Μέρος 20ο

101 24 19
                                    

Τραγούδι: You should see me in a crown - Billie Eilish

Ε: Γεια...

Α: Εμ, γεια...
Λέει και γελάει λίγο άβολα

"Μωράκι μου; Θα φύγουμε;"

"Ναι ρε παιδιά άντε. Να πηγαίνουμε..."

Αριάδνης POV

Πηγαίνω κοντά τους και τους χαιρετάω. Εκεί ήταν και άλλες κοπέλες. Τι κοπέλες δηλαδή;! Εκτός του ότι ήταν πολύ μεγαλύτερες δηλαδή θέλανε να το παίζουν μεγάλες ήταν και πολύ τσουλιστες με αυτά που έβαζαν.

Βλέπω τον Άγγελο να έχει αγκαλιά μια καρχια. Πιο άσχημη και από κάδο ήταν.

Οπππ Αριάδνη...ζηλεύουμε;!

Τι; Εγώ; Ποιον; Αυτή; Ναι καλά! Ούτε στα πιο τρελά σου όνειρα!

Α: Γεια...

Τώρα τι του λες αυτουνού;

Ε:Εμ, γεια...
Πιο πολύ άβολο φάνηκε

"Μωράκι μου; Θα φύγουμε;" Λέει το τσόκαρο που είχε αγκαλιά ο Άγγελος

"Ναι ρε παιδιά άντε. Να πηγαίνουμε..." λέει μια άλλη κοπέλα που είχε αγκαλιά ο Σπύρος. Αυτή πότε ήρθε; Εδώ ήταν; Ποοο έχω χαζεψει που ούτε μπροστά μου δεν βλέπω. Αυτή που είχε ο Σπύρος φαινόταν πιο καλή κοπέλα. Ήταν ψηλή και με ξανθά μαλλιά. Είχε γλυκό πρόσωπο και όχι ψωνιστικο όπως η άλλη...

Σ: Εμ...δεν σου συστήσαμε τις...εμ...φίλες μας.

"Τι; Φίλες; Από πότε είμαστε φίλοι και δεν το ξέρω;!" του λέει και καλά θιγμένη και γελάει

Σ: Ε και τι θες να πω; Τις γκόμενες μας; Ήθελα να το πω πιο όμορφα.

"Ε νταξει πλάκα έκανα"

"Ίριδα" μου λέει και μου τείνει το χέρι της.

Ε: Αριάδνη, χάρηκα!

Α: Και από εδώ η Φένια...

"Γεια!" Λέει εντελώς αδιάφορα μέχρι και το όνομα της χαλιά είναι σαν τα μούτρα της.

Φ(ενια): Δεν έχει στόμα να συστηθεί λογικά η κοπέλα.
Λέει και αρχίζει να μου πιέζει το κουμπάκι για να αρχίσω καβγά. Αυτό ήταν πάτησε το συναγερμό!

Ε: Δεν ήξερα ότι έχεις τόσο χαμηλή μνήμη για να μη το θυμόσουν από πριν που συστήθηκα.
Λέω και εγώ

Φ: Αααα το σκατό ξέρει να μιλάει κιόλας...

Ε: Ναι σε αντίθεση με κάποιους άλλους έχω γλώσσα και ξέρω πως να την χρησιμοποιώ!

 Με ξέχασες...Where stories live. Discover now