34 Skyrius.

404 20 2
                                    

LONDONAS
××××

Stovėjau mazyciame viešbučio kambaryje. Po ilgos kelionės buvau baisiai pavargusi...
Lėktuve pora kartu teko bėgti į tuoleta ir vemti, nors neturėjau kuom.
Mano mobilusis skambėjo ir skambėjo...
Skambino Keitas, buvo šimtai žinučių ir skambučių.
Negalėjau žiūrėti į savo mobilųjį.
Jis grįžo namo ir rado raštelį... Jam tikriausiai plyšta širdis... Kaip ir man.

' tu meluoji'

Vienoje žinutėje tebuvo du žodžiai. Jis kažką įtaria.
Neilgai trukus turėtų sužinoti kad jo tėvas pabėgo.
O tada užvirs košė. Prisėdau ant lovos ir nusimoviau sportbačius.
Buvau isvargusi nuo baimės, įtampos..
Mano galva plyšo į visas puses, o mintys skubėjo viena paskui kitą.
Paėmiau telefoną į rankas ir surinkau Vilo numerį:

-Kleja?? - nespėjus prabilti jis suriko - viskas gerai??

-Aš saugi - atsakiau ramindama ji.

-Čia baisu.. Keitas pasiutęs visur tavęs iesko... Važinėja pas visus tavo pažįstamus ir klausinėja kur tu, netgi grasina kad jei mes kažką žinom ir nesakom jis mus užmuš visus iki vieno.

-O dieve... - susnabzdejau - viskas gerai, jis to nepadaris.. Jokiais būdais nesakyk kad kažką žinai apie mane.

-Nesakysiu, bet kur tu??

-Atleisk, negaliu sakyti Vilai, tik tiek kad man viskas gerai - atsidusau liūdnai.

-Keitas eina iš proto...

-Zinau.. Ir aš einu iš proto bet kitaip negaliu..

-Čia dėl to ką tu pamatėj per dienos žinias? - jis nedrąsiai paklausė.

-Taip... - tyliai atsakiau - Dėl to.

-Jis tave medžioja?

-Nežinau... Tikriausiai kad taip, kai ji prieš mano akis išvedė policija, jis rėkė kad man atkersins - prisiminus ta vakarą nusipurciau - ir dabar jis pabėgo...

-Skamba kaip iš siaubo filmo - Vilas buvo išsigandęs - gal man atvykt pas tave?

-Ne! - surikau - net negalvok apie tai, jis žiaurus žmogus, nepasigailes nieko.

-Gerai, bet jei tau manęs reiks.. Paskambink.

-Būtinai - nors žinojau kad to nedarysiu - as tau dar paskambinsiu Vilai, ir būk geras nieko nesakyk Keitui.

Jis tylėjo, jau bijojau kad nesutiks saugoti mano paslapties bet tada tyliai ir nenoromis ištarė :

-Nesakysiu. Būk atsargi.

-Busiu.

Lėtai nuleidau telefoną ir padėjau ant lovos. O tada užlipau ir su drabužiais susiguziau į kamuoliuką apsikabindama pilva.
Aš bet kokia kaina, apsaugosiu savo vaika.

Tu Priklausai Man. Where stories live. Discover now