25.avıma yaklaşık bir saat önce adaleti tattırmıştım.
Şuan adaleti tattırdığım 26.avımın cesedinin yanındayım. Yere çökmüş öylece avıma bakıyorum.
İçimde hiçbir duygu yok gibiydi. Hiçbir şey hissetmiyorum. Halbuki sona yaklaştığımdan heyecanlı olmam gerekiyordu.
"Belki de sona yaklaştığımdan böyleyim?"
Kendi kendime mırıldanıp avıma baktım.
"Onlara adaleti tattırırken her şey güzel hissettiryor ama bitince..."
İç çekip ayağa kalktım.
"Bunları daha sonra düşünmeliyim."
Paloraid fotoğraf makinemle avın resmini çektikten sonra son kez etrafı kolaçan edip oradan ayrıldım.
~~~~~~~~~~~~
Öksürüp gözlerimi araladım. Yorgun hissediyorum. Sanki üzerimde bir ağırlık varmış gibi.
"Tanrım, eğer planın beni öldürmekse yalnızca 2 gün daha bekle. Sonra ne istersen yapabilirsin."
Kendi kendime konuşup gözlerimi odada gezdirdim. Şuan en çok ihtiyacım olan şey sıcak çikolata.
Gözlerimi kapatıp bir süre hiçbir şey yapmadan öylece olduğum yerde yattım. Bir süre sonra gözlerimi tekrar araladım.
"Saat kaç?"
Kısık gözlerle etrafta telefonumu aradım. Sonunda gördüğüm telefonla telefona uzandım.
Telefonu almama fırsat olmadan telefonun çalmasıyla irkildim.
"Korkuttu beni."
Telefonu elime alıp baktığımda Kook'un aradığını gördüm.
"Sorun ne Kook?"
Sesim hafif çatallı çıkınca boğazımı temizledim.
"Hyung neredesin?"
Yavaşça yattığım yerden doğruldum ve sırtımı yatak başlığına yasladım.
"Evdeyim. Bir sorun mu var?"
Kook iç çektiğinde kaşlarımı çattım.
"Okula gitmemişsin."
Telefonu kulağımdan uzaklaştırıp saate baktığımda 12.30 olduğunu gördüm.
"Ah, uyuya kalmışım."
Boşta olan elimle gözlerimi ovuşturdum.
"Son zamanlarda çok yoruyorsun kedini."
Onaylar mırıltılar çıkardıktan sonra aklıma gelen şeylerle gözümü ovalamaya son verdim.
"İyi de sen benim okula gitmediğimi nereden biliyorsun?"
Şaşkınca konuştuğumda karşı taraftan bir iç çekiş sesi duyuldu.
"Şuan Jimin hyung yanımda."
Kaşlarımı şaşkınca çattım.
"Jimin mi yanında?"
Kook onaylar mırıltılar çıkardı.
"Sen okula gelmeyince endişelenmiş."
İç çekip elimi saçlarımdan geçirdim.
"Ve sana mı geldi?"
Kook da iç çekti.
"Evini bilmiyormuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
V's justice ➳ Vmin
Детектив / ТриллерKim Taehyung yaşadığı bir olaydan sonra artık kendi adaletini kendisi sağlayan biri olmuştu. Park Jimin ise talihsiz bir olay yaşayıp katil V ile karşılaşan masum bir çocuktu. Bu masum çocuk sınıf arkadaşı aynı zamanda aşık olduğu çocuğun bir katil...