18+ ~16~ 𝑛𝑖𝑐 𝑚𝑢 𝑛𝑖𝑒 𝑧𝑟𝑜𝑏𝑖𝑙𝑒𝑠 𝑝𝑟𝑎𝑤𝑑𝑎?

602 8 8
                                    


~~~𝐏𝐚𝐮𝐥𝐚 𝐢 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐨𝐛𝐮𝐝𝐳𝐢𝐥𝐢 𝐬𝐢𝐞 𝐨 10. 𝐌𝐧𝐢𝐞𝐣 𝐰𝐢𝐞𝐜𝐞𝐣 𝐨 𝐭𝐞𝐣 𝐠𝐨𝐝𝐳𝐢𝐧𝐢𝐞 𝐜𝐨 𝐰𝐬𝐳𝐲𝐬𝐜𝐲. 𝐙𝐫𝐨𝐛𝐢𝐥𝐢 𝐬𝐨𝐛𝐢𝐞 𝐤𝐚𝐰𝐞 𝐢 𝐮𝐬𝐢𝐞𝐝𝐥𝐢 𝐳 𝐢𝐧𝐧𝐲𝐦𝐢~~~

𝑝𝑜𝑣. 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎

-Seba,kiedy nowy album?-zapytal Janek
-Narazie nie w glowie mi nowy album. Teraz mam ja.-zlapal mnie za reke.

Wszyscy spojrzeli na mnie. Zarumienilam sie i schowalam glowe w ramie chlopaka.

-No co ty,Paula-powiedzial Mata.
-Stresujecie mnie-powiedzialam
-No juz,juz.

~~~𝐏𝐚𝐫𝐚 𝐬𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥𝐚 𝐰 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐮 𝐣𝐞𝐬𝐳𝐜𝐳𝐞 𝐩𝐨𝐥 𝐝𝐧𝐢𝐚,𝐁𝐞𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐨𝐰𝐚𝐥 𝐧𝐚𝐦𝐨𝐰𝐢𝐜 𝐒𝐞𝐛𝐞 𝐝𝐨 𝐧𝐚𝐠𝐫𝐚𝐧𝐢𝐚 𝐣𝐞𝐝𝐧𝐞𝐠𝐨 𝐧𝐮𝐦𝐞𝐫𝐮 𝐳 𝐩𝐢𝐬𝐚𝐧𝐞𝐤,𝐤𝐭𝐨𝐫𝐞 𝐧𝐚𝐩𝐢𝐬𝐚𝐥 𝐰 𝐌𝐢𝐥𝐚𝐧𝐨𝐰𝐤𝐮. 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥,𝐳𝐞 𝐩𝐨𝐤𝐢 𝐜𝐨 𝐧𝐢𝐞 𝐦𝐚 𝐳𝐚𝐦𝐢𝐚𝐫𝐮 𝐭𝐞𝐠𝐨 𝐧𝐚𝐠𝐫𝐲𝐰𝐚𝐜,𝐚𝐥𝐞 𝐦𝐨𝐠𝐚 𝐧𝐚𝐠𝐫𝐚𝐜 𝐜𝐨𝐬 𝐫𝐚𝐳𝐞𝐦. 𝐁𝐞𝐝𝐨𝐞𝐬 𝐩𝐨𝐝𝐣𝐚𝐥 𝐫𝐞𝐤𝐚𝐰𝐢𝐜𝐞. 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐩𝐢𝐞𝐫𝐰𝐬𝐳𝐲 𝐫𝐚𝐳 𝐰𝐢𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥𝐚 𝐣𝐚𝐤 𝐩𝐨𝐰𝐬𝐭𝐚𝐣𝐞 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐥𝐞𝐤 𝐨𝐝 𝐩𝐨𝐜𝐳𝐚𝐭𝐤𝐮 𝐝𝐨 𝐤𝐨𝐧𝐜𝐚. 𝐊𝐢𝐞𝐝𝐲 𝐜𝐡𝐥𝐨𝐩𝐜𝐲 𝐬𝐤𝐨𝐧𝐜𝐳𝐲𝐥𝐢 𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐩𝐨𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢,𝐳𝐞 𝐢𝐝𝐳𝐢𝐞 𝐝𝐨 𝐭𝐨𝐚𝐥𝐞𝐭𝐲,𝐚 𝐩𝐨𝐳𝐧𝐢𝐞𝐣 𝐰𝐫𝐚𝐜𝐚𝐣𝐚. 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐳𝐨𝐬𝐭𝐚𝐥𝐚 𝐰 𝐩𝐨𝐤𝐨𝐣𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐚,𝐩𝐨𝐧𝐢𝐞𝐰𝐚𝐳 𝐰𝐢𝐞𝐤𝐬𝐳𝐨𝐬𝐜 𝐞𝐤𝐢𝐩𝐲 𝐰𝐫𝐨𝐜𝐢𝐥𝐚 𝐣𝐮𝐳 𝐝𝐨 𝐝𝐨𝐦𝐨𝐰 𝐢 𝐦𝐢𝐞𝐬𝐳𝐤𝐚𝐧~~~

𝑝𝑜𝑣. 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎

Usiadlam na kanapie i wlaczylam telefon,zaczelam przegladac instagrama kiedy dosiadl sie do mnie Zabson...

-Hejka Paula-powiedzial Zabson
-Czesc,co tam
-Wiesz Paula...-zaczal sie do mnie zblizac
-Mateusz co ty robisz?
-Po prostu pomyslalem,ze moze chcialabys...-w tym momencie zaczal dotykac mojego ciala-sie troche zabawic-rozdarl moja bluzke
-Mateusz!-krzyknelam,chcial mnie pocalowac,zaczal wkladac mi jezyk do ust.-Sebastian!-Krzyknelam a Mateusz zakryl mi usta swoja dlonia. Zaczal wkladac rece do moich spodni. Gdy juz zaczynal wkladac swoje paluchy do...

Ktos Pociagnal go na podloge-byl to Solar i Sebastian. Moje oczy byly cale we lzach. Seba od razu usiadl obok mnie,przytulil i zaczal uspokajac. Najpierw sprobowal zaslonic moje piersi rozerwana bluzka,ale gdy nie udawalo mu sie to,zdjal swoja koszulke i szybko zalozyl ja na mnie. Sam zostal bez koszulki. Przytulal mnie dopoki sie nie uspokoilam,wszyscy patrzeli na mnie i na niego,Solar i Bialas zaciagneli Zabsona do piwnicy,do ktorej poszedl Sebastian,gdy juz sie uspokoilam.

𝑝𝑜𝑣. 𝑊ℎ𝑖𝑡𝑒 2115

-Skarbie,ide tam na chwile,juz sie nie boj.-Dziewczyna pokiwala glowa i zwolnila uscisk,ktory do tej pory byl mocny jak na nia.

Zszedlem po schodach na dol. Zobaczylem tego chuja przywiazanego do krzesla.

-Tylko go nie zabij bo bedziemy mieli wspoludzial.-powiedzial Bialas pol zartem pol serio

Podszedlem do krzesla,zdjalem tasme z jego ust i powiedzialem.
-Co cie do chuja Pana opetalo?!
-Seba,sory-Gdy uslyszalem jego tlumaczenie sie,zajebalem mu z calej sily,krew z jego szczeki kapnela na moj brzuch,na ktorym nie bylo koszulki,poniewaz oddalem ja Paulinie.

Kiedy pomyslalem o niej uderzylem go dwa razy mocniej. Po jescze kilku uderzeniach stracil przytomnosc. Poprosilem Solara i Bialasa zeby,gdy sie obudzi wypuscili go. Choc chetnie bym go zabil.

Wszedlem spowrotem do gory,Paulina zobaczyla mnie calego we krwi i sie przestraszyla
-Ten jebaniec zasluzyl sobie na to,jak mogl cie dotknac?!-powiedzialem
-Nic mu nie zrobiles prawda?-zapytala przestraszona
-Dostal kilka uderzen na twarz,zemdlal.-chcialem zlaczyc nasze usta,ale Paulina uniemozliwila mi to.-Skarbie...
-Przepraszam,po prostu...idz zmyj ta krew i wrocmy juz do domu.

~~~𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐳𝐫𝐨𝐛𝐢𝐥 𝐭𝐨 𝐨 𝐜𝐨 𝐩𝐨𝐩𝐫𝐨𝐬𝐢𝐥𝐚 𝐣𝐞𝐠𝐨 𝐝𝐳𝐢𝐞𝐰𝐜𝐳𝐲𝐧𝐚,𝐰𝐫𝐨𝐜𝐢𝐥𝐢 𝐝𝐨 𝐦𝐢𝐞𝐬𝐳𝐤𝐚𝐧𝐢𝐚. 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐳𝐫𝐨𝐛𝐢𝐥𝐚 𝐤𝐨𝐥𝐚𝐜𝐣𝐞. 𝐏𝐨𝐳𝐧𝐢𝐞𝐣 𝐩𝐚𝐫𝐚 𝐨𝐠𝐥𝐚𝐝𝐚𝐥𝐚 𝐟𝐢𝐥𝐦.𝐃𝐳𝐢𝐞𝐰𝐜𝐳𝐲𝐧𝐚 𝐨𝐝 𝐰𝐫𝐚𝐳𝐞𝐧 𝐳𝐚𝐬𝐧𝐞𝐥𝐚,𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐬𝐳𝐞𝐩𝐧𝐚𝐥 𝐣𝐞𝐣 𝐝𝐨 𝐮𝐜𝐡𝐚 𝑛𝑖𝑔𝑑𝑦 𝑐𝑖𝑒 𝑛𝑖𝑒 𝑧𝑜𝑠𝑡𝑎𝑤𝑖𝑒,𝐩𝐨𝐜𝐚𝐥𝐨𝐰𝐚𝐥 𝐰 𝐜𝐳𝐨𝐥𝐨,𝐝𝐨𝐤𝐥𝐚𝐝𝐧𝐢𝐞 𝐨𝐤𝐫𝐲𝐥 𝐢 𝐩𝐨𝐬𝐳𝐞𝐝𝐥 𝐬𝐩𝐚𝐜 𝐫𝐚𝐳𝐞𝐦 𝐳 𝐧𝐢𝐚.

1 𝐶𝑧𝑒𝑠𝑐 "𝑀𝑖𝑙𝑜𝑠𝑐 𝑃𝑟𝑧𝑒𝑧 𝐵𝑜𝑙"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz