×××××
Ėjau paskui Keita kuris į automobilį tempė mano daiktus.
-Čia paskutinis? - jis atsuko ir paklausė manęs, o aš ziurejau į bagažinę ir skaičiavau ar visi krepšiai vietoj.
-Manau kad taip - pasikuiciau rankinėje ar įsidėjau buto raktus - man beliko sutvarkyti nuomos sutartį, ir galėsiu leisti jame gyventi.
-Ta padarysi naujuose namuose - jis priėjęs prie manęs apkabino ir pabučiavo - lipk į mašiną.
Visa savaite nevyko nieko gero. Po truputį kroviau savo daiktus į dėžes, ėjau į darbą, susitikinėjau su Keitu.
Atėjus penktadieniui galutinai issikriausciau iš savo buto. Arlėja su Vilu privertė prisiekti kad juos abu pakviesiu į tuos rūmus.
Jie tiksliai apibūdino namą kuriame gyvensiu. Rūmai, su milžinišku kiemu, baseinu, su penkiais kambariais, 6 vonios kambariais.
Keito mama mėgo didelius ir erdvius namus kai paklausiau Keito kam jo motinai toks didelis namas.-Pamatytum jos nama Ispanijoje - jis nusijuokė - ten galėtų pati karalienė gyventi.
Kai pagalvoju apie namo dydį, iškart į galvą lenda nesvankios mintys.
Su Keitu galėsim mylėtis kiekvieną vakarą skirtinguose kambariuose.
Nes be mūsų ten daugiau nieko nebus.
Sėdėdama mašinoj pradėjau šypsotis nuo ausies iki ausies.-Ko šypsaisi? - Keitas pamatęs paklausė ir įsuko į mūsų nauja namą.
-Nieko - paslaptingai atsakiau ir išlipau iš masinos.
Išsitraukiau savo lagaminą ir pradėjau tempti į namo vidų palikdama Keita vargti su mano krepšiais ir dezem viena.
-Ej?! - jis suriko - nepadėsi man?
-Nea - nusijuokiau ir įkišau raktą į duris.
-Ateis vakaras, nukankinsiu - jis sušuko man pavymui priversdamas suvirpėti ir nusišypsoti.
Įžengusi į vidų sustojau ir apsizvalgiau.
Niekada nemaniau kad gyvensiu tokiuose rūmuose. Reikėtų tai pamatyti močiutėj.
Ji būtų susižavėjusi.
Užlipau į antrą aukštą ir patraukiau link to kambario, kuriame mes mylėjomes.
Kuris buvo šviesus, ir su balkonu.
Atveriau duris ir pastačiusi lagaminą prie lovos nuėjau ir atidariau stiklines duris ikvepdama gaivaus vasaros oro.
Sodas buvo apsodintas krūmais, gėlėmis, per vidurį ėjo didelis baseinas su skaisciu mėlynu vandeniu.
Čia buvo kaip pasakoje. Netikėtai pajutau rankas sau ant pečių-Patinka? - Keitas įsikniaube man į plaukus.
-Labai - atsakiau susižavėjusi.
-Galėsim mylėtis prie baseino, virtuvėj, kambari, svetainėj... - jis murke man į ausį - visas namas mūsų.
Prajukau ir atsigreziau į jį. Savo rankas suleidau jam į plaukus ir prisitraukiau jo veidą bučiniui.
-Nori pašventinti viena iš paminėtų vietų? - jis paklausė pasikeitusiu iš geismo balsu.
-Noriu pašventinti visas - atsakiau ir šokau jam į glėbį.
-Tu pasidarėj labai isdykusi - jis kikendamas nešė mane kažkur kur tik jis vienas žinojo.
-Zinau - suleidau nagus jam į krūtinę kai jis atnešęs mane į virtuvę pasodino ant baro.
-Prasizerk - jis paprašė.
Buvau su trumpa suknute, po kuria nieko nevilkejau.
Taip, žinau kad tai nepadoru, bet aš norėjau kad Keitas žinotų, kad po ja nieko nėra.
Padariau kaip jis liepė.-Mmm - jis sumyke ir priėjęs arčiau įkišo pirštą į mane - tu jau pasiruošusi?
Jis buvo nustebęs. Nieko neatsakiau tik prisitraukiau ji arčiau ir sudejavau jam į burną.
-Atsistok ir nusisuk - jis mane pastate ant žemės ir apsuko.
Taip padarius jis nusimove savo kelnias ir vienu judesiu įslydo į mane.
Sudejavau ir isikibau į barą...
O dievai...
YOU ARE READING
Tu Priklausai Man.
RomancePo to kai avarijoje žuvo Eidėjus, ir Klėja įkišo Keito tėvą Ričardą į kalėjimą, ji išvyko į kitą miestą. Palikus praeitį, ir meile vaikinui Keitui ji pradeda naują gyvenimą. Tik ar jai leis praeities šmėklos? Ar bus kartu su vaikinu, kurį dar myli? ...