İskender -3-

75.2K 3.6K 1.3K
                                    


Hellöööww
__________

"İnanmıyorum! Çocuk seni abin sandı amk?" Sena'nın hayret dolu sesiyle ona doğru döndüm. "Hatta şu an buraya geliyor!" Sena koca bir kahkaha patlattığında bende ona katıldım.

Sonunda durduğumuzda yine konuşmaya başladı. Susmuyordu ki aq.

"Kızım kalk biraz heyecan yap lan! Saklan filan. Ya da ne bileyim oğlum çık dışarıya kaç seni görmesin. Seni görünce anlar filan yani."

"Saçmalama mal. Sevdiğim çocuk evime geliyor ne diye saklanayım?"

"Kızım heyecanlanırsın, elin ayağın birbirine girer, saçmalarsın. Sonra o da anlar." Egoist bir gülümseme eşliğinde ayağa kalkıp silkelendim.

"Sen bunca yıl beni tanımamışsın gülüm. Salak mıyım ben, çocuğu kesme fırsatım varken kaçayım? Hem bu zamana kadar belli etmemişim bi eski hattan yazdım diye mi belli edeceğim?"

Sözlerimin ne kadar mantıklı olduğunu fark edince kafasını salladı.

"Ama Aryacım unutma ki sende yalnızca 13 aydır onu sevdiğinin farkındasın. "

Haklı, beni gömen sözlerine cevap vermeye çalışacaktım ki çalan kapı beni bu durumdan kurtardı.

Canım kocam!

Ben kapıya koşana kadar Arda, açmıştı bile. Yarı yolda adımlarımı yavaşlattım.

Kaya kapının önünde abimle kavga ediyordu.

"Oğlum bir saattir seni bekliyorum. Hadi ama."

"Tamam lan geldim işte. Unutmuşum ne yapayım. "

"La hadi unuttun. Ne diye yeni numarandan pezevenklik yapıyorsun? Sor adam gibi bir planımız var mı, diye."

Allah'ım... Sinirlenince ayrı bir yakışıklı oluyor.

"Ne yeni numarası aq? Ben bir şey yapmadım oğlum. Hem daha numaramı değiştirmedim ki ben?"

"Nasıl lan? Sen değil miydin şimdi bana onları yazan?"

Abim değişik değişik Kaya'ya bakarken konuşmaya başladı.

"Neyleri yazan?"

Kaya kaşlarını çatmıştı. Ay çok tatlısın sen ama.

"Hassiktir!"

Kaya'nın son sözünden sonra yanıma yeni gelen Sena ile kapının önüne çıktık. Kaya içeri girmemişti. Belli ki gidiciydiler.

"Ooo! Arya hazretleri de burdaymış."

Kaya benimle konuşunça kalbim teklemişti. Dalga geçmiş olsa bile. Ama onun bundan haberi yoktu işte.

"Ha ha ha. Çok komiksin ya sen. Bu şakalar para ile filan mı satılıyor?" Yapmacık gülmem sonrasında Kaya bana o düştüğüm egoist sırıtması eşliğinde küçümseyici bir bakış attı.
Ama Arda tabiki de bu romantik bakışmamızı böldü.

"Yeter, yine başlamayın. Kaya hadi oğlum, bir de geç kaldık diyorsun." Onlar kapıdan çıkarlarken ben de Sena'yı itikleyip bahçeye doğru ittirdim.

"Hayırdır, siz nereye Arya?"

"Bahçeye Arda. Hem sen işine baksana, sanane?" Onlar demir kapıya doğru ilerlerken ben hem Kaya'ya bakıyor, hem de düşmeden arka bahçeye ilerlemeye çalışıyordum.

Onlar çıktıklarında ben ve Sena birbirimize tutunup kahkaha atmaya başladık. Çocuk resmen beni abim sanmıştı! Çimlerin üzerine yığıldığımızda elimdeki telefonun kilidini açıp hemen Kaya ile olan sohbete girdim.

054*: Sen tam bir salaksın

054*: Süzme salaksın hatta dhdujdndjfjf

054*: Ya beni nasıl Arda sandın ya dhudjskdjksmz

054*: Ben ki senin o salak arkadaş çevrenden biri olamayacak kadar zekiyim 😎

054*: Bunu konuşmamdan bile anlayabilirsin 😏

054* çevrimdışı |

__________

Her yoruma yazmaktan yoruldum iskender severler. Telefoncularda 2. el hatlar satılıyor. Zaten kızın kendi eski numarası olsa, bunu Kaya da bilir.

Hadi eyw.

İSKENDER || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin