İskender -16-

42.2K 2.5K 1.6K
                                    

Helö

__________

"1 porsiyon ve bir de duble iskender yazıyorum."

"Evet."

"İçecek olarak ne alırdınız?"

Kaya siparişleri veriyordu ve hiç bana sorma gereği duymamıştı. Zaten hep aynı yiyordum. Adam içecek sorduğunda Kaya bana dönmüştü. Ne içeceğimi söylememi bekliyordu galiba. Başımıza dikildiğinden beri hiç kafamı çevirip bakmadığım garsona dönüp "Büyük kola." dedim. Garson ben konuşunca kafasını defterden kaldırıp bana bakmıştı.

Hassiktir.

Bu o garsondu. Benim para verdiğim, sonrasında Kaya'nın küfürler eşliğinde tekrar para verdiği garson.

O da beni tanımış olmalı ki bir Kaya'ya bir bana baktı. Son olarak bana bakışında hafifçe sırıtmıştı. Ben tedirgince yanlış bir tepki verip vermeyeceğini beklerken Kaya hafifçe öksürüp "Bize iki de büyük kola abi." dedi.

Adam kafasını sallayıp uzaklaşırken gözlerimi karşımda oturan Kaya'ya çevirdim. Ona bakınca bana hafifçe gülümseyip göz kırptı.

"Ee naber?" Yüzüm dümdüz duvar gibi hiçbir mimik vermezken birkaç saniye ona baktım.

Acaba kız çok mu güzeldi?

Kumral mıydı? Ya da esmer.

Sarışın olmadığına bahse girebilirdim.

"Aynı işte, ne olsun?" Soğukluğum benim bile fark edebileceğim bir boyuttaydı. Sinirle içimden kendime küfredip normal davranmaya çalıştım. Bunun ilk adımı gülümsemek olmuştu. Oysa daha önce Kaya'nın yanında hiç somurtarak durmamıştım. İsteyerek veya istemeyerek sürekli gülümser, kahkahalar atardım.

"Senden?"

"Benim biraz karışık ya." Saçlarını karıştırıp gözlerini benden ayırdı.

"Ne gibi?"

"Ya şimdi nasıl anlatılır onu da bilmiyorum ki."

Bana 'sevdiği' kızı mı anlatacaktı? Ondan mıydı bu halleri? Bunca zaman neredeydi peki? Anlatmak için neyi beklemişti? Güven vermemiş miydim ona hiç?

"N-ne anlatacaksın?"

"Şimdi Arya bir kız var. Ben, yani şimdi... Gerçekten nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Söylemem doğru mu, onu da bilmiyorum aslında."

İnsanlar sevdiklerini arkadaşlarına anlatmaz mıydı? Yanlış mıydı bu?

"Şimdi bir kız var. Gerçek bir kız. Yani gerçek ama anonim olan bir kız."

Ne? Beni mi bana anlatacaktı?

Hayır.

"Bir gün ansızın bir numaradan mesaj geldi bana. Çok detaya girmek istemiyorum bu doğru olmaz çünkü. Yani o kız şey işte seviyormuş beni. Yani ben ilk başta Arda falan sanmıştım ama sonra baktım ki Arda değil. Yani anladım işte."

Kaşlarımı kaldırıp biraz şaşırmış süsü verdim. Aksi takdirde anlayabilirdi. Sonuçta çevremizde her gün birileri birilerine anonimden itiraf yapmıyordu.

"Peki, sonra ne oldu?"

"Sonrası... Sonrası biraz daha karışık. Kızın kim olduğunu bilmemem zaten büyük bir sorun. Öyle yazıyordu işte her gün."

"Yazıyordu? Yani artık konuşmuyor musunuz kızla? Engelledin mi?"

Kaşlarını kaldırıp değişik bir şekilde bana bakmaya başlayınca ne söyledim ben diye tekrar bir düşündüm.

İSKENDER || Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin