2.1

1.3K 109 51
                                    

1 yıl önce;

İçimdeki korkuya engel olamadan ayağımla yerde ritim tuttum. Bir yandan da sürekli saatimi kontrol ediyordum.

"Gecikti mi?"

Dudaklarımı dişleyip etrafıma bakındım.

Yok. Gelmiyor. Ne yapmalıyım?

Dudağımı çok ısırdığımdan dolayı kanın metalik tadı ağzıma geldi.

Yüzümü buruşturup cebimden bir peçete çıkarıp dudağıma bastırdım. Bu sırada telefonum titremişti.

Telefonu hızla cebimden çıkarıp aramayı yanıtladım.

"Kook."

"Hyung, hala gelmedi mi?"

İç çekip peçeteyi dudaklarımdan uzaklaştırdım.

"Hayır."

Telefondan klavye sesi duyuldu. Anlaşılan Kook iş başındaydı.

"Hmm, kameralarda gözükmüyor hyung."

Gözlerimi yumup sakinleşmeye çalıştım.

"Biraz daha bekleyeceğim. Avım yaklaştığında sana haber veririm."

Kook mırıldanarak beni onayladı.

"Merak etme hyung, o şerefsize adaketi tattıracağız."

Gülümseyip gözlerimi araladım.

"Haklısın."

Birkaç adım sesi duyduğumda kaşlarımı çattım.

"Kook, sanırım geldiler."

Kook onaylar mırıltılar çıkarıp bilgisayardan birşeyler yapmaya başladığında telefonu kapattım.

Dikkatlice adım seslerini dinlemeye  başladım.

Adım seslerinden ve gülme seslerinden gelen kişilerin onlar olduğunu anladım.

İçimdeki korku yavaşça giderken derin bir nefes alıp kabanımın iç cebindeki silahı çıkardım.

Çocuklar beni fark etmeden yanımdan geçip giderlerken yavaş adımlarla onlara yaklaştım.

Susturuculu silahımı doğrultup çocuğu başından nişan aldım.

Kurşun silahı terk edip çocuğu buldu ve çocuğun bedeni anında yeri boyladı.

Yanındaki arkadaşları şaşkınca yere düşen çocuğa baktılar. Gördükleri kanla çığlık atarak koşmaya çalıştıklarında diğer çocuğu da başından vurdum.

Sona kalan çocuk iyice paniklediğinde yerdeki bir taşa takılıp yere düşmüştü.

Çocuk korkuyla başını bana çevirip baktığında yavaş adımlarla çocuğa yaklaştım.

Boş bakışlarımla korkudan tir tir titreyen çocuğa baktım. Daha sonra silahımın kabzasıyla çocuğu bayılttım.

Zamanım kısıtlı olduğundan hızla diğer çocukların yanına gidip bileklerine işaretimi bıraktım.

Nasıl bu kadar soğuk kanlı olabildim bilmiyorum. Sadece, aniden oldu herşey. Kontrolüm dışında.

Etrafta ip ucu bırakmadığıma emin olduğumda yerde baygın bir şekilde yatan çocuğa ilerleyip çocuğu kaldırdım.

~~~~~~~~~~~~~~

"Kontrol ettim hyung. Kimse sizi görmedi."

Kafamı sallayıp bakışlarımı sandalyedeki çocuğa diktim.

V's justice ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin