21 Skyrius.

511 25 0
                                    

××××

Keitas stebėtinai greitai užbaigė vakarėlį. Aš pati užlipusi į antrą aukštą sėdėjau kambaryje ir laukiau kol pasibaigs triukšmas.
Buvau pavargus, šis vakaras iš manęs issunke paskutines man likusias jėgas.
Šį kartą ėjau į kitą kambarį, visiškai netroskau būti tame, kur įvyko mano jausmų išsilaisvinimas.
Dabar buvau kambaryje su balkonu, su didelia terasa, kambario viduryje stovėjo šviesi lova su daugybe pagalvėlių.
Čia buvo stebėtinai sviesus kambarys palyginus su viso namo vidumi.
Ten tvyrojo pilkos, rudos spalvos, o čia švelni pastiline..
Man atsisėdus ant lovos mano kūnu nuvilnijo nuovargis.
Kritau su visais drabužiais ir spoksojau į lubas vis pamažu rimstant triukšmui apačioje.
Po kurio laiko įsivyravo visiska tyla tik žingsniai ant laiptų, o ne trukus ir kambaryje.

-Taip ir maniau kad būsi šiame kambaryje - Keitas priejo prie manes ir atsisedo, uždedamas ranka ant kojos - pavargai?

-Mhmm - numykiau uzmerkdama akis.

-Aš tikėjausi kad vienam dalykui dar atrasi jėgų - jis nusijuokė kimiu balsu - bet leisiu tau miegoti.

-Kokiu dalyku? - pasikeliau ant alkūnių ir pažvelgiau į jį.

-Susidomėjai? - jis nusijuokė dar labiau - tavo akys iškart pradėjo zibeti.

Todėl nes aš žinau kas tai per dalykas, mintyse pamaniau ir atsikėlusi nuo lovos užlipau jam ant kelių ir isikniaubiau į jo kaklo linki.
Jis taip skaniai kvepėjo... Mano Keito kvapas...
Buvau pasiilgusi.

-Klėja tu pavargusi - jis uždėjo savo rankas ir perbraukė man per nugara sukeldamas siurpuliukus.

-Aš nepavargusi - pradėjau ginčytis ir pabučiavau ji į žandą.

-Jeigu taip...

Jis nebaigė sakinio nes ciupes mane už klubų paguldė ant lovos ir užgulė savo kūnu.
Jis rankomis slydo mano šonais, o jo lūpos glamonėjo mano kakla.
Rieciau kūną norėdama jo daugiau.
Daugiau bučinių, prisilietimu.
Jis šyptelėjo ir suleido švelniai dantis man į kaklą.

-Tu tokia skani - jis sumurmejo.

Jo viena ranka palindo po mano maikute ir nukeliavo iki krūtinės.
Švelniai ja suemes pradėjo bučiuoti mano kakla ir leistis žemyn.
Įveliau pirštus jam į plaukus ir švelniai tymptelejau.
Jis žemu balsu suurzge ir nutraukė mano sijoną nuo kojų.
Skubėdama nusitraukiau maikute ir likau gulėti tik su juodais apatiniais.
Jo akys bėgiojo mano kunu, o jo akyse mačiau tokį geiduli, kad pati vos galėjau ištverti.
Jis nusitrauke savo maikute ir nusimetė savo džinsus.
Žinau kad jis neseniai buvo kitoje. Bet dabar man tas nesvarbu.
Aš noriu jo savyje, noriu jį justi visa.

-Apie ką galvoji? - jis tyliai paklausė atsegdamas mano liemenėle.

-Aš noriu taves - uzkimusi ištariau jam lūpomis apglebus mano speneli.

Is mano lūpų ištrūko ilgai laikyta dejone.
Tai buvo kažkas tokio...
Jo ranka nukeliavo žemyn ir palindo po mano apatiniais.
Jis pirštais glamonėjo mane sukeldamas tokias bangas, kad vargiai galėjau atlaikyti.

-Jei ir toliau taip... Aš neistversiu - įsikibusi jam į nugarą ištariau.

Jis ištraukė ranka ir numove kelnaites..
Tada nusimove ir pats.
Padėjau galva ant pagalvės ir isrieciau kūną pasitikdama ji.
Jis švelniai, bet greitai įėjo į mane.

-Ooo dieve - sukuzdejau ir sudejavau garsiai.

Jis prigule ant manęs ir įsikibo į rankas.

-Aš būsiu šiurkštus - jis pažiūrėjo į mane ir staigiu judesiu atsidūrė visas manyje.

Sucypiau ir sukandau lūpas kad nedejuociau. Jis pasilenkė ir įkando man į speneli ir dar kartą stipriai įėjo į mane.
Vos tvardziausi. Mano orgazmas buvo čia pat.
Nors jis dar tik pradėjo.
Jis pradėjo taip stipriai ir greitai judėti manyje kad uzsidengiau burną rankomis.

-Rėk! Tark mano vardą!

Jis atidengė mano rankas ir griežtai įsakė.
Jis rankomis čiupo mano krūtinę ir stipriai suspaudė vis dar neletindamas judesių.

-Keitai.. Aš negaliu - isitveriau į koldra ir riečiau nugara jusdama ji dar labiau.

-Tark mano vardą! - jis taip pradėjo judėti kad maniau ir lova sulus.

Aš daugiau nebegalėjau ištverti. Pasidaviau...

-Keitai!!

Surikau ir pasiekiau orgazmo viršūnę, dejavau garsiai, taip garsiai kad mačiau kaip Keitas patenkintas šyptelėjo.
Tada pats baigė, ir sunkiai kvepuodamas išėjo iš manęs ir atsigulė šalia ranka užmesdamas ant pilvo.

-Tai buvo... - bandžiau šnekėti bet mano balsas užlužo.

-Dabar gali miegoti.

Jis nusijuokė ir užklojo mano kūną šilkine paklode.
Nepajutau kada mano akys užsimerkė ir aš užmigau.

Tu Priklausai Man. Where stories live. Discover now