×××××
Man sustabdžius automobilį kieme prie namo Keitas išlipo iš masinos ir nuėjęs prie mano pusės atidarė dureles ir padėjo man išlipti.
-Ačiū - nulenkiau paklusniai galva tarsi nedrasi mokinukė.
Man nesitikint jis paėmė mane ant rankų ir pradėjo nešti į namo vidų.
Tyliai kikenau jam į kaklo linki.
Mano kūnas buvo įsitempęs nuo laukimo žinant ką tuoj darysiu.-Tavo mama namuose? - prisiminusi Sandra paklausiau.
-Ne, visi namai mūsų.
Jis atvėrė duris ir koja jas užtrenkė mums už nugarų.
Vis dar mane nešdamas pradėjo lipti laiptais į viršų.
Mums įėjus į kambarį jis mane pastate ant kojų ir užrakino duris.-Noriu kad nusirengtum.
Jis nuėjo prie lovos ir ant jos atsisėdo nusivilkes marškinėlius.
Buvau su megztuku ir paprastais džinsais, pradėjau po truputį juos nusimesti nenuleisdama nuo jo akių.
Jis žiūrėjo į mane prisimerkęs ir truputį praziojes burną.
Jo akys sekė kiekvieną mano judesį.
Viską dariau kankinamai lėtai. Iš pradžių per galvą nusitraukiau megztuka likdama tik su liemenėle, tada atsisegiau ir nusitraukiau džinsus.
Šį kartą buvau su baltais neriniuotais apatiniais. Buvau pagalvojusi apie šį vakarą.-Apsisuk - jis ištarė gundanciu balsu kai likau prieš jį tik su apatiniais.
Lėtai apsisukau iškėlusi rankas į viršų. Tada pradėjau save glamonėti, rankomis slinkdama pilvu žemyn.
Jis apsilaize lūpas, o mano viduje sukirbejo širdis.
Kiek galėdama seksualiau atsisegiau savo liemenėle, ir numečiau ja sau po kojomis.
Jau ruošiausi nusitraukti kelnaites kai Keitas pakilo ant kojų.-Dabar aš pats.
Jis priklaupe prie manes ir pradėjo bučiuoti vidines kojų šlaunis iš lėto maudamas kelnaites.
Kai likau visiškai prieš jį nuoga jis čiupo mane į glėbį ir nusinešė į lovą.
Paguldes praskete kojas ir jo galva atsidūrė ten žemai.
Užsimerkiau ir sudejavau kai jo šlapias, karštas liežuvis pradėjo mane glamonėti.
Į pagalbą jis pasitelke ir pirštus, todėl vos tvardziausi nešaukusi.
Netrukus jis atsitraukė ir nusimoves savo kelnias įsitaisė man tarp kojų.-Pasiruošk.
Taip taręs įėjo į mane švelniai ir lėtai.
Isikirtau nagais jam į krūtinę dejuodama.
Jis judėjo manyje lėtai, o tada uzsiverte mane ant savęs.
Dabar aš buvau ant viršaus.-Judėk Klėja - jis žemu balsu suurzgė o aš pradėjau kilnotis į viršų ir žemyn.
Jis sukando dantimis savo lūpas ir užsimerkė.
Tada rankomis apglėbė mano krūtis ir švelniai suspaudė.-Pasilenk ir išsiriesk - jis priglaudė mane prie savo krūtinės.
Aš vos tvardziausi, bet galėjau valdyti padėti todėl suletinau judesius nenorėdama visko taip greitai pabaigti.
-Neskubi? - jis puse lūpų šyptelėjo ir pakėlė savo klubus taip isibraudamas į mane labiau - as galiu tave priversti, o jei ne, pats tą užbaigsiu.
Jis staigiai mane apvertė ant nugaros vėl atsidurdamas viršuje.
Šiurkščiai ir valdingai griebė man už šlaunų ir pradėjo judėti.-Viskas... Aš nebegaliu!!
Pasidaviau ir vėl išriečiau nugara, gaudydama orgazma.
Jis vienu metu su manimi baigė, jo lūpos šnabždėjo mano vardą.
Susmukes šalia jis greitai alsavo, o jo kaktą blizgėjo nuo prakaito.-Myliu tave Klėja..
-Aš tave labiau - atsakiau ir uzmerkiau akis - norėsiu dar.
Pasakiau o jis nusikvatojes čiupo mane į glėbį.
YOU ARE READING
Tu Priklausai Man.
RomancePo to kai avarijoje žuvo Eidėjus, ir Klėja įkišo Keito tėvą Ričardą į kalėjimą, ji išvyko į kitą miestą. Palikus praeitį, ir meile vaikinui Keitui ji pradeda naują gyvenimą. Tik ar jai leis praeities šmėklos? Ar bus kartu su vaikinu, kurį dar myli? ...