[26. Bölüm]

14.7K 642 205
                                    

Y/N: Jungkook biz böyle direk mutfağa gitsek?

JK: neden aşkım? Hem mutfağa gidip yemek yapıp yiyeceğiz sonra geri yukarıya çıkacağız çok yorucu olur. Bence önce burdaki işimizi yapalım sonra mutfağa geçeriz.

Y/N: n-ne ne işi?

Jungkook üzerime yürümeye başlayınca bende geri geri gitmeye başladım.

Sırtım duvara değdiğinde Jungkook'un bana saldırmasını beklerken banyoya girip ıslak elbiselerimi alıp yanıma geldi.

JK: ne işi olucak elbiseleri kurutucağız.

Y/N: b-ben alıyım....

Tam elbiseleri elinden alıcakken iç çamaşırlarımı çoktan görmüştü. Islık çalıp yüzüme baktı.

JK: çok.... çok seksisin bebeğim.

Y/N: Jungkook kurcalamasana!

JK: neden? Ben çok beğendim bunları. Kuruduktan sonra üzerinde görmek isterim.

Y/N: tamam...

JK: NE??? T-tam-tamam tamamı dedin???

Y/N: üff bilmiyorum belki.

JK: güzel o zaman ben bunları hemen kurutucuya atayım ki çabuk kurusunlar. Sen aşaya in bende geliyorum hayatım.

Y/N: tamam.

Yavaş adımlarla aşaya doğru indim. Mutfağa girip etrafı bakmaya başladım. Jungkook gelip arkamdan sımsıkı sarılıp yüzünü boynuma gömdü ve derin bir nefes aldı.

JK: mis kokulu sevgilim benim. Ben yemek yerine senimi yesem acaba?

Y/N: Jungkook yapma böyle... hemen yemeğimizi yiyelim 1 saat sonra işe gitmemiz gerekiyor.

JK: ama sen bana iç çamaşırlarını göstericektin.

Y/N: tamam gördün işte.

JK: ama üzerinde görmedim!

Y/N: Jungkook kusura bakma ama öpüşmeden daha fazlasını yapamayız. Ancak eğer bir gün evleni....

Hızla dizlerinin üzerine çöktü ve...

JK: benimle evlenir misin?!

Dedi. Öyle tatlı tatlı bakınca insanın evet diyesi geliyor. Annemede aynısını yapmış vicdansız! İnsanlara böyle bakarak istediğini onlara yaptırıyor.

Y/N: Jungkook zamanı değil!

JK: neden?

Y/N: bir kere benim üstüm müsait değil. Ayrıca ben evlenme teklifini hiç böyle hayal etmemiştim!

JK: ama üstün başka şeyler yapmak için çok müsait.

Y/N: ya eve gidicem ben! Küstüm sana!

JK: tamam tamam bir şey demedim.

Y/N: yemek olarak ne yiyeceğiz?

JK: pizza sipariş verdim. Şimdiye kadar gelmesi gerekiyordu...

Kapı çalınmıştı Jungkook gidip kapıyı açtı bende salona gittim.

JK: aşkım salondaki masanın üzerinden cüzdanımı getirir misin?

Masanın üzerindeki cüzdanı alıp Jungkook'un yanına gittim. Parayı ödeyip pizzaları aldı ve birlikte salona gittik. Jungkook televizyonu açtı ve içecek bir şeyler getirdi.

Y/N: ben bu filmi sevmedim!

JK: ne izlemek istersin? 18+?

Y/N: hayır! Çizgi filmi izleyelim.

JK: ben seni ilk tanıdığımda çok sert biriydin. Böyle değildin ne oldu sana böyle?

Y/N: dışarda ve tanımadığım bazı insanlara sert davranıyorum. Ama benim asıl karakterim bu!

Diyip pizzamdan bir ısırık aldım. Jungkook'ta çizgi filmi açtı. Yemeğimiz bittikten sonra yukarıya çıktım. Elbiseleri kurutma makinesinden çıkardım ve giyinmek için banyoya gidiyordum. Sırf Jungkook bakmasın diye sürekli saçlarımı önüme atarak göğüslerimi kapatmaya çalışıyordum.

Adam birde akıllı yemek yerken saçlarımı arkama atıp bana "yemek yerken saçların rahatsız etmesin böyle arkada dursunlar" diyordu.

JK: nereye?

Y/N: üzerimi değiştiricem.

JK: ama hepsini giyinmiceksin değilmi?

Y/N: Jungkook yapma ama böyle~ ben böyle şeyler için daha hazır değilim.... her gün insanların önüne iç çamaşırlarımla çıkmıyorum. Lütfen zorlama.

Dudaklarını büzüp bakışlarını yere indirdi. Bir insan nasıl bu kadar tatlı olabilirki?! Büzülmüş dudaklarına sert bir öpücük bırakıp banyoya koştum. Hazırlandıktan sonra şirkete gittik.

ÜVEY BABAM JJK/*TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin