Μέρος 23ο

102 27 22
                                    

Τραγούδι: on my way - Alan Walker

•Το πρωί•

Ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω ένα βάρος γύρω από τη μέση μου. Κοιτάζω δίπλα και βλέπω τον Άγγελο να με έχει πάρει αγκαλιά. Τελικά δεν ήταν όνειρο; Ήταν αληθινό! Ο Χριστέ μου τι έκανα;

Δεν είναι δυνατόν! Σηκώνομαι και κάθομαι με την πλάτη μου να ακουμπάει στο τοίχο. Κοιτάζω τον Άγγελο που ακόμα κοιμόταν και άκουγα τις βαθιές ανάσες που έπαιρνε.

Ανοίγει τα μάτια του και με κοιτάζει. Λογικά τον ξύπνησα.

Α: Καλημέρα μικρή! Μου λέει με την βραχνή, σέξυ φωνή του και αντραχιάζει όλο μου το κορμί.

Πόσο σέξυ είναι όταν ξυπνάει...

Αριάδνη! Τι στο καλό σκέφτεσαι;! Συγκεντρώσου!

Α: Γιατί με κοιτάς έτσι;

Ε:Εμ...να...εμ...άρχισα πάλι το τραύλισμα ρε γαμωτο. Νιώθω μια κάψα στα μάγουλα μου και αρχίζω να ζεσταίνομαι. Τι έχω πάθει; Ούτε στον Μάριο δεν το κάνω αυτό!

Ο Μάριος! Γαμωτο! Ούτε που του έχω στείλει ένα μήνυμα.

Α: Οοο μαρεσει όταν κοκκινίζεις...

Ε: Καλώς! Γιατί είναι τελευταία φορά που το βλέπεις. Ήταν μια στιγμή που κανείς δεν σκεφτόταν καθαρά.

Α: Αααα όλα και όλα! ΕΓΩ δεν σκεφτόμουν λόγω του αλκοόλ εσύ μια χαρά είχες την επίγνωση της πραγματικότητας θα μπορούσες άνετα να με σταματήσεις...
Λέει και με κοιτάζει πονηρά. Αααα το παίζει άδικα!

Ε: Τι; Ήταν βράδυ! Μέσα στον ύπνο μου τι ήθελες να κάνω;

Α: Μάλιστα μάλιστα...
Λέει και έρχεται κοντά μου. Το πρόσωπο μου ήταν ακριβώς μπροστά από το δικό του. Κοιτούσα μέσα στα μάτια του. Είχα χαθεί κυριολεκτικά. Πάλι. Πάλι το κάνει. Με παρασέρνει.

Α: Και αυτό μέσα στον ύπνο σου είναι; Λέει και αρχίζει να με φιλάει αργά και σταθερά, άθελά μου βγάζω ένα αναφωνητό.

Α: Μμ...μάλλον σου αρέσει...

Όχι. Δεν είναι σωστό. Αυτό που κάνω δεν είναι σωστό...αλλά...αλλά...

Ε: Αυτό που κάνουμε δεν είναι σωστό.

Α: Γιατί;

Ε: Έχω αγόρι!

Α: Χώρισε τον. Με το που ακούω σπάω το φιλί στη μέση και τον σπρώχνω από πάνω μου

Ε: Πώς μπορείς και λες κάτι τέτοιο;

 Με ξέχασες...Where stories live. Discover now