Hoofdstuk 22
Samuel
Snel rende ik naar haar toe. Ik duwde iedereen aan de kant, wat boze reacties opleverde. Totdat ik oog in oog met Daan stond.
‘Kom je Sarah terughalen?’
‘Is ze hier dan?’ vroeg ik en deed alsof mij neus bloedde.
‘Jij weet heel goed dat ze hier is.’
‘En jij weet heel goed dat zij niet bij jou wil zijn. Laat haar met rust.’
Daan schudde zijn hoofd. ‘Sinds wanneer bekommer jij je zo om haar?’
Hier had ik geen passend antwoord op. Ik haalde mijn schouders op. ‘Maakt dat iets uit dan?’ Ik duwde hem aan de kant en rende naar haar toe.
Sarah
Ik zag dat een jongen op mij af kwam gerend. Toen ik beter keek zag ik dat het Samuel was. ‘Samuel’, schreeuwde ik naar hem. Iemand pakte mij bij mijn arm en sleurde mij mee. ‘Nee! Godverdomme nee!’ Ik probeerde mij los te wurmen, maar de greep werd steeds strakker. Ik zag dat Daan Samuel bij zijn schouder pakte en iets tegen hem zei. Ik schreeuwde nog een keer zijn naam, maar Samuel bleef als bevroren staan. Ik voelde tranen opkomen. Liet hij mij nou in de steek?
‘Wat had ik nou gezegd!? Dat je mee moest werken. Deed je dat? Nee.’ Daan gaf mij een klap in mijn gezicht. We waren weer in zijn kamer.
‘Ik deed niets’, piepte ik.
‘Waarom was Samuel er dan?’
‘Ik weet het niet.’
Weer een klap in mijn gezicht. ‘Jij stomme trut.’
Na de seks werd ik opgesloten in de badkamer. Ik mocht gaan douchen, en daar kreeg ik een uur voor. Hij moest weg. Ik douchte nooit een uur. Niemand niet, dacht ik. Nu was ik dankbaar voor het uur. Ik voelde mij vies. Gebruikt. Zo hard als ik kon wreef mijn lichaam schoon, totdat het helemaal rood was. Alsnog bleef ik door wrijven. Toen het begon te bloedden, stopte ik. Geschrokken staarde ik naar mijn bebloede huid. Ineens schoot Samuel door mijn hoofd heen. Hij liet mij achter. Hij liet mij in de steek.
Samuel
‘Heb jij een fácking relatie met haar?’ vroeg Daan en duwde mij dichter tegen de muur aan. Een mes prikte in mijn keel.
‘Hé man, ik wil best praten, maar niet in deze setting. Leg dat mes neer.’
‘Ik denk dat jij hier degene bent die het minst te willen heeft’, siste Daan in mijn oor en hij duwde zijn mes een stukje in mijn keel. Ik kreunde. Ik voelde hoe een druppel bloed naar beneden droop. Daan trok zijn mes weer terug. ‘Dus Samuel, hoe zit het?’
‘Ja’, zei ik.
Daan keek mij woest aan. Ik was even bang dat hij alweer zijn mes in mijn keel zou boren, maar hij bedacht zich. ‘Met die hoer? Jij bent echt diep gezakt maat’, zei hij lachend. Daarna liep hij zonder iets te zeggen weg.
‘Waar is ze?’ riep ik hem na.
‘Ergens waar jij niet bent’, riep hij terug.
Ik raakte met mijn hand mijn keel aan. Fack.
Sarah
Hij had mij veel langer dan een uur opgesloten in de badkamer. Niet dat ik het erg vond. Dat betekende alleen maar dat hij nog niet terug was, en dat ik veilig was. De deur werd van het slot gehaald, en Daan trok wild de deur open. ‘Jij hebt een relatie met Samuel.’ Hij zei het heel kalm. Ik werd er alleen maar nog banger van. ‘En weet je Sarah, daar ga je voor boeten.’
Die nacht kon ik niet slapen. Hij had mij nog een pilletje gegeven. Eigenlijk vond ik dat niet zo erg meer. Dankzij die pilletjes voelde ik even helemaal niets meer. Het frustreerde mij wel dat ik nog steeds niet wist wat voor pilletjes het waren…
JE LEEST
Sarah
General Fiction(Let op! Dit verhaal heb ik geschreven toen ik net begonnen was met schrijven, dus het is verre van perfect. Wil je echt een boost krijgen van hoe ik schrijf, raad ik je aan mijn nieuwere verhalen te lezen. :) Ik wil wel dit deel ooit eens gaan hers...