Selam okurlar ben geldim 😂 Biraz geç oldu ama içime sindi dışıma da barbie deyip burayı soğutuyormuşum 😂 Yok yok sakin olun yapmıyorum böyle şeyler 🤪
Ciddi konuya gelirsek bir kıskanç Tuna karakteri kim olur dersiniz? Buraya alalım fikirleri >>>
Ne yapalım şöyle bir ortalığı karıştıralım mı? Hazır evlenme teklifi de gelmişken 😂😂
Neyse çok konuşmadan hemen yeni bölüme geçelim ne dersiniz?
Hadi bakalım herkese iyi okumalar ....- BERCESTE'DEN -
Ne demişti o!
Ben şimdi evlenme teklifi mi almıştım?
Gözlerine baktım. Elalarda kaybolurken sinirim bir anda geçti. Şu an gerçeği ayırt edemeyecek kafadaydım. Sanırım kitaplarımın üstünde uyuyakalmıştım ve rüya görüyordum. Yoksa bunun başka bir açıklaması olamazdı.
Evet evet kesinlikle rüya görüyorum değil mi? Hani Oğuz şu an önümde bana evlenme teklifi etmiş olamaz.
Evet evet olamaz.
Olsa bile evlenme teklifi değildir o.
Kesin başka bir şey söyledi.
Off kafam ya! Kesin ben yanlış anladım.
Ama ne dedi acaba bu? Gerçekten evlenme teklifi mi etti? Hayal kurma Berceste!
Şaşkınlığımı atıp "Efendim?" diye sormayı akıl edebildiğimde kafamı hala toparlayamamıştım. Ya gerçekten bana evlenme teklifi ettiyse diye düşünmeden edemiyordum.
"Evlenir misin diyorum benimle?" diye tekrar sorduğunda kalbimin tekrar hızlandığını hissettim. Gerçekten evlenme teklifi etmişti! Hem de bana! Bir dakika bu beni daha tanımıyordu ki! Ben üstüm stalklarım sonucu biraz bir şey öğrenebilmiştim. O beni hiç bilmiyordu. Ya da biliyordu! 'Asker kızım o!' diye düşündüm. Babam bütün arkadaşlarımın gelmiş geçmişini araştırırdı. Ama önemli olan burada bu değil. Bana niye evlenme teklifi ediyordu ki? Daha dün tanıdığı insana. Bu her kıza böyle miydi yani!
Sinirlenmiştim!
"Niye?" O an ağzımdan kaçan kelimeye diğerleri gülerken ben utanmıştım. Yanaklarımın kızarmaması için dua etmek saçma oluyordu şu durumda. Bu adam bana niye evlenme teklifi ediyordu ki hem? Suç bende değil ondaydı!
Gözlerine baktım. Güldüğü için hafif kısılmıştı. "Bence hemen gülmeyi bırakıp bana açıklama yapmaya mecbursun." dediğimde tek kaşını kaldırdı. Hala açıklama yapmamaya devam ederken ben elindeki kağıdı alıp dolaba tekrar magnetle tutturdum. Göz göze geldiğim kağıtla biraz hüzünlensem de bunu belli etmemeye çalıştım. Ne de olsa gidecektim bu evden. Bu kağıdın burada kalması ve bana gideceğimi hatırlatması gerekiyordu.
"Bence biz çıkalım siz rahat rahat konuşun." diyen Defne'ye döndüm. Ateş edercesine ona baktığımda "Ya da burada kalalım değil mi? Daha eğlenceli." deyip yalancı bir gülümsemeyle kalktığı sandalyeye geri oturdu. Salaktı bu kız tanımadığım adamla beni tek bırakacak kadar salaktı.
Hepsinin yüzüne dönüp teker teker gözlerine baktım. "Evet açıklama bekliyorum. Önemli bir olay var deyip gece kapıma geliyorsunuz ve sen..." Oğuz'un yüzüne bakarak cümlemi devam ettirdim. "... bana evlenme teklifi ediyorsun. Bu ne demek oluyor? Derhal açıklama istiyorum!" Duygularımı gizlemeye çalışıp doğruca sormuştum. Haklıydım. Önemli olayın bu teklif olduğunu sanmıyordum. He üstelik benden nefret ettiği halde bana evlenme teklifi etmesi hiç beklediğim bir şey değildi. Sonuçta eğitimde yüzüme bile bakmaya tenezzül etmeyen adam şimdi bana evlenme teklifi ediyordu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Mesaj
General Fiction___TANITIM'DAN___ Kime: +9054******36 Mesaj: Benimle buluşur musun? Bir kahve içeriz belki. Saat 6'da Çengelköy'de. Çamlıkaltında bekleyeceğim. Numaraya baktım. Kahretsin! Son rakamı yanlış yazmışım. 6 değil 5 olacakmış! Gelen mesajla olduğum yerde...