"Jel bilo nešto sinoć macane?" Udari me po kolenu Luka a ja ga blago pogledam.
"Bilo je?" Ponovo me upita smešući mi se dok ga ja još jednom pogledam i spustim glavu.
"Au macane,posvadjali ste se znači. Izvini nije mi bila namera,nisam znao. Oprosti""Jesi dobro?" Začujem Uglješin grub glas koji kad je zabrinut,kao da postaje mekaniji i zvučniji.
"Posvadjali su se"
"Joj,nema veze. Svima se to dešava,ma znaš koliko ste se Andjela i ti svadjali"
"Ma nismo se posvadjali,ljudi!" Podignem glavu sa klupe.
"Šta ti je onda?"
"Slušam samo šta pričate" Vratim se u početni položaj pogledom pretraživajući učionicu.
"Jel Predrag došao?""Šta će ti?" Uglješa stavi glavu na drugu polovinu klupe.
"Da mi kaže da li je Usyk ili Lomachenko sinoć pobedio.." Mrzovoljno izgovorim jer oni sigurno nisu gledali.
"Usyk"
Da li sam ja to dobro čuo? Uglješa je gledao neki sport sem fudbala?
"Kako ti znaš?"
"Gledao sam"
"Ti si gledao? Otkad te zanima boks?"
"Naleteo.."
"Naleteo znači?" Odgovori jedno 'Mhm' ,gledam u Luku koji gleda u Uglješu i spušta pogled.
"Luka reci mi,znam da znaš!""Ne zna on ništa" Uglješa se pobuni i podigne glavu sa hladne klupe.
"Reci mi ortak!" Sad ja to učinim preklinjačkim pogledom gledajući u Luku.
"Uglješi se svidja neka bokserka" Izgovori potiše,verovatno da to ne dodje do nekoga koga ne treba.
"Da se obojica nosite u pičku materinu!"
Prodere se na nas te mu žile poiskoče. Kikotao sam se dok se Luka suzdržavao i gledao u nadrkanog Uglješu. Kad sam ga pogledao počeo sam još više da se kikoćem. Njegovo rumeno lice sa nekim ozbiljnim,iznerviranim pogledom kojim glumi da je strašan. Prosto je urnebesan. Nikada nije znao niti će znati da se ljuti. I sad mu vidim taj maleni osmešić koji večito nosi.
"Cvetkoviću,kod direktora!"
Uglješa se prepadne i promeni svoje lice u izbezumljeno. Uglješa izlazi iz kabineta za informafiku nešto borozajući,Luka već sedi na svom mestu gledajući u pod. Pokunjim glavu da ne bi i mene profesor Adamović izbacio napolje.
"Lomachenkov je ipak bolji" Pročitam Uglješinu poruku te vratim telefon nazad u dzep."Ma nemaš ti pojma" Izgovorim naglas te dobijem prekoram pogled starkelje.
"Andrejeviću,ima li problema?"
"Nikakvih,profesore"
"Tako sam i mislio" Gad.
...
Uglješa napokon ulazi u kafić u kojem svakodnevno obitavamo.
"Mamu vam vašu bezobraznu!" Stavlja paklu cigareta na sto,sedajući pored mene.
"Šta je baća,jel bila mama Svetlana?" Nakrvi glavu Luka smejući mu se.
"Krv ti jebem,za malo" Skida onu belu foliju sa kutije cigareta.
"To ti sve zato što si gledao Lomachenkova" Napravim ozbiljnu facu a on prevrne očima.
"Kakva gužva na trafici,kao da dele nešto besplatno.." Žalio se paleći cigaretu.