~9~ 𝐾𝑂𝐶𝐻𝐴𝑀 𝐶𝐼𝐸

628 11 0
                                    


𝑷𝒐𝒗. 𝑾𝒉𝒊𝒕𝒆 2115

𝙲𝚣𝚢 𝚌𝚘𝚜 𝚣𝚛𝚘𝚋𝚒𝚕𝚎𝚖 𝚗𝚒𝚎 𝚝𝚊𝚔? 𝙼𝚘𝚣𝚎 𝚗𝚒𝚎 𝚙𝚘𝚍𝚘𝚋𝚊𝚕 𝚓𝚎𝚓 𝚜𝚒𝚎 𝚙𝚘𝚌𝚊𝚕𝚞𝚗𝚎𝚔?

Wypalilem jednego malborasa przed samochodem. Kiedy skonczylem wsiadlem do samochodu i zadzwonilem po Borysa i Łukasza (Bedoes i Kuqe 2115),umowilem sie z nimi u Borysa,nigdy nie rozmawialem o takich rzeczach,ale nie wiem co mam robic,potrzebuje rad moich kumpli z 2115.

~~~𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐫𝐚𝐜𝐚𝐥 𝐝𝐨 𝐝𝐨𝐦𝐮,𝐨𝐝 𝐫𝐚𝐳𝐮 𝐩𝐨𝐣𝐞𝐜𝐡𝐚𝐥 𝐝𝐨 𝐦𝐢𝐞𝐬𝐳𝐤𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐁𝐨𝐫𝐲𝐬𝐚,𝐰 𝐤𝐭𝐨𝐫𝐲𝐦 𝐜𝐳𝐞𝐤𝐚𝐥𝐢 𝐧𝐚 𝐧𝐢𝐞𝐠𝐨 𝐩𝐫𝐳𝐲𝐣𝐚𝐜𝐢𝐞𝐥𝐞. 𝐂𝐡𝐥𝐨𝐩𝐚𝐤 𝐨𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥 𝐢𝐦 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐭𝐤𝐨 𝐨𝐝 𝐤𝐨𝐧𝐜𝐞𝐫𝐭𝐮,𝐚𝐳 𝐩𝐨 𝐬𝐲𝐭𝐮𝐚𝐜𝐣𝐞 𝐩𝐨𝐝 𝐛𝐥𝐨𝐤𝐢𝐞𝐦 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐲. 𝐏𝐫𝐳𝐲𝐣𝐚𝐜𝐢𝐞𝐥𝐞 𝐩𝐨𝐫𝐚𝐝𝐳𝐢𝐥𝐢 𝐦𝐮 𝐩𝐨𝐝𝐚𝐳𝐚𝐜 𝐳𝐚 𝐠𝐥𝐨𝐬𝐞𝐦 𝐬𝐞𝐫𝐜𝐚. 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐬𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥 𝐮 𝐧𝐢𝐜𝐡 𝐝𝐨 2:00. 𝐍𝐢𝐞 𝐛𝐲𝐥 𝐬𝐩𝐢𝐚𝐜𝐲,𝐩𝐨𝐧𝐢𝐞𝐰𝐚𝐳 𝐝𝐚𝐥𝐞𝐣 𝐩𝐫𝐳𝐞𝐳𝐲𝐰𝐚𝐥 𝐩𝐨𝐜𝐚𝐥𝐮𝐧𝐞𝐤 𝐳 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚,𝐜𝐚𝐥𝐲 𝐜𝐳𝐚𝐬 𝐦𝐲𝐬𝐥𝐚𝐥 𝐜𝐨 𝐬𝐢𝐞 𝐳 𝐧𝐢𝐚 𝐝𝐳𝐢𝐞𝐣𝐞,𝐦𝐚𝐫𝐭𝐰𝐢𝐥 𝐬𝐢𝐞 𝐨 𝐧𝐢𝐚 𝐢 𝐧𝐚𝐣𝐰𝐚𝐳𝐧𝐢𝐞𝐣𝐬𝐳𝐞...𝐩𝐨𝐤𝐨𝐜𝐡𝐚𝐥 𝐣𝐚~~~

~~~𝐌𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐩𝐨𝐜𝐚𝐥𝐮𝐧𝐤𝐮 𝐳 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧𝐞𝐦~~~

𝑝𝑜𝑣. 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎

Kiedy Sebastian wyczul,ze brakuje mi tchu,oderwal sie od moich ust,czulam jednak,ze robi to z niechecia. Ja takze...chcialam zeby ten pocalunek trwal wiecznie.

𝙲𝚑𝚠𝚒𝚕𝚊 𝚌𝚘 𝚝𝚢 𝚖𝚘𝚠𝚒𝚜𝚣?! 𝙿𝚘𝚓𝚎𝚋𝚊𝚕𝚘 𝚌𝚒𝚎?! 𝚃𝚘 𝚓𝚎𝚜𝚝 𝚁𝙰𝙿𝙴𝚁,𝚔𝚘𝚗𝚌𝚎𝚛𝚝𝚞𝚓𝚎 𝚙𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚎𝚓 𝚙𝚘𝚕𝚜𝚌𝚎,𝚗𝚒𝚎 𝚓𝚎𝚜𝚝𝚎𝚜 𝚙𝚒𝚎𝚛𝚠𝚜𝚣𝚊 ,𝚔𝚝𝚘𝚛𝚊 𝚝𝚊𝚔 𝚝𝚛𝚊𝚔𝚝𝚞𝚓𝚎. 𝚉𝚍𝚛𝚊𝚍𝚣𝚒𝚕 𝚌𝚒𝚎 𝚌𝚑𝚕𝚘𝚙𝚊𝚔,𝚙𝚛𝚊𝚌𝚞𝚓𝚊𝚌𝚢 𝚠 𝚋𝚊𝚛𝚣𝚎,𝚌𝚣𝚎𝚐𝚘 𝚜𝚙𝚘𝚍𝚣𝚒𝚎𝚠𝚊𝚜𝚣 𝚜𝚒𝚎 𝚘𝚍 𝚛𝚊𝚙𝚎𝚛𝚊,𝚗𝚊 𝚔𝚝𝚘𝚛𝚎𝚐𝚘 𝚌𝚑𝚎𝚌 𝚖𝚊 𝚙𝚘𝚕𝚘𝚠𝚊 𝚗𝚊𝚜𝚝𝚘𝚕𝚊𝚝𝚎𝚔 𝚠 𝙿𝚘𝚕𝚜𝚌𝚎?!

Moje mysli przerwal szept Sebastiana:
-Kocham cie

𝙹𝚊 𝚌𝚒𝚎𝚋𝚒𝚎 𝚝𝚎𝚣...𝙲𝚘?! 𝙽𝚒𝚎,𝚗𝚒𝚎 𝚔𝚘𝚌𝚑𝚊𝚜𝚣 𝚐𝚘! 𝚉𝚗𝚊𝚌𝚒𝚎 𝚜𝚒𝚎 𝚣𝚊𝚕𝚎𝚍𝚠𝚒𝚎 𝚍𝚛𝚞𝚐𝚒 𝚍𝚣𝚒𝚎𝚗! 𝙲𝚑𝚌𝚎 𝚌𝚒𝚎 𝚠𝚢𝚔𝚘𝚛𝚣𝚢𝚜𝚝𝚊𝚌,𝚓𝚊𝚔 𝚒𝚗𝚗𝚎!

Kiedy uswiadomilam sobie jaka jest prawda,pobieglam od razu do klatki,nie ogladalam sie za nim ani razu. Tak bardzo chcialabym go pokochac...

Wjechalam winda na 10 pietro gdzie znajdowalo sie moje mieszkanie. Boje sie ze je strace przez brak srodkow na kacie. Nie bralam pod uwage ani tego,ze Adrian mnie zostawi,ani tego,ze strace prace. Niestety wszystko runelo w zaledwie tydzien i zostaly z tego tylko gruzy.

Poszlam pod prysznic,w lazience przegladalam sie jeszcze w lustrze...bluza,ktora dal mi Sebastian...czulam sie w niej jak we wlasnej skorze. Nie moge tak o tym myslec! Zrezygnowalam z prysznica,wybralam wanne. Napuscilam wrzadku do wanny i wlalam plyn i sol do kapieli.

~~~𝐏𝐨 𝐠𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐧𝐞𝐣 𝐤𝐚𝐩𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐰 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐢𝐞~~~

𝙲𝚒𝚎𝚔𝚊𝚠𝚎 𝚌𝚘 𝚘𝚗 𝚝𝚎𝚛𝚊𝚣 𝚛𝚘𝚋𝚒...

Bylam bardzo zmeczona tym dniem,polozylam sie spac,znowu przypomnialy mi sie czasy,w ktorych ja i Adrian bylismy para i sluchalismy piosenek White'a w wakacje nad jeziorem. Teraz role zupelnie sie odwrocily. Przez te rozmyslenia zasnelam.

______________________________________

-𝕂𝕠𝕔𝕙𝕒𝕞 𝕔𝕚𝕖 𝕊𝕖𝕓𝕒𝕤𝕥𝕚𝕒𝕟,𝕓𝕠𝕛𝕖 𝕤𝕚𝕖 𝕟𝕒𝕤𝕫𝕖𝕘𝕠 𝕫𝕨𝕚𝕒𝕫𝕜𝕦,𝕒𝕝𝕖 𝕔𝕙𝕔𝕖 𝕫 𝕥𝕠𝕓𝕒 𝕓𝕪𝕔.𝕆𝕓𝕚𝕖𝕔𝕒𝕛 𝕞𝕚,𝕫𝕖 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕟𝕚𝕖 𝕫𝕕𝕣𝕒𝕕𝕫𝕚𝕤𝕫.
-𝕂𝕠𝕔𝕙𝕒𝕞 𝕔𝕚𝕖 ℙ𝕒𝕦𝕝𝕚𝕟𝕒,𝕟𝕚𝕘𝕕𝕪 𝕔𝕚𝕖 𝕟𝕚𝕖 𝕫𝕕𝕣𝕒𝕕𝕫𝕖,𝕠𝕓𝕚𝕖𝕔𝕦𝕛𝕖.

𝕊𝕖𝕓𝕒𝕤𝕥𝕚𝕒𝕟 𝕨𝕫𝕚𝕒𝕝 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕟𝕒 𝕣𝕖𝕔𝕖 𝕚 𝕫𝕒𝕟𝕚𝕠𝕤𝕝 𝕕𝕠 𝕤𝕪𝕡𝕚𝕒𝕝𝕟𝕚,𝕣𝕫𝕦𝕔𝕚𝕝 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕟𝕒 𝕝𝕠𝕫𝕜𝕠,𝕫𝕕𝕛𝕒𝕝 𝕜𝕠𝕤𝕫𝕦𝕝𝕜𝕖 𝕚 𝕫𝕒𝕔𝕫𝕒𝕝 𝕞𝕟𝕚𝕖 𝕔𝕒𝕝𝕠𝕨𝕒𝕔.

-ℂ𝕙𝕔𝕖𝕤𝕫 𝕥𝕖𝕘𝕠?-𝕫𝕒𝕡𝕪𝕥𝕒𝕝

______________________________________

Obudzilam sie,cala zlana potem,spojrzalam na telefon byla 4:00 a na pasku powiadomien widnial napis-3 𝑛𝑖𝑒𝑜𝑑𝑒𝑏𝑟𝑎𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑎𝑑𝑜𝑚𝑜𝑠𝑐𝑖 𝑜𝑑
𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧

Probowalam spac dalej,ale nie potrafilam zasnac. Otworzylam wiadomosci od Sebastiana:

*𝑃𝑟𝑧𝑒𝑝𝑟𝑎𝑠𝑧𝑎𝑚 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑖𝑛𝑎,𝑚𝑎𝑚 𝑛𝑎𝑑𝑧𝑖𝑒𝑗𝑒 𝑧𝑒 𝑛𝑖𝑒 𝑚𝑎𝑠𝑧 𝑚𝑖 𝑧𝑎 𝑧𝑙𝑒 𝑡𝑒𝑗 𝑠𝑦𝑡𝑢𝑎𝑐𝑗𝑖

*𝑈𝑤𝑖𝑒𝑟𝑧 𝑚𝑖,𝑗𝑒𝑠𝑡𝑒𝑠 𝑛𝑎𝑗𝑤𝑠𝑝𝑎𝑛𝑖𝑎𝑙𝑠𝑧𝑎 𝑑𝑧𝑖𝑒𝑤𝑐𝑧𝑦𝑛𝑎 𝑗𝑎𝑘𝑎 𝑝𝑜𝑧𝑛𝑎𝑙𝑒𝑚,𝑐ℎ𝑐𝑖𝑎𝑙𝑏𝑦𝑚 𝑏𝑦𝑐 𝑧 𝑡𝑜𝑏𝑎

*𝑊𝑖𝑒𝑚 𝑧𝑒 𝑡𝑜 𝑧𝑎 𝑠𝑧𝑦𝑏𝑘𝑜,𝑎𝑙𝑒 𝑗𝑎 𝑐𝑧𝑢𝑗𝑒 𝑧𝑒 𝑗𝑒𝑠𝑡𝑒𝑠 𝑡𝑎 𝑗𝑒𝑑𝑦𝑛𝑎,𝑜𝑑𝑝𝑖𝑠𝑧 𝑚𝑖,𝑗𝑎 𝑝𝑜 𝑝𝑟𝑜𝑠𝑡𝑢

𝐾𝑂𝐶𝐻𝐴𝑀 𝐶𝐼𝐸

1 𝐶𝑧𝑒𝑠𝑐 "𝑀𝑖𝑙𝑜𝑠𝑐 𝑃𝑟𝑧𝑒𝑧 𝐵𝑜𝑙"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz