"Ti misliš da se ja plašim običnog klinca?"
"Ako se sad ne plašiš,plašićeš se"
"Vuče,molim te prestani!" Olivera se ponovo ubacuje u razgovor.
"Jesam ja rekao da neću ovde da ga više vidim,a ti me nisi poslušala!" Zatvaram prozor i odlazim u kupatilo da se razbudim hladnim mlazom vode.
"Budeš dolazio još koji put,a da ja za to saznam,videćeš šta će biti.." Izgovorim to dok sam oblačio i zakopčavao jaknu.
"Ćao"
Dolazim do mame i ljubim je u obraz. Otvorim vrata a sumorno,hladnjikavo jutro mi odmah uništi svet snova. Mrzim i zauvek ću mrzeti prvu smenu.
...
"Jebo me dan kad sam se upisao" Proklinjao je Uglješa dok smo se smrzavali napolju jer ne puštaju unutra.
"Neka oni stoje napolju" Promrljam.
"Mamu vam jebem bre!" Derne se Uglješa dok su se ostali okrećali ka nama.
"Ovako nije bilo hladno ni dvadeset i osmog na utakmici u decembru" Prokomentariše dok sam ja podigao obrve.
"Kakav dvadeset osmi? To je bilo dvanajstog"
"Ja tripovo da je dvadeset osmi"
"Kako može biti dvadeset osmi kad se tad ne igra uglavnom?"
"Ne razumem se ja u to" Vidim,Uglješa.
"Kad zvoni?" Upitam ga dok se on non-stop pomerao,ne bi li se ugrejao.
"Za deset minuta"
"Sad sam došao ranije i za pičke materine više" Iznervirano mahnem rukama.
"Odlučimo jednom da dodjemo pola sata ranije,k'o pošten svet a oni da nas ovako sjebu!"
"Kakav si samo poem"
"Šta kažeš,a?" Pravio se važan Uglješa dok sam ga ja lero.
"Petak je" Konstatujem razmišljajući o utakmici koja je za par dana.
"Još dva dana" Tiše izgovori Uglješa dok sam ja klimao glavom.
"Brate,svidja mi se Srna" Zašto mi ne prija ovo što sam upravo čuo? Nešto me je probolo kod rebara.
"One njene oči,izludim skroz" Nasmeje se Uglješa na šta ja ne prestanem da ga gledam.
"Baš je prelepa i normalna za razliku od drugih devojaka" Opasno me nešto steže iznad kukova. Uhvatim se levom rukom za to mesto."Boli te nešto?" Zabrinuto me upita kada uvidi da se držim za to mesto.
"Valjda sam se prehladio" Ne znam ni ja od čega mi je.
"Hoćeš kući da te vodim?"
"Ma jok,izdržaću još danas. Nije mi ništa"
Klimne glavom okrećući se u drugom smeru. Prodje me bol te vratim ruku u prirodan položaj. Znači Uglješi se svidja Srna? Od kada on pada na takav tip devojke? Valjda se svi menjaju. Prestanem da se bahćem sa tom temom kada začujem školsko zvono. Konačno osećam toplotu školskog hola. Medju prvima udjemo i ubrzo se popnem na prvi sprat,promenući pravac u levo jer imam čas istorije. Tamo je već stajao Pedja nabacivavši se nekoj devojci. Uglješa se još vukao po stepenicama,dok sam ja Predragu blago klimnuo glavom i naslonio se na prozor.
"Šta,ovaj već stigao?" Upita Uglješa kada se konačno popne uz stepenice i stane ispred mene.
"Vidim isto što i ti"