bu bölümü tekrar yüklemek zorunda kaldım, hem wattpad bildirim göndermedi hem de bölüme yorum yapılmıyordu, okumayanlar ve hâlâ göremeyenler vardır diye ara ara güncelleyeceğim.
•
Jin, babasının kısmen bir kurt adam olduğunu ve kasabanın diğer tarafında akrabaları olduğunu keşfettikten sonra Minhyuk'u birkaç gün görmedi.
Ancak sarışın olan, Jin şok edici gerçekleri öğrendikten sonra onu gece evine kadar getirdiğinde numaralarını birbirine verdikleri için bu dönemde mesajlaşmaya devam etmişlerdi.
Jin bir şeylerden kaçıp saklanmıyordu, ama düşüncelerini oturtabilmek ve olanları açık olmak gerekirse hazmedebilmesi için biraz zamana ihtiyacı olduğunu düşünüyordu.
Ve bu konuda Minhyuk kendisini anladığı için ona minnettardı, ayrıca geri kalan Lee paketinin de gerçekleri öğrendikten sonra ne kadar şaşkınlık duyduğunun farkında olduklarını ve onu anladıklarına dair kendisine güvence vermişti.
Bu yüzden, kendisini hazır hissettiğinde, onlara yaklaşmak istediğinde, onu her zaman bekleyeceklerini söylemişti.
Yeni keşfettiği bu miras, babasınından ona kalan bu miras, sebepsiz bir şekilde onu rahatlatmıştı.
Yine de, onu endişelendiren başka bir şey vardı.
Jimin ve Namjoon.
Jimin'i o gün ormanda diğerleri ile bırakıp, Minhyuk ile gittiğinden beri kahverengi kurt ile hiç karşılaşmamışlardı.
Orada Lee klanının onlara, özellikle de liderlerine, karşı kendinden emin bir şekilde belirttiği cümlelerden sonra o büyük, kahverengi gözlerdeki yaralanmaya bizzat şahit olmuştu.
Ve Jin, Taehyung'un sadece Jimin'in alfası ve lideri olmadığını; aynı zamanda abisi olduğunu sürekli unutmaya devam ediyordu.
Küçük arkadaşı her ne kadar ilk başlarda inatla koyu saçlı olana karşı koyup, kendisine yakın olmak istese bile onlar birbirine kanla bağlıydılar ve her ikisinin de birbirlerini ne kadar sevdiğini unutamıyordu.
Taehyung ile olan sorunlu ilişkisinin kardeşiyle arasında bir engel olduğunu düşünüyordu Jin. Ve Jimin'in kendisi için defalarca abisiyle tartıştığını hatırladığında Jimin'e karşı dikkatsizce davranıp, bencillik ettiğini fark etti
Jimin'in şu sıralar kırgın hissettiğine dair düşüncelerini kanıtlayan bir diğer şey, Namjoon'un o geceden beri kendisine tek bir mesaj bile göndermemiş olmasıydı.
Aniden Jin'in paket üyelerine karşı garip davranması, düşüncesizce konuşması ve Lee klanı ile ani bağlantısı hakkında bir şeyler duyduğuna emindi. Özellikle bahsi geçen Lee paketinin, Taehyung'a karşı olan bir paket olması da apayrı bir durumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
without me. ✓
Fanfic[tamamlandı] Güney Kore'nin yeşil çay başkenti olarak bilinen Boseong ilçesi, her zaman huzurlu ve sakin bir yerdi. Yaşıtlarının çoğunun sıkıcı olmasından dolayı yakındığı ilçede Jin, endişelenmeden yaşamayı seviyordu. Ancak, dağın tepesindeki orman...