Hava iyice karardığında Jimin'in dizinden kalktım.
-Dizin acımış olmalı, kaç saat üzerinde yattım.
Kafasını iki yana sallayıp gülümsedi.
-Sorun değil.
Ayağa kalkıp onun da kalkmasını bekledim.
-Hava geç oldu seni bıraksak iyi olur.
Beni başıyla onayladı ve ayağa kalktı. Beraber çok da uzak olmayan Jimin'in evine doğru yürüdük.
-Evde yalnız mı yaşıyorsun Taehyung?
Başımla onu onayladım.
-Ya sen?
Kafasını aşağı yukarı salladı.
-Hiç korkmuyor musun? Yalnız kalırken.
Gözlerini yere çevirdi.
-Aslında korkuyorum ama yapabileceğim bir şey yok.
Kafamı salladım ve sessizce yürümeye devam ettik.
-Ne zamandır yalnız yaşıyorsun?
Gözlerimi yoldan ayırmadım.
-Uzun süredir, çok uzun süredir.
-Ailen yok mu?
Yüzüne baktığımda gözlerini kaçırdı.
-Üzgünüm çok soru sordum sanırım.
-Evet, çok soru sordun.
Karşımıza birkaç ayyaş çıktığında onları umursamadan yanlarından geçecektik ki biri Jimin'i kolundan yakaladı. Jimin'in nefesi korkudan hızlanmıştı.
-B-bırak beni.
Gözlerimi yaşlı adama çevirip kısık gözlerle ona baktım. Yanımda Jimin varken bela istemiyordum.
-Bugün bazı şeyleri indirmemde bana yardımcı olursun değil mi güzel bayan?
Kaşlarımı çattım.
-O kadın değil erkek ve elini onun kolundan çek.
Elimi Jimin'in bileğine koyup sertçe kendime çektim. Jimin bana sarılırken kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
-Sen kimsin? Benim olanı bana geri ver!
Adam kükrediğinde Jimin'in korkudan titrediğini hissettim. Kafamı ona eğdiğimde yüzümüz çok yakındı. Kalbi korkuyla ya da heyecanla hızlandığında gözlerimi yüzünden ayırmadan tek elimi beline koydum ve adamı yanıtladım.
-Sevgilisiyim.
Gözlerimi Jimin'in şaşkın bakan gözlerinden çekip sertçe karşımdaki adama baktım.
-Sence de sevgilisinin yanında birine sarkmak yanlış birşey değil mi?
Adam beni süzdü. Rahatsız olsam da sesimi çıkarmadan nefret saçan gözlerimle adama bakmaya devam ettim.
-Sen de fena değilmişsin.
Jimin sinirle arkasını dönmeye çalışınca belindeki elimi daha da sıkılaştırıp dönmesini engelledim.
-Bu seni ilgilendirmiyor yaşlı adam. İnsanlara sarkıntılık yapmayı kesmelisin.
Adam sırıttığında o iğrenç sarı dişlerini gördüm.
-Sarkarsam ne yaparsın?
Omuz silktim.
-Hiçbirşey. Ama haberlerdeki son zamanda çıkan V'yi duymuşsundur. Onun hiçbirşey yapmayacağını sanmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V's justice ➳ Vmin
Misteri / ThrillerKim Taehyung yaşadığı bir olaydan sonra artık kendi adaletini kendisi sağlayan biri olmuştu. Park Jimin ise talihsiz bir olay yaşayıp katil V ile karşılaşan masum bir çocuktu. Bu masum çocuk sınıf arkadaşı aynı zamanda aşık olduğu çocuğun bir katil...