1.0

2K 185 278
                                    

Önümdeki testte çözemediğim soru yüzünden kaşlarım çatılmıştı. Bu nasıl soruydu? Çok karmaşıktı.

Sinirle elimdeki kalemi masaya bıraktım ve oturduğum yerde geriye yaslandım. Tam o an sınıfa giren Yoongi ile göz göze gelmiştim. Yüzündeki alaylı ifade ile Jimin'in yanından ayrılıp bana doğru gelirken tek kaşımı kaldırıp onu izledim.

-Jimin'i ziyaret etmenin sebebinin hocanın söylemesi olduğunu sanıyordum.

Test kitabımı yana itip masaya oturdu. Tek kaşımı kaldırıp ona 'Yani?' bakışı attım.

-Hocayla konuştum Kim Taehyung ve bana senden öyle birşey istemediğini söyledi.

Omuz silktim ve bakışlarımı test kitabıma çevirdim.

-Hep siz mi yalan söyleyeceksiniz?

İç çektiğinde bakışlarımı tekrar ona çevirdim.

-Bak Jimin dün üzgündü ve sende onun üzerine gittin. Bu yüzden sana bağırdı.

Gözlerimi yanda sırasına oturup bize bakan Jimin'e çevirdim.

-Bunu söylemeni o mu istedi?

Alayla sırıttığımda Jimin bakışlarını kaçırdı.

-Hayır, ben söylemek istedim.

Gözlerimi Yoongi'ye çevirdim.

-Neden?

Elini saçlarından geçirdi ve bakışlarını başka tarafa çevirdi.

-Bilmem farkında mısın ama Jimin sana aşık Taehyung.

İç çekip ona bayık bakışlarımla baktım.

-Yani?

Yoongi de iç çekti.

-Yani onunla bu durumda olmanız onu üzüyor.

Kafamı iki yana sallayıp yanda duran kalemi elime alıp döndürdüm.

-Dün söylediğim gibi, onunla bir daha görüşmek istemiyorum.

Yoongi tekrar saçlarını karıştırdı. Birşey söylemek istiyor fakat söyleyeceği şey onu zorluyor gibiydi.

-Jimin dün ilk defa öyle birşeyle karşılaştı ve korkup suçlu hissetmesi normal. Lütfen ona son bir şans ver.

Gözlerini kapayıp başını yere eğdiğinde alayla sırıttım. Min Yoongi bana yalvarıyor muydu?

-Neden o?

Gözlerini açıp ne dediğimi anlamamış bir şekilde bana baktı.

-Ne?

Oturduğum yerde hafif doğrulup yüzümü ona yaklaştırdım.

-Neden sana bir şans vermem için yalvarmıyorsun Yoongi.

Yüzünü buruşturup beni itti ve oturduğu masamdan kalktı. Sırıtarak ona bakarken nefretle yüzüme baktı.

-Bunu Jimin'in canını yakmak için yaptın değil mi?

Omuz silktim.

-Ne anladıysan.

Test kitabımı önüme çektim.

-Senden gerçekten nefret ediyorum Taehyung.

Sinirle tısladığında sırıttım.

-Bende seni seviyorum Yoongi.

Göz devirip yanımdan ayrılırken içeri alt sınıflardan Na Ri girmişti. Derin bir nefes alıp testimi kapattım ve kollarımı göğsümde birleştirip Na Ri'nin yanıma gelmesini bekledim.

V's justice ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin