[25. Bölüm]

15.5K 770 295
                                    

Sjkaljsj geçen bölümde öpüştüklerinde sanki kaybetmekten korkmuş gibi. Yazmıştım sonra bir sürü kişi yazdı nerden anlaşılıyor öpüşmeden öyle bir şey diye. Bende zaten öpüşmeyi kast etmiyordum. Yüz ifadesi gözleri her şeyi anlatıyor zaten sjqx.

Jungkookla şirkete geri gittiğimizde elimi elinden çektim.

Y/N: bence burda ayrılalım.

JK: daha az önce sevgili olduk hemen ayrılmakmı istiyorsun?!

Y/N: öyle değil. Yani el ele girmeyelim. Çalışanlar görürlerse aralarında konuşmaya başlayacaklar sonrada annem duyucak.

JK: duysun banane! Benim tek istediğim sendin senide aldığıma göre annene her şeyi söyleyebiliriz.

Y/N: Jungkook sen annemle evlisin ya hani... annem sorun çıkartıp senden boşanmak istememeyebilir.

JK: Y/N.... ben annenle gerçekten evlenmedim.

Y/N: hım?

JK: her şey sahteydi. Nikah memuru benim eski bir arkadaşımın amcasıydı. Adam gerçek nikah memuru olmadığı için ilk başlarda bir az saçmalamıştı ama annene hiç bir şey çaktırmadan....

Y/N: Jungkook sen evli değilmisin??!! Ya aşkım!!

O anlık sevinçle kendimi Jungkook'un üzerine attım.

JK: dur dur dur.... bu sevinci benim odamda baş başa geçirmek istermisin? Benim evimede gidebiliriz istersen.

Y/N: senin kendine ait evinmi var?

JK: e her halde kos koca şirken sahibiyim evim mi olmayacak?

Y/N: sürekli bizdesinde ondan öyle dedim.

JK: bir kere annenle sahte evli olduğumdan dolayı ordayım. Ve sevdiğim kadın orda yaşadığı için ordayım. Aşkım istersen benim evime gidelim böyle ıslak ıslak şirkete girmeyelim. Evde elbiseleri kurutup geri gelelim.

Y/N: annem evde değilki neden bizim eve gitmiyoruz?

JK: annen her yerden çıkabiliyor. Yani bizi o halde yakalaması.... şey yani... neyse benim evime gidelim. Hem evimin nerden olduğunu öğrenirsin.

Y/N: tamam. Heyecanlandım.

JK: umarım eve gelene kadar dayanabilirim.

Jungkook'un arabasına bindik. Araba durduğunda heyecanla arabadan indim. Etraftaki bütün evler çok büyüktü koca koca bahçeleri vardı. Jungkook'un en küçük eve doğru yürümesini beklerken evlerden en büyüğüne ve en güzeline doğru yürüdü.

Tek başına bu büyük evdemi yaşıyordu??? Bu kadarını bende beklemiyordum doğrusu. Yavaşça içeriye doğru yürüdüm. Her şey parlıyordu gözlerim kör oldu resmen!

JK: aşkım sen üşüyorsun. Hadi gel ben sana giyecek bir şeyler vereyim.

Elimden tutu merdivenlerden yukarıya çıkmaya başladık. Koridorun sonundaki bir odaya girdiğimizde odaya aşık olmuştum sanırım. Evlendikten sonra buraya taşınıcam!!!

Jungkook odanın içinde olan başka bir kapıyı açtığında içeride kocaman bir oda daha vardı ama elbiselerle doluydu.

Y/N: şuna bak ya! Birde bana çok elbisen var diyordun! Benim toplamda 4 dolap elbisem var! Senin dolap değil odan var! Bu oda benim odamdanda daha büyük!

JK: öyle deme gençken böyle şeyleri çok seviyordum o yüzden almıştım.

Y/N: gençken mi? Şu anda 50 yaşında olduğunu düşünüyorum.

ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin