Kapı açıldığında YN'a baktım ve o an anladım ki kabinin altından bakmaya gerek yokmuş... çünkü kız bildiğiniz çıplak çıktı dışarıya.
Yerden kalkıp YN'i iyice süzdüm. Bir sürü adam gelip geçiyordu eğer kimse olmasaydı varya.... neyse.
JK: YN bu ne?
YN: elbise
JK: öylemi? Hani nerde? Geç içeri değiştir şunu! Bir sürü adam gelip geçiyor!
YN: ya dur aynaya bakıcam!
JK: aynada olmayan bir şeye nasıl bakıcaksın?!
YN beni dinlemeden aynanın karşısına geçip kendine bakmaya başladı. Katil etmek istiyor her halde beni ha?
Adamlar gelip geçip bakıyorlardı. Dayanamayıp gidip YN'in kolundan tutup onu kabine soktum.
JK: hemen üzerini değiştirip çıkıyorsun! Hemen!
Kabinden çıkıp kapıyı kapattım ve YN'in giyinmesini bekledim.
YN kapıyı açıp çıkmıştı.JK: hadi gidiyoruz!
YN: ya ama....
JK: aması yok gidiyoruz dedim!
Kolundan tutup sürüklemeye başladım. Sürekli gelmemekle ısrar ediyordu.
YN: ya Jungkook bunca insan bakıyor rezil olduk! Bıraksana beni! Kolumu acıtıyorsun lütfen bırak!
Arabaya geldiğimizde kapıyı açıp YN'i içeriye soktum. Ve poşetleride arkaya koyup arabaya bindim.
YN bağırarak konuşmaya başladı.YN: ya neden işime karışıyorsun! Ben sana demiştim istemiyorsan git diye! Madem bu kadar sıkılmıştın neden tuturdun bende gelicem diye! Ayrıca sana ne benim giyindiğim elbiselerden istediğimi giyinirim! İstersem çıplak gezerim sana ne! Ya nede....
YN'i saçlarından tutup dudaklarını dudaklarıma bastırdım ve sertçe öpmeye başladım. Benden ayrılmaya çalışıyordu ama boşuma aylardır bunun hayalini kuruyorum.
Y/N'in anlatımı
Jungkook birden beni öpmeye başlayınca ilk önce şaşırmıştım sonrada ayrılmaya çalıştım ama olumuyordu.Sonunda bırakmıştı. Hemen kapıyı açıp arabadan indim ve koşarak ordan çıktım. Dışarıya geldiğimde derin bir nefes alıp verdim.
Kalbim çok hızlı atıyordu. Sanki yerinden çıkacakmış gibi oluyordu.
JK: YN!
Jungkook'un arkamdan geldiğini gördüğümde hemen koşmaya devam ettim. Ama yakalanmıştım. Beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı ama ben zorluk çıkardığım için beni kucağına aldı.
YN: ya bırak beni! İMDAT!! Bana bak eğer hemen bırakmazsan sapık var diye bağırırım!
JK: sorun değil!
YN: bırak beni!
Beni arabaya geri götürdü. Beni içeriye sokup kapıyı kapattı ve arabayı çalıştırıp otoparktan çıktık.
Yolda sürekli annemin yüzüne nasıl bakıcağımı düşünüyordum.
YN: ya sen beni ne hakla öptün?!
JK: susaydın o zaman sende!
YN: ya beni öperek nasıl susturursun?! Sen annemi sevmiyor muydun şimdi onun yüzüne nasıl bakıcaksın?! Ya asıl ben annemin yüzüne nasıl bakıcam?!
JK: bana bak yine çok konuşmaya başladın eğer susmazsan yine öperim seni!
YN: inanmıyorum. Zaten geldiğin ilk günden annemi sevmediğini anlamıştım! Eve gidince hemen anneme senin onu sevmediğini söylicem!
JK: peki annene benim sana deliler gibi aşık olduğumuda söyleyebilecek misin YN hanım?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*
RomanceÇok mutluydum artık bir birimize çok yakındık. Asla ayrılmıcaktık. Artık her gün sevdiğim kadınla olucaktım.