Gençken Jin, evlerinin bir şekilde kasabanın daha dışında olmasını, en yakın arkadaşları kasabanın kalbinde yaşarken kendilerinin çay tarlalarına daha yakında yaşamalarını sevmezdi.
Ama bu gecenin sonunda orta büyüklükte, yaralı bir kurdu odasına götürmeyi başardığında bunun avantajını fazlasıyla görmüştü.
Kurt ile birlikte odasındaki yumuşak, kadife halıya çöktüğünde her ikisi de ağır bir şekilde nefes alıyordu. Jin, yaralı hayvanı odasına merdivenlerden çıkarmak için gereğinden fazla enerji harcadığı için tükendiğini hissediyordu.
Kurdun gözleri zar zor açıktı, dili hafif aralık ağzından olarak dışarı çıkmış ve oldukça perişan görünüyordu.
Jin elini onun boynundan aşağıya doğru attı, kurt ise iyi niyetli olduğunu anladığından olsa gerek bu dokunuşundan kaçmamıştı.
Hızlı bir şekilde kalktı ve ilk yardım çantasını almak için banyosuna doğru koştu.
Odaya geri döndüğünde beyaz kutuyu açtı ve yarayı dezenfekte etmek için ihtiyacı olan şeyleri çıkarmaya başladı.
Ne yazık ki, yaraları ve kesikleri tedavi etmekte iyiydi. Babası hastalığı sırasında birçok kez düşmüştü, hatta bazen dikişe bile ihtiyaç duyuyordu. Her seferinde hastaneye gitmeyi göze alamadıkları için Jin, babasına göz kulak olmayı ve yaralanmalarını kendi başına tedavi etmeyi hiç yoktan öğrenmişti.
Bir hayvanı tedavi etmenin bir insanı tedavi etmekten farklı olduğunu elbette biliyordu, ama bunun, kurdu o ormanda yaralı bir şekilde bırakmasından daha iyi bir seçenek olduğuna emindi.
"Hey, bu biraz acı verebilir," dedi Jin sessiz bir sesle, kurdun solgun olan kahverengi gözleriyle ona bakmasına neden olurken, bu da Jin'in alt dudağında endişeli bir şekilde kemirmesine neden olmuştu.
Beyaz sargı bezini tuzlu çözelti ile ıslatmadan önce durumunun kötüleştiğini fark etmişti.
Kanlı bölgeye hafifçe vurmaya başladığında derin bir nefes aldı. Kurdun gözleri, kafasını ona çevirirken genişlemişti. Boğazını terk eden kırık, yarım bir hırıltı döküldü.
Jin, sempati duymaya başlarken nazikçe şöyle dedi: "Acı çektiğini biliyorum, ama bunu yapmak zorundayım. Lütfen, sadece bana güven."
Kurdun gözleri ona karşı çıkmış gibi değildi, daha çok acı ve yenilgiyi kabullenmiş bir şekilde bakıyordu. Daha sonra başını çevirip Jin'in devam etmesine izin verdi.
Sonraki yarım saat Jin, yaralanmanın asıl nedenini görene kadar yaraları temizlerken, kurdun küçük iniltileri ve durmak bilmeyen kanıyla ilgileniyordu.
"Ne... Bu bir ok mu?" Kendi kendine mırıldandı, ama kurt başını ondan tarafa kaldırırken sanki anlamış gibiydi ve bu noktada Jin, dürüstçe, bunun sadece sıradan bir kurt olduğuna inanıyordu.
Jin, "Çıkarmam gerekiyor," demeden önce yaralı hayvana saf bir dikkatle baktı.
O büyük, kahverengi gözlerde bir korku titremesi gördü, ancak kurt gözlerini kapattı ve başını kahverengi parkeye iyice gömdü, bakmamak için yaptığının düşündü Jin.
Kalbi göğsüne çarpıyordu ve elleri titremeyi kesmediği halde metal, küçük oku tuttu ve tek seferde, hızlı bir hareketle çekti.
Kurdun bundan sonra bıraktığı delici ulumanın dağın diğer tarafından bile duyulduğuna emindi.
-
Kurdun uykuda olduğundan emin olunca, tekrar normal nefes almaya devam etti.
Şimdi odanın kapısına yaslanmış bir şekilde eskisinden daha küçük görünen, odasındaki halıda uykusunda kıvrılmış olan hayvana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
without me. ✓
Fanfic[tamamlandı] Güney Kore'nin yeşil çay başkenti olarak bilinen Boseong ilçesi, her zaman huzurlu ve sakin bir yerdi. Yaşıtlarının çoğunun sıkıcı olmasından dolayı yakındığı ilçede Jin, endişelenmeden yaşamayı seviyordu. Ancak, dağın tepesindeki orman...