" E "

1.3K 43 39
                                    

"Gledaj svoja posla" Podignem ruku te mu pokažem da prošeta.
"Elena,idemo" Pokušam ponovo ali ona je idalje stajala i odbijala svaki vid,mojih neuspelih pokušaja.

"Ja sam ti nešto rekao" Ponovo onaj crni,očigledno želi da popije batine večeras.

"Imaš neki problem sa mnom?" Usmerim pogled na njega.

"Ostavi je"

"Zašto bih?" Prekstim ruke sa poluosmehom.

"Ponašaš se kao govno" Dečko pridje bliže,unosiće mi se u facu. Čekao sam samo da mi pukne film.
"Ona nije tvoja vlasništvo"

"Sestra mi je i ja sam taj koji će da brine o njoj. Jer ćaleta nema,a ovakve pičke poput tebe nisu ni za kurac" Besnio je a ja sam stajao mirniji nego pre. Prezirno me posmatravši.

"Kurvo zvezdaška!"
Sad ću mu jebati mater.

Sklopio sam šaku u pesnicu i udario ga,kao što to radim i na treninzima. Dečko se blago rečeno zalepio za pod,očigledno nisam svestan svoje strane ili je on stvarno tolika pička. Kako je pao unazad,tako su se neki koji su stajali iza njega odmakli,shvatajući o čemu je reč.

"Hajde,ustani,hajde!" Uzviknuo sam mu kako bi me čuo. Zakašljao se dok je Elena urnisala na mene jer sam dečka pretvorio u tapet.

"Mrzim te! Zašto si mu to uradio?"

"Nije mu ništa,udario sam ga samo jednom" Pokažem na njega koji se već pridigao.

"Zašto se ponašaš tako? Od kada si ti ovakav?"

Promatrala me je iako je bila ljuta i iznervirana,trudila se da to ne utiče na mene. Jer je mislila da me nešto muči. Ne iznerviram se brzo,obično kada to uradim postoji debeo razlog za to. Ja sam blago rečeno ladovina,dok ne dodje do trenutka pucanja. Ustvari,zapravo,nekada znam i da pobesnim istog časa. Vrlo sam krvički nastrojen ponekad. Osećanja mi se mešaju kao na semaforu.

Povratio sam se iz svojih misli,Elena me je idalje gledala čekajući moj odgovor,dok je onaj njen sedeo na nekoj od stolica. Obezbedjenja nije bilo što me je začudilo. Ema je očigledno propratila situaciju jer me je iz vrlo blize perspektive gledala sa sažaljenjem. Kao da je on mene udario a ne ja njega. Elenin pogled je prodirao kroz mene a ja nisam imao šta da kažem.

"Trenutak" Izuzetno tiho joj izgovorim. Ema me je uhvatila za struk i pribila sebi. Po prvi put njen zagrljaj mi je prijao.

...

"Čujem da si sinoć postavljao pločice?" Pedja mi dobaci pesnicu na šta ja uzvratim.
"Hvala što si mi pričuvao sestricu"

"Gde si ti bio sinoć?" Gasio je cigaretu patikom dok je posmatrao i slušao šta ga pitam.

"Kod devojke"

"Ti to imaš devojku?"

"Ništa ozbiljno,par dana" Izvlači još jednu cigaru iz kutije paleći je,te ubrzo izduva prvi dim. Klimnem glavom naslanjajući se na ruke.

"Tih si. Ne liči na tebe"

"Ne priča mi se" Slegnem ramenima.

"Sestra mi je srećna bila jutros,jesi li joj ti nešto uradio?" Pošalje mi sumvljiv pogled.

"Pedja znaš da je ne bih ni pipnuo"

"Grlite se vas dvoje,stalno nešto"

"A kad to?" Usmerim pogled na njega.

"Naprimer pre neki dan kad si došao da se pomirimo?"

"To nije bilo ništa"

"Tebi nije ali je ti njoj značilo"

"Laku noć,cigane"🔚Where stories live. Discover now