و مختصر و مفیدی دیگر... تا بفهمید بعدش چیشد!😂😂
.
.
.
_____________________
با نادیده گرفتن نور خورشید که از پنجره میا داخل، سریع سر جام میشینم. من نمیتونم دربارش فکر نکنم. درباره من و هری.
لعنت بهش، من حتی خوابشو میبینم.
از تخت میام بیرون، و تصمیم میگیرم یه دوش بگیرم. فکر میکنم باید یه کاری با خودم بکنم.
هری، یا منیجمنتش به من تکستی ندادن، پس هیچ برنامه ای برای امروز ندارم.
آب گرم رو باز میکنم و اجازه میدم برای لحظاتی بدنم زیر آب خیس بشه.
وقتی ببینمش چجوری باید ریکشن نشون بدم؟ اون چجوری ریکشن نشون میده؟ من حتی نمیدونم چجوری سر از سکس در آوردیم. اون استریت بود. یعنی اون از من برای یه سکس راحت استفاده کرد؟ خدایا، امیدوارم اینطور نباشه.
ولی احتمالا همینه.
چرا نمیتونسته ازش لذت برده باشه؟ تو در حینش دیدیش. اون قبلا نمیتونست دستاش رو از تو دور نگه داره، و در حین...
شت، من داشتم سفت میشدم. دوباره. برای دهمین بار، تو دو روز گذشته.
با فکر کردن درباره لب های قرمزش که از لذت باز شده، خودم رو لمس میکنم. خدای من، چرا این اینقدر برای من هات بود؟ من معمولا اینقدر اغوا نمیشم.
دستم رو میبرم عقب، و سر انگشتم رو وارد خودم میکنم. یخورده هیس میکنم. هنوز درد داره، ولی بنا به دلایلی این فقط بیشتر منو تحریک میکرد. اون خیلی بزرگ بود. جوری داخل منو لمس کرده که هیچکس تا به حال نتونسته بود.
بدون صبر کردن دو تا وارد میکنم، و ناله میکنم. تو اون لحظه شلخته ی خودم میوفتم روی کاشی ها. چشم هام بسته اس و توی سرما نفس نفس میزنم، سعی میکنم که اینجا تصورش کنم. که اینجا منو به فاک میده. با یه ناله بلند ارضا میشم و روی دیوار میریزه.
نفس نفس میزنم و عصبی میشم.
چرا به خودت اجازه میدی که اینجوری تحریک بشی؟ تو برای هیچ چیز آماده نیستی. اون فقط یه سکس بود.
یه سکس خوب.
از حموم بیرون میام، بیخیال شستن خودم میشم و میرم تا روی تخت دراز بکشم. چه اهمیتی داره؟ فقط منتظر باش تا یکی بهت تکست بده.
فقط مجبوریم منتظر بمونیم تا ببینیم چی میشه.
.
.
.
______________________________
یکی تو ورژن اصلی بود کامنت گذاشته بود "اممم...دیوار رو تمیز کرد؟" خدایی برای منم سوال شد!😐😐😂😂😂
در جواب سوال شخصیم،
باید بگم که منم واسم منطقی نبود و چون بدم اومده بود از این حرف رفتم آهنگ های اون گروه رو گوش کردم و خوشم اومد و حتی از اعضاشون هم خوشم اومد ولی خب نه در حدی که بخوام به کسی همچین حرفی بزنم...😶
و هنوزم به اون دوستم نگفتم که من تقریبا هرکاری گفته بود نکنم و کردم!😐😂😶
و راستش پشیمون هم نیستم، آهنگاشون حالم رو خوب کردن...😶😁
~MissStylinson
YOU ARE READING
Broken Repair (L.S)
Fanfictionلویی به همراه دوستش مایکل تو لندن زندگی میکنه. اون خودشه، و خودش کاملا پرسروصدا و پر هیجان ، پررو و بامزس... و به این اشاره کردم که اون گی ه؟ یه عالمه تتو داره و زیاد فحش میده. لویی بخاطر یه رابطه ای که خیلی بد تموم شده، با مشکلاتش سر و کله میزنه...