~13~ 𝑛𝑖𝑒 𝑐ℎ𝑐𝑒 𝑐𝑖𝑒 𝑘𝑟𝑧𝑊𝑀𝑑𝑧𝑖𝑐

569 10 0
                                    


𝑝𝑜𝑣.𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎

Powiedzialam mu to...
Obserwowalam jego twarz i czekalam jak zareaguje. Mialam wrazenie,ze ta chwila trwa wiecznie. Sebastian usmiechnal sie,co odwzajemnilam.

-𝐽𝑎 𝑡𝑒𝑧 𝑐𝑖𝑒 𝑘𝑜𝑐ℎ𝑎𝑚-powiedzial Sebastian i wpil sie w moje usta

Jestem najszczesliwsza kobieta na swiecie.

Sebastian w tych pocalunkach byl bardzo delikatny.Nie chcialam zeby to tak wyszlo,ale kilka minut temu naprawde sprawil mi bol. Chcialam to powtorzyc,ufalam mu,ze juz mnie nie skrzywdzi,ze opanuje sie i to bedzie przyjemny seks dla obu stron.

Tak wiec usiadlam na nim okrakiem i zaczelam gladzic po jego ciele,nie przerywajac pocalunkow. Kiedy Sebastian zorientowal sie czego oczekuje przerwal pocalunki i powiedzial:
-Paula nie,nie moge skrzywdzic cie drugi raz, nie moge wytrzymac gdy patrze na twoje lzy tym bardziej kiedy to przeze mnie.
-Prosze...ufam ci
-Nie Paulina

Sebastian przeniosl mnie z jego kolan na lozko,wstal i poszedl do lazienki.

𝑝𝑜𝑣. 𝑊ℎ𝑖𝑡𝑒 2115

𝙽𝚒𝚎 𝚖𝚘𝚣𝚎𝚜𝚣 𝚓𝚎𝚓 𝚜𝚔𝚛𝚣𝚢𝚠𝚍𝚣𝚒𝚌

Powtarzalem sobie,patrzac w lustro. W pewnym momencie uslyszalem pukanie do drzwi od lazienki,to byla Paula.

-Sebek...otworz mi-dobijala sie do drzwi
-Nie chce cie krzywdzic
-Otworz prosze...-dziewczyna usiadla na ziemi przy drzwiach. Nie moglem tego zniesc,otworzylem drzwi,podnioslem ja i znow pocalowalem,robilem to najdelikatniej jak moglem,nie chcialem jej stracic.

Znow wrocilismy do sypialni,Paulina nalegala,ale jej odmowilem. Zerknalem na zegarek,pokazywal on 23:30.
-Paula...-zapytalem
-Tak skarbie?
-Jestes glodna?

W tym momencie Paulinie zaburzalo w brzuchu,sam jestem glodny dlatego wzialem telefon,ktory lezal na pulce nocnej,zadzwonilem pod numer restauracji i zamowilem sushi.

Po kilkunastu minutach pozniej kolacja byla juz w naszym pokoju,zamowilem takze wino,ktore rozlalem do kieliszkow.

Paula i ja bylismy glodni,dlatego zjedlismy caly posilek,ktory podal nam kelner.

Bylo juz 30 minut po polnocy i widzialem ze moj skarb jest juz spiacy.

Polozylismy sie,przykrylem Pauline koldra tak by bylo jej cieplo,a dziewczyna przytulila sie sie do mnie i polozyla glowe na mojej klatce piersiowej.

Nie moge powstrzymac emocji,jestem tak zajebiscie szczesliwy. Kocham ja i nie zrobie nic co mogloby ja skrzywdzic.

𝑝𝑜𝑣. 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎

Tak bardzo ciesze sie,ze jestesmy razem. Kocham go,dalej mam obawy...nie wiem co sobie zrobie jesli Sebastian mnie zdradzi lub zostawi,wole o tym nie myslec.

Bylo juz kolo 1:00 w nocy kiedy polozylismy sie spac. Bylam juz bardzo zmeczona. Lezalam na klatce piersiowej Sebastiana,on obejmowal mnie i glaskal po plecach. Dzieki tym pieszczota zasnelam jeszcze szybciej.

𝑝𝑜𝑣. 𝑊ℎ𝑖𝑡𝑒 2115

Paula chyba juz zasnela,pocalowalem ja w czolo i szepnalem 𝑘𝑜𝑐ℎ𝑎𝑚 𝑐𝑖𝑒. Zamknalem oczy i sam poszedlem spac.

~~~𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐢 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐛𝐚𝐫𝐝𝐳𝐨 𝐬𝐢𝐞 𝐤𝐨𝐜𝐡𝐚𝐥𝐢,𝐩𝐫𝐳𝐞𝐳 𝐧𝐚𝐬𝐭𝐞𝐩𝐧𝐞 𝐝𝐧𝐢 𝐧𝐢𝐞 𝐰𝐢𝐝𝐳𝐢𝐞𝐥𝐢 𝐳𝐲𝐜𝐢𝐚 𝐩𝐨𝐳𝐚 𝐬𝐨𝐛𝐚. 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐳𝐚𝐩𝐫𝐨𝐩𝐨𝐧𝐨𝐰𝐚𝐥 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢 𝐦𝐢𝐞𝐬𝐳𝐤𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐳 𝐧𝐢𝐦,𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐳𝐠𝐨𝐝𝐳𝐢𝐥𝐚 𝐬𝐢𝐞 𝐝𝐥𝐚𝐭𝐞𝐠𝐨,𝐳𝐞 𝐩𝐨 𝐩𝐢𝐞𝐫𝐰𝐬𝐳𝐞 𝐛𝐲𝐥𝐚 𝐛𝐚𝐫𝐝𝐳𝐨 𝐳𝐚𝐤𝐨𝐜𝐡𝐚𝐧𝐚 𝐰 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧𝐢𝐞,𝐚 𝐩𝐨 𝐝𝐫𝐮𝐠𝐢𝐞 𝐧𝐢𝐞 𝐳𝐧𝐚𝐥𝐚𝐳𝐥𝐚 𝐣𝐞𝐬𝐳𝐜𝐳𝐞 𝐩𝐫𝐚𝐜𝐲 𝐢 𝐭𝐚𝐤 𝐣𝐚𝐤 𝐬𝐢𝐞 𝐝𝐨𝐦𝐲𝐬𝐥𝐚𝐥𝐚 𝐧𝐢𝐞 𝐛𝐲𝐥𝐚 𝐰 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐢𝐞 𝐨𝐩𝐥𝐚𝐜𝐚𝐜 𝐜𝐳𝐲𝐧𝐬𝐳𝐮 𝐬𝐚𝐦𝐚. 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐳𝐚𝐜𝐡𝐨𝐰𝐲𝐰𝐚𝐥 𝐝𝐲𝐬𝐭𝐚𝐧𝐬 𝐦𝐢𝐞𝐝𝐳𝐲 𝐧𝐢𝐦𝐢,𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚 𝐜𝐳𝐞𝐠𝐨𝐬 𝐰𝐢𝐞𝐜𝐞𝐣 𝐧𝐢𝐳 𝐭𝐲𝐥𝐤𝐨 𝐩𝐨𝐜𝐚𝐥𝐮𝐧𝐤𝐨𝐰,𝐚𝐥𝐞 𝐒𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐚𝐧 𝐰𝐢𝐞𝐝𝐳𝐢𝐚𝐥 𝐳𝐞 𝐣𝐞𝐬𝐥𝐢 𝐧𝐢𝐞 𝐛𝐞𝐝𝐳𝐢𝐞 𝐬𝐢𝐞 𝐨𝐠𝐫𝐚𝐧𝐢𝐜𝐳𝐚𝐥,𝐬𝐤𝐫𝐳𝐲𝐰𝐝𝐳𝐢 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐞,𝐚 𝐭𝐞𝐠𝐨 𝐧𝐢𝐞 𝐜𝐡𝐜𝐢𝐚𝐥 𝐧𝐚𝐣𝐛𝐚𝐫𝐝𝐳𝐢𝐞𝐣 𝐰 𝐳𝐲𝐜𝐢𝐮.~~~

1 𝐶𝑧𝑒𝑠𝑐 "𝑀𝑖𝑙𝑜𝑠𝑐 𝑃𝑟𝑧𝑒𝑧 𝐵𝑜𝑙"Opowieści tętniące ÅŒyciem. Odkryj je teraz