36.

2.1K 108 51
                                    

A ház elé érvén, kifizettük a taxist és mintha ágyúból lőttek volna ki, berohantam a házba. Mindent sötétség borított, csak Nathan szobájából szűrődött ki egy kis fény. Felkapcsoltam a lámpákat, majd felsiettem. Nem tudtam megállni és elkezdtem hallgatózni. Nagy pakolás, trappolás, sürgés-forgás zaja hallattszódott. Nagyot sóhajtva bekopogtam, amitől hírtelen nagy csend lett. Miután nem jött válasz, így benyitottam. Nathan állt a szoba közepén egy melegítő nadrágban és egy fekete trikóban. Gyors becsuktam magam mögött az ajtót, háttal neki támasztottam magam, bezártam, majd a kulcsot a melltartóm oldalsó pántja alá csúsztattam.
-Mit csinálsz?
-Lenne hozzád pár kérdésem!
A levegő csak úgy vibrált. Nathan idegessége megtöltötte a szobát. Próbálta elrejteni, de még a keze is remegett.
-Jólvan, mond!-flegmán keresztbe rakta maga előtt a karjait, miközben végig a padlót bámulta.
Nagyon rosszul leplezte a feszültségét.
-Kezdjük azzal, hogy mi a baj? Tiszta ideg vagy!
-Honnan...
-MI A BAJ?-nem hagytam hogy végig csinálja az átlátszó színjátékát.
Elkomorodva elém sétált.
-Semmi közöd hozzá Jenifer!
Fájdalmasan rideg volt, mint mindig.
Mint aki meg se hallotta az elutasító hangnemet tovább folytattam.
-Ott voltál ma este a bálon?
-Jenifer elmondtam, hogy nem megyek el! Miért lettem volna ott?
-Csak válaszolj Nathan!-kezdtem dühbegurulni és kicsit megemeltem a hangom.
-Jól van! Jól van! -fordult meg és indult az ablak felé.-Csak nyugalom Hercegnő!-de ahogy kimondta az utolsó szót, megállt és teljesen lefagyott.
-Lebuktál.-suttogtam vigyorogva.
De csak csöndben állt és nem mozdult.
-Miért Nathan? Miért játszol velem?-továbbra se mondott semmit.-NATHAN AZT KÉRDEZTEM MIÉRT?-itt már potyogtak a könnyeim.
-Nem tudom miről beszélsz.-hangja halk, elkeseredett volt.-Én a megnyitó után elmentem.
-Hazudsz!-sírtam.-Miért hazudsz? Ne nézz ennyire hülyének állandóan!
-Az elszólásomat leszámítva, honnan ismertél fel?
Egy ideig hezitáltam, de végül kinyögtem.
-Az illatod, a szemed, a járásod és a mozgásod alapján.
A fiú döbbenten fordult meg.
-Hogyan? Hogy...
Elegem lett az időhúzásból és a tématerelésből, ezért nem hagytam, hogy befejezze a mondatot.
-A legundorítóbb dolgok egyike, egy érző, normális lánnyal így játszani, mint, ahogy te teszed velem! Én nem egy vagyok a cukorpótlóid közül!
Megkerült, majd megpróbált kimenni, de zárva találta az ajtót.
-Hova tetted a kulcsot?
-Jó helyen van.
-Ne akard, hogy én vegyem ki! -nézett a dekoltázsomra.-Add ide! Nem mondom még egyszer!-közeledett felém dühösen és ellent mondás nem tűrően.
-Mert? Különben mi lesz?-vettem fel én is azt a fagyos hangnemet és annyira közel mentem hozzá, hogy egy tenyérnyi távolság választotta el a törzseinket. Komoran álltam a szemkontaktust, jelezve felé, hogy nem félek tőle.
-Jenii!! Lassan indulni kell! Hogy állsz?-kiabált fel Arthur.
Sóhajtva kinyitottam az ajtót (persze a kulcsot magammal vittem, hogy ne tudjon kizárni), majd átvonultam a szobámba átöltözni.

Mikor kész voltam, átmentem vissza vinni neki a kulcsot, de ahogy meglátott, bevágta mögöttem az ajtót és neki támaszkodott, hogy ne tudjak kimenni

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mikor kész voltam, átmentem vissza vinni neki a kulcsot, de ahogy meglátott, bevágta mögöttem az ajtót és neki támaszkodott, hogy ne tudjak kimenni.
-Na így biztos nem mész sehova!
-Hogy mi van? Neked elgurult a gyógyszered!
Próbáltam ellökni az ajtótól, de meg se moccant. Egy idő után feladva leültem az ágya szélére.
-Kimehetsz, de csak akkor ha mást veszel fel és én választom ki hogy mit!
-Még mit nem! Kizárt!
-Jó akkor veled megyek!
-Hogy mi van?-képedtem el.
-Emlékszel még arra az éjszakára mikor ide költöztem?
-Jó oké felfogtam!-jutott eszembe az emlék.
Kikapta a kezemből a kulcsot, bezárta az ajtót és elkezdett levetkőzni.
-Atya úr isten! Te meg mit csinálsz?-sipákoltam ilyedten.
-Átöltözök.
-De előttem?
-Jaja.
-Te beteg vagy!-majd az arcomat az ágyneműjébe temettem.-Szólj ha kész vagy!
-Hmm? Nem értem!
-Szólj ha kész vagy!-kiabáltam a takarójába.
-Még mindig nem hallom!
Dühösen kaptam fel a fejem, de látvány hatása olyan volt, mintha leöntöttek volna egy vödör jéggel. Közvetlen az arcom előtt állt félmesztelenül, egy fekete farmerban és a nadrágját övezte be. De nem is akárhogy. Ugye közismert, hogy a pornó színészek, illetve a kifutó fiúk ezt a műveletet is képesek ultra szexin csinálni. Na mintha egy ilyen férfi állt volna velem szemben. Lányos zavaromba hatalmas erővel vágtam bele a fejem a takaróba, mire a fiú majd meghalt a nevetéstől.
-Te akkora egy kretén vagy!
-Tudom mondtad már!
Mikor végzett, egy hatalmasat vágott a fenekemre.
-Kész vagyok!-nevetett.
-Ó a kurva anyádat!-kiáltottam fel.
-Mi folyik odafenn?-hallottuk Arthur lépteit közeledni. Nat gyorsan, csendesen kinyitotta a zárat, majd hátrált a bejárattól.
-Semmi csak White egy barom!-kiabáltam ki, mire kinyílt az ajtó.
-Mit keresel te itt?-nézett rám értetlenkedve.
-Hosszú. Na menjünk!
Nathan is megindult, mire Arty lefékezett.
-Te is jössz?
-Aham.
A barátom tőlem várt választ, de én csak vállat vontam. Míg ő előre ment, Nat hátulról megfogta a kezem és lassítasra bírt.
-Ők tudják?-súgta a fülembe.
-Nem. Ez pedig maradjon is így! Apropó még tartozol nekem egy magyarázattal!
-Álmodban hercegnő!-vigyorgott gonoszul.
Emily se tudta helyére tenni a fiú váratlan csatlakozását.

A péntek esti dugó a legjobb alkalom arra, ha egy kocsiban ülve akarsz elmélkedni az életeden. Egy nagyobb taxi leghásó ülésein szenvedtünk Nathannel, az előttünk lévőn pedig a barátaim unták halálra az agyukat. Az ablaknak dőlve merengtem a bál csodás pillanatain, amiket Nathan termetett és amiket dobhattam ki a kukába, ugyan is ez neki nem jelentett semmit. Elöntött a fájdalom. Eltorzulhatott az arcom, ugyan is egy sms-em jött a mellettem ülő, emlegetett fiútól.
###
~Azt hiszed, hogy játszom veled, igaz?
~Pontosan.
~Sajnálom! Nem lett volna szabad!
~Inkább próbáld meg felszedni a te kis bizonyos hercegnődet!
###
Miután az utolsó mondatot elküldtem, valami hatalmasat koppant. Persze nem szószerint. Akkor esett le, hogy a hercegnőnek való becézése mögött talán ez állt. Korábban az ő plátoi lánykájára mindig a hercegnő jelzővel utaltunk. Felötlött bennem, hogy mi van, ha még is én lennék az a bizonyos plátóija.
Észre se vettem, hogy időközben megérkeztünk.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 27, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Bébiszitter? Na azt már nem!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang