[40. Bölüm]

11.4K 656 176
                                    

Nora'yı gideceği yere kadar bıraktık sonrada düğün tarihini almaya gittik.

JK: gelinlik bakmayada gidelim mi?

Y/N: yok başka bir zamanda gideriz şimdi şirkete gidelim sen son bir kaç işini bitir.

Şirketten sonra Jungkook beni eve bırakmıştı.

JK: yarın ev bakmaya gidelim.

Y/N: neden? Senin evin çok güzel.

JK: evet ama çok küçük hem çocuklarımızda olucak.

Y/N: Jungkook bence senin evin gereğinden fazla büyük. Hem yeni bir ev bulmak çok zor. Yarın düğün salonu bakarız?

JK: tamam. İyi geceler bebeğim.

Y/N: iyi geceler.

Jungkook'u yanağından öpüp arabadan indim ve eve girdim. Yemekten sonra annem ve babama yarın düğün salonu bakmaya gideceğimizi söyledim ve onayladılar.

5 gün sonra
Düğün için her şey hazırdı. Dün annemle birlikte gelinlik bakmaya gittik Jungkook'ta başka şeylerle uğraşıyordu. Yarın evleneceğime inanamıyorum heyecandan uyuyamıyordum bile.

Sabah erkenden uyanıp kahvaltıya indim. Hemen bir şeyler yiyip annemin yardımı ile gelinlik, ayakkabılar, kolyeler, takılar ihtiyacım olacak her şeyi toparlayıp düğün salonuna gittik. Orda bir az etrafı inceledikten sonra getirdiğim eşyaları gelin odasına götürdüm. Bir az etraftakilere yardımcı oldum.

Öğle yemeğinden sonra hazırlanmaya başladım. Malum gelinlerin hazırlanması saatler alıyor. Makyajımı fazla abartılı yapmamaları için çok yalvardım zaten geneldede çok makyaj yapan biri değilim. Sade bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımla ilgilenmeye başladılar daha sonrada gelinliğimi giyindim.

Saçın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçın~

Gelinliğin~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gelinliğin~

Üzerimi giyindikten sonra elimde telefonla Jungkook'a mesaj atarak onu rahatsız ediyordum.

JK: hadi ama~ lütfen bir fotoğraf göndersen olmaz mı?

Y/N: olmaz! Birazdan düğün başlayacak zaten orda görürsün.

JK: sen böyle yaptıkça daha çok merak ediyorum! Odana geleyimi?

Y/N: hayır Jungkook sakın!

JK: 🥺

Y/N: hayır!

Yarım saat sonra babam odaya girmişti. Yüzümü avuçlarının içine alıp alnımdan öpmüştü. Gözleri dolmuştu ama ağlamamakta ısrarlıydı.

Annem: hadi herkes bizi bekliyor.

Babamın koluna girdim ve birlikte salona girdik. Jungkook'a doğru yürürken ağlamamaya çalışıyordu. Dudaklarını büzüp gözlerini yukarıya tutu ağlamamak için. Yanına geldiğimde elini bana uzattı tam elini tutacağım anda babam konuştu.

Babam: eğer kızımı üzersen kendini kendi mezarını kazarken görürsün ona göre!

JK: merak etmeyin.

Gülümseyip Jungkook'un elinden tutum ve merdivenlerden yukarıya çıktık. Sorular soruldu imzalar atıldı daha sonrada dans etmeye başladık. Jungkook gözlerini benden ayırmıyorken bende etrafa bakıyordum. Benim ailemin sülalesi ve şirketteki kişilerden başka kimse yoktu. Jungkook bir kaç arkadaşını davet etmişti ama onlardan başka bütün salon annem ve babamın tanıdıklarıyla doluydu.

Y/N: Jungkook senin annen ve baban nerde?

JK: benim annem ve babam... yok.

Y/N: ya kıyamam ben sana. Çok üzüldüm. Ne zaman öldüler?

JK: ölmediler. Beni bırakıp yurtdışına gittiler. Bir daha da görmedim onları. Aslında ölmüşte olabilirler.

Y/N: ben seni hiç bırakmam.

JK: bende seni asla bırakmam.

Ellerimi boynuna sarıp sıkıca sarıldım. Üç dört saat sonra düğün bitmişti herkesi uğurladıktan sonra sonunda eve gidiyorduk. Jungkook arabayı durdurduğunda yol boyunca kapalı olan gözlerimi açtım. Jungkook kapımı açınca bana baktı.

JK: oh uyandın mı?

Gülümseyip arabadan indim burası Jungkook'un evi değildi.

Y/N: Jungkook burası senin evin değilki?

JK: evet benim evim değil bizim evimiz.

Y/N: ne ara aldın.

JK: öyle internette araştırdım aldım. Girelim.

Elimden tutup bahçenin kapısını açtı. Evin ön bahçesine girince şaşkınlıkla etrafıma bakıyordum.

Sınır: 200 vote

Sınır nasıl hemen doldu anlamadım?? Daha 2-3 gün önce atmıştım bölümü?

ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin