0.2

2.5K 242 365
                                    

Tik tak, tik tak. V'nin adaletine son 2 dakika. Sırıtarak kafamı yana yatırıp adamın geleceği sokağa baktım. Mutluluktan havalara uçacaktım.

Adaletimi sağlamama az zaman kaldığında heyecanlanıyordum. Tıpkı parka gitmek üzere olan bir çocuk gibi oluyordum. O şerefsizlerin cezalarını çekmesi bana zevk veriyordu. 14. avım kızına tecavüz etmiş ve kız bunu şikayet ettiğinde bunu yalanlayıp polislere para vererek cezadan sıyrılmıştı. Bu yüzden adaleti ben sağlıyordum, polislerin sağlayamadığı adaleti.

Ayak sesleri geldiğinde daha da heyecanlandım. Hafif fakat hızlı adımları vardı. Bu adamın zayıf ve koktuğunu gösteriyordu. Benden korkuyordu, V'nin adaletinden.

Adam görüş açıma girdiğinde ıslık öttürmeye başladım. Adam ıslık sesimi duymasıyla tir tir titremeye başladı. Yavaşça ıslık öttürerek kafam yere eğik bir şekilde karanlıktan çıktım ve ıslık öttürmeyi kestim. Kafamı yavaşça kaldırıp avıma baktım ve sırıttım. Avımın gözlerinden korku akıyordu.

-Selam.

Avım çığlık atarak kaçarken bende kahkaha atarak peşinden koşmaya başladım. Kısa bir kovalamacanın ardından adam takılıp yere düştüğünde yavaşladım ve yürümeye başladım.

-Sana yapma demişti.

Adam korkuyla yutkunup sürünerek kaçmaya çalıştı.

-Sana yapma baba demişti.

Kahkahalarım soldu ve yüzüm sinirli bir hal aldı. Gözlerim ateş saçıyordu resmen.

-Ağlıyordu, hem çırpınıyor hemde yapmaman için yalvarıyordu.

Adamın yanına geldiğimde durdum.

-L-lütfen bana zarar verme, lütfen.

Adam karşımda ağlayarak yalvarıyordu. Kısık sesimle mırıldandım.

-Peki sen ne yaptın?

-Lütfen, lütfen bırak beni.

-Peki sen ne yaptın dedim!

-Yalvarırım, bırak beni.

-Ona dokundun.

Karnına en sertinden bir tekme attığımda inledi.

-Yapma, lütfen yap-

-Kızına dokundun!

Ard arda tekmeler atıyordum.

-O senin kızındı! Sana değer veriyordu ama sen onun hayatını kararttın! Şimdi benden senin bu iğrenç hayatını bağışlamamı mı istiyorsun?

Kahkaha attım ve ard arda daha sert tekmeler attım.

-O daha 9 yaşındaydı! Daha ufak bir kız çocuğuydu! Parklara gidip arkadaşlarıyla oyun oynaması gerekirdi ama şimdi tek gittiği yer psikiyatrist! Sen yaşamayı da ölmeyi de hak etmiyorsun! Neden varsın! Neden varsın anlayamıyorum!

Elimi saçlarıma atıp çekiştirdim.

-O senin kızındı.

Ellerim iki yanıma düştü ve sakinleşmek için derin nefesler aldım.

-Bu yüzden buradayım. Polisin yapamadığını yapıp sana cezanı çektireceğim.

Kahkaha atıyordum, psikopatlar gibi kahkaha atıyordum.

-Canın yanacak, canını yakacağım.

Hala gülerken adam ağlayıp yalvarıyordu.

-O zaman V'nin adaletine merhaba deme zamanı geldi.

V's justice ➳ VminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin