Y/N: aa d-düştü. Be-ben toplarım!
Jungkook öyle bakıyorduki diğer elimdeki yumurtayı unutmuştum. Yere eğildim tam düşecekken yumurta olan elimle yerden tutundum ve sonuç.... yumurta elimde patladı.
Y/N: hı hı.... yumurta elimde patladı hah!
Off bu niye gözlerini kısmış bana bakıyorki? Daha çok panikliyorum! O tarafa bak! Deliricem ya!! Yerdeki yumurtalarla oynamaya başladım Jungkook birden üstüme yürüyünce hemen ayağa kalktım belimden tutup dudaklarımızı birleştirdi. Nerdeyse yumurtalı ellerimle ona dokunacaktım.
Jungkook dahada ileriye gidip elini popomun üzerine koyup sıkmaya başladı. Alttan elini şortumun içine sokunca bileklerimi omuzlarına koyup dudaklarımızı ayırdım.
Y/N: Jungkook n-napıyorsun?
JK: tutamıyorum kendimi. Yeter artık!
Y/N: t-tamam sonra tu-tutmazsın! Ben şu an açım!
JK: gerçekten mi? Sonra izin verecek misin?
Y/N: bakarız...
Musluğu açıp ellerimi yıkadım. Jungkookta yemek yapmaya devam etti. Bende çaktırmadan popomu okşamaya başladım çok fena sıktı canım acıdı be!
Jungkook yarım saat içinde bütün yemekleri hazırlamıştı. Lan ben daha bir tek salatayı yapabilmişken o ne ara her şeyi hazırladı?
JK: hadi hemen yiyelim! Çabuk çabuk çabuk!
Y/N: noluyor be!
Kolumdan tutup sandalyeye oturtu beni.
JK: hadi çabuk ye daha çok işimiz var!
Y/N: tamam yiyorum.
Yemeğimiz bittikten sonra birlikte bulaşıkları toplayıp makinaya yerleştirdik.
Y/N: tamam bitti.
JK: hadi bitirelim!
Diyip dudaklarıma yapıştı. Hemen onu ittim.
Y/N: ama daha öncede söylemiştim. Evlenmeden bedenime sahip olamazsın!
JK: Ya evlenelim diyorum olmaz diyorsun! Sevişelim diyorum evlenmeden olmaz diyorsun! Bir şeyede evet de artık ya çıldırıcam!
Y/N: tamam o zaman...
JK: n-neye tamam?
Y/N: yani annem ve babamla konuşalım onlar onay verirlerse evleniriz. Senle gizlice evleneceğimi sanıyorsan çok yanılıyorsun.
JK: off... iyi hadi gidelim.
Arabaya binip eve gittik kapıyı çaldığımızda annem meraklı gözlerle kapıyı açmıştı. Ağlamaktan gözleri şişmişti arkasındanda babam gelmişti.
Annem: kızım!
Annem hemen gelip bana sarılmıştı bir az şaşırmıştım. Kızmasını bekliyordum. Aman neden şaşırıyorsam? Sonuçta kızıyım tabi ikide endişelenecek!
Babam: nereye götürdün kızımı?!
JK: evime... ıığ bir az konuştuk geldik işte.
Annem: sana bir şey yaptımı kızım hım sana dokundumu?
Y/N: aa anne saçmalama... J-Jungkook bana neden zarar versinki? E içeriye geçelim mi sizinle önemli bir şey ile ilgili konuşmaya gelmiştikte.
İçeriye geçtiğimizde ben ve Jungkook yan yana oturduk annem ve babamda karşımızdaki koltukta oturup hiç bir şey demeden bizim konuşmamızı beklediler.
Y/N: sen başlamak ister misin?
JK: yok sen başla.
Y/N: hayır hayır sen başla.
JK: sen başla.
Babam: biriniz başlasın artık!
JK: k-kızınızı kendime istiyorum!
Annem: nasıl yani?
Y/N: direk o konuya girilir mi?
JK: n'yapıyım!
JK: ee biz Y/N ile.....
Farkettim ki nerdeyse 2 haftadır yazmıyorum😅. O yüzden sınır koyucam çünkü sınır koyduğumda sınır dolduktan sonra hikayeyi atıyorum ve uzun zaman ortalıklardan kayıp olmuyorum😆.
Sınır: 175 vote.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*
RomanceÇok mutluydum artık bir birimize çok yakındık. Asla ayrılmıcaktık. Artık her gün sevdiğim kadınla olucaktım.