××××
Lėkiau laiptais kas dvi pakopas. Mano galvoje sprogo toks įniršio burbalas kad negalėjau savęs suvaldyti.
-Tu kekše!
Pasivijusi ta merga kuri katik dulkinosi su Keitu ciupau už plaukų ir pargrioviau ant žemės.
-Aš tave užmušiu prisiekiu!
Rekiau ir tvojau kelis kartus jei per veidą visiems žiūrint ir skanduojant 'muštynės muštynės'
-Lipk nuo manęs! - ji rankomis dengesi veidą ir spiege - as nekalta! Jis pats norėjo!
Trenkiau vėl per veidą nesiklausydama jos maldavimo.
-Jis mano! - rekiau pasilenkusi prie jos - mano!!!
Staiga stiprios rankos mane pakėlė nuo jos ir patraukė į šalį
-Baik Klėja - Keitas laikė mane stipriai suspaudes - tu ja užmuši.
Spardziausi ir muisciausi jo glebyje bandydama ištrūkti
-Paleisk mane!! - dauziau kumščiais jo rankas - as nenoriu kad mane liestum kai katik dulkinai ja!
Jis pradėjo mane vilkti į kiemą pro duris kad atvesciau ir apsiraminciau.
-Nedrįsk manęs liest! - vis dar rekiau ištempta į kiemą.
-Klėja šhhh - jis užspaudė delnu mano burną - baik prašau.
Klykiau iš įniršio nors jo delnas smarkiai spaudė mano burną, aš nesivaldziau, visa laika save tvardziau, slepiau jausmus, o dabar jie sprogo lyg fejerverkai.
Aš norėjau klykti, daužyti rankomis jos šlykštu veidą, verkti, juoktis!
Neatlaikiusi visko susmukau jo glebyje ir pravirkau.-Neverk - jis atitraukes delną man nuo burnos pažiūrėjo į akis - viskas gerai.
-Niekas negerai - kukciojau pasodinta ant žolės - kaip tu galėjai?!
-Tai buvo vienintelis būdas tave ištraukti iš to burbulo kuriame gyvenai!
Jis pakėlė balsą ant manęs, o aš vis dar kukciodama delnais uzsidengiau veidą.
-Aš nenoriu tavęs matyti!
-Patikek manimi, nori, tu netgi nori kad tave dabar ant šios žolės isdulkinciau - jis pakėlė mane už rankų kad stoveciau lygiai su juo - as matau kaip tavo kūnas reaguoja kai tu sutinki mane!
-Netiesa! - nors buvo priešingai - as negalėsiu tavęs prisileist žinant ką tu padarei!!
-Meluoji, abu žinom kad dabar pat atsiduotum man - jis greze mane akimis - tavo jausmai pasidavė, ir dabar tu ryztumeisi bet kam.
Jis buvo teisus. Dabar galėčiau daryti bet ką, ir bet kas bet ką su manimi. Įpač Keitas.
Aš jo buvau labai pasiilgusi. Jo prisilietimu, jo bučinių, jo žvilgsniu.
Neiskentusi prisitraukiau ji prie saves ir įsisiurbiau į karštas lūpas.
YOU ARE READING
Tu Priklausai Man.
RomancePo to kai avarijoje žuvo Eidėjus, ir Klėja įkišo Keito tėvą Ričardą į kalėjimą, ji išvyko į kitą miestą. Palikus praeitį, ir meile vaikinui Keitui ji pradeda naują gyvenimą. Tik ar jai leis praeities šmėklos? Ar bus kartu su vaikinu, kurį dar myli? ...