- BERCESTE'DEN -
Kime: +9054******36
Mesaj:
Benimle buluşur musun? Bir kahve içeriz belki. Saat 6'da Çengelköy'de. Çamlıkaltında bekleyeceğim.Mesajı gönderip telefonu cebime koydum. Altıya on beş dakika vardı. Annem olduğunu söyleyen kadınla buluşmayı bu kadar ertelemem gerekir miydi? Bilmiyorum. Ama beni bırakıp giden birine karşı şu an iyi konumdaydım. En azından güçlü duruyordum.
Babamı iki yıl önce kaybetmiştim. Askerdi ve şehit düşmüştü. Bana bıraktığı mektubu bulmam uzun sürmedi. Cenazesini gömüp lojmana gelmiştim. O an ki acımla hatıra kutuma koştum. Hatıra kutumun içine koymuştu mektubu. Her anımızı sakladığım yatağımın altındaki kutuya.
İlk bulduğumda ne olduğunu anlamamıştım. Açıp okuyunca babama kızdım. Madem bir annem vardı neden kendinin ölmesini bekledi? Neden ben o kadını o ölmeden tanımadım? Neden, neden?!
Denize bakarken içimin kötü olduğunu hissettim. Yirmi dört yaşındaydım ve şu an gidip tıp komiteleriyle uğraşmam felan gerekiyordu. Benimse yaptığım annem sandığım kadını beklemekti.
Telefonum çalınca cebimden çıkardım ve arayanın bir numara olduğunu gördüm. Muhtemelen o arıyordu. Açtım. "Efendim?"
"Berceste. Nasılsın?"
Biraz sonra buluşacaktık. 'Bir işi mi var?' diye düşündüm. Olabilirdi. Muhtemelen onun için arıyordu.
Ama ben kendimi hazırlamıştım ya!
"İyiyim de mesaj atmıştım. Buluşalım diye. Bir sorun mu var?"
"Mesaj mı?"
"Evet. İki dakika felan oldu. Onun için aradın..ız sanmıştım..."
Bir dakika ya ne oluyordu?
Telefonu kulağımdan çektim ve aramayı arka plana atıp mesajlara girdim. Numaraya baktım.
Kahretsin!
Son rakamı yanlış yazmışım. 6 değil 5 olacakmış!
Hiç bozuntuya vermeden konuşmaya devam etmeye çalıştım." Şey pardon ben sadece düşünmüştüm. Neyse. Sen.. Siz ne için aramıştın..ız?"
"Yok sadece konuşmak istemiştim. Neyse benim bir işim var. Sonra tekrar ararım. Görüşürüz."
Görüşürüz dememi beklemeden kapanan telefona baktım.
Ben bu kadınla niye görüşüyordum ki! Yıllar önce beni bırakan bir kişiyle.
Baban öyle isterdi.
Doğru babam. Ona da ayrı sinirliyim.
Gelen mesajla olduğum yerde sıçradım.
Kimden: +9054******36
Mesaj:
5 dakika sonra ordayım.Ne!
Allah'ım sana geliyorum!
Yanlış numaradan gelen mesaja bakarken şok içinde hızla ayaklandım. Bu kadar ekşın bana fazla. Bir de yabancı birine derdimi anlatacak gücüm yoktu. Hem zaten derse geç kalıyordum. Evet evet.
Koş Berceste tabana kuvvet!!
- OĞUZ'DAN -
Telefonuma gelen mesaj titreşimi ile yerimde kıpırdadım. Albayın yanında telefonu çıkarıp bakmak olmazdı da. Ne yapsam diye düşünürken albayın sesini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Mesaj
Ficção Geral___TANITIM'DAN___ Kime: +9054******36 Mesaj: Benimle buluşur musun? Bir kahve içeriz belki. Saat 6'da Çengelköy'de. Çamlıkaltında bekleyeceğim. Numaraya baktım. Kahretsin! Son rakamı yanlış yazmışım. 6 değil 5 olacakmış! Gelen mesajla olduğum yerde...