Song: E.T. - Katy Perry
<<Μπαμπά! Μπαμπά! Θα μου πεις και πάλι την ιστορία;>>
<<Αμάν βρε αγάπη μου δεν βαρέθηκες;>>
<<Όχι!>>
<<Ωραία, λοιπόν...Μια φορά και έναν καιρό ήταν μια πριγκίπισσα και ένας πρίγκιπας. Η πριγκίπισσα ήταν πολύ στεναχωρημένη γιατί ο μπαμπάς της, ο βασιλιάς, δεν την ήθελε για κόρη του και τον μόνο άνθρωπο που είχε στη ζωή της ήταν ο αδερφός της, ο οποίος την αγαπούσε πάρα πολύ και η φίλη της, η οποία ήταν υπηρέτρια στο κάστρο και είχαν δεθεί πολύ μεταξύ τους. Μια μέρα ο βασιλιάς είπε ότι δεν θέλει να την γνωρίζει και ότι θα φύγει από το κάστρο για να μην την βλέπει. Έτσι και έκανε. Η πριγκίπισσα μαζί με τον πρίγκιπα αδερφό της ήταν πολύ στεναχωρημένοι, αλλά δεν τα έβαλαν κάτω. Ύστερα από λίγο καιρό γνώρισε ένα πριγκιπόπουλο από άλλο βασίλειο και το ερωτεύτηκε. Όμως για κακή ή καλή της τύχη δεν κράτησε για πάντα γιατί γνώρισε έναν γενναίο ξιφομάχο. Ο ξιφομάχος με το πριγκιπόπουλο δεν τα πήγαιναν καλά, έτσι βάλανε στοίχημα μια ξιφομαχία και όποιος κέρδιζε θα έπαιρνε στο πλάι του την πριγκίπισσα. Μετά από πολλές δυσκολίες τελικά το θαύμα έγινε και ο γενναίος ξιφομάχος κέρδισε! Η πριγκίπισσα έμεινε για πάντα μαζί του γιατί τον αγαπούσε πολύ! Και ο αδερφός της τελικά αγάπησε τρελά την καλύτερη της φίλη την υπηρέτρια. Ζήσαν μια υπέροχη ζωή, χαρούμενοι και αγαπημένοι και ζήσαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!>>λέει ο πατέρας του μικρού κοριτσιού και την βλέπει να κοιμάται ήρεμα και γαλήνια στο κρεβατάκι του. Σηκώνεται και τη φιλάει απαλά στο μέτωπο. Βγαίνει σιγά σιγά έξω και κλείνει ελαφρά την πόρτα. Γυρνάει και βλέπει την γυναίκα του να τον περιμένει.
<<Πάλι την ίδια ιστορία της είπες;>>τον ρωτάει και εκείνος γελάει
<<Εεε τι να κάνω; Αφού ήθελε..>>
<<Πάμε να κοιμηθούμε και εμείς γενναίε ξιφομάχε μου;>>τον ρωτάει και εκείνος την κοιτάζει στα μάτια. Την φιλάει και κατευθύνονται στο δωμάτιο.
10 χρόνια αργότερα
<<Αναστασία τέλος! Το είπαμε! Στο πάρτυ δεν πας!>>
<<Μα γιατί;;;>>
<<Ρε μπαμπά! Ο Παύλος γιατί πάει;;>>
<<Γιατί ο Παύλος δεν είναι 15!>>
<<Ρε αγάπη μου...Ποια η διαφορά ανάμεσα στο 15 και το 17; Άλλωστε τόσο καλύτερα θα είναι εκεί και θα την προσέχει!>>
YOU ARE READING
Με ξέχασες...
RomanceΤι θα γίνει, άραγε, άμα ξεχάσουμε κάτι το οποίο επιθυμούμε πολύ; Τι θα γίνει αν τα συναισθήματα βγουν στην επιφάνεια; Αν το μίσος και η εκδίκηση κυριεύσει; Πάθος, έρωτας, απογοήτευση! Δύο αγόρια, ένα μόνο κορίτσι! Ποιος θα είναι ο κατάλληλος; Ποιο...