Hellööwğ
Mutimedya: Yavrumlar. Açılmayanlar için;
Kaya... o saçlarını severim annem :)
Nabbeerrrr gençlikk
Kısa Hikaye #1 💛❄💛
Uzun bir bölüm yazmayı planlıyorum hadi bakalım. Olaylar olaylar.. shsbshxc -tabiri caizse hayvan gibi iki bölüm yazdım sbsbbsbdnd
Şimdiden (daha piyasada bölüme dair tek kelime olmasa bile) iyi okumalarrrr 💛❄🌻
__________
"Seni bekliyorum iki saattir hadi ama Arya!" Sinirle alt kattan seslenen Sena ile saçlarımın ön kısmını geriye doğru atıp son kez boy aynamdan kendime baktım.
Bugün karne günüydü ve Sena erkenden kalkıp bize gelmişti. Okulumuzda her yıl olduğu gibi bu yıl da mezun olacaklar için okul bahçesine, henüz ne olduğunu bilmediğimiz, bir figür çizilmişti ve gittiğimizde hepimiz çizgiler boyunca sıralanacak önce fotoğraf çekilecektik. Bu figür her yıl değişirdi; bir yıl sonsuzluk işaretiyken, bir diğer yıl kelebekti mesela. Tüm bu fotoğraflar ise bastırılıp, okulumuzun onur tablosu diye geçen panosuna asılırdı. Şu an gittiğimizde beş yıl önceki mezunların bile fotoğraflarının hala durduğunu görürdük.
Fotoğraf çekimleri için diğer öğrencilere göre biraz daha erken gitmemiz gerekiyordu. Fotoğraf çekiminden sonra karneler dağıtılacak, ardından okulu birincilikle bitiren kişi tüm okula bir konuşma yapacaktı. Mezuniyet töreni gibi bir şey olacaktı anlayacağınız. Velilere de gelmeleri için bildirilen tahmini saat törene denk gelecekti. Mezuniyet balomuz ise öğrencilere özel olacaktı ve yalnızca isteyen öğretmenler katılacaktı. Tabii o, yarın akşamdı.
Sena da bu sebepten ötürü sabahın erken saatlerinde kalkıp, soluğu bizim evde almıştı. Tabii ki ben YKS'den sonra 1 ay uyuyacağım derken ciddi olduğumdan dolayı, beni kaldırmaya çalışırken hayli zaman harcamıştı. Pijamalarımla katılma fikrimi giyeceğimiz cüppeyi hatırlatarak çürütmüş, önce saçlarımı su dalgası haline getirmiş sonrasında ise dolabımdan seçtiği; siyah, dizimin üstünde biten pileli eteğim ile eteğime uygun krem renklerinde kolsuz bir üstü giymem için üzerime atmış, odamdan çıkmıştı.
Ama anlaşılan o ki çok fazla bekletmiştim onu.
Elimde telefonumla beraber hızlıca merdivenlerden inip mutfakta yardımcı ablaların hazırladığı yiyecekleri gömerken yakaladığım Sena'nın önüne geçtim.
"Sonundaa!" Gözlerimi devirirken önündeki tabaktan bir poğaça alıp ısırdım. Gözleri beni süzerken başını sallayıp eliyle 'okey' işareti yaptı.
"Çok güzel hazırlamışım seni, maşallah bana."
"E tabii malzeme güzel olmasa, yapamazdın bu kadarını." İkimizde kendimizi överken ayaklanmış evden çıkmıştık bile. Kapının önünde Sena'nın daha önceden çağırdığını tahmin ettiğim taksi beklerken daha fazla oyalanmadan bahçe kapısından da çıkıp hızla taksiye bindik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İSKENDER || Texting
Short Story054*: Sen yakışıklı çocuk, 054*: hayatının geri kalanına 054*: benimle iskender yiyerek devam etmeye 054*: ne dersin? Kaya: Valla sen ısmarlıyorsan Kaya: Neden olmasın, derim şwkkaşjsjdj ___ *Lise #1 (16.11.2020) *Genç Kurgu #2 (01.12.2020) *Kısa...