~~~𝐖𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐢 𝐏𝐚𝐮𝐥𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐚 𝐣𝐮𝐳 𝐫𝐚𝐳𝐞𝐦 𝐰 𝐩𝐨𝐤𝐨𝐣𝐮 𝐡𝐨𝐭𝐞𝐥𝐨𝐰𝐲𝐦~~~
𝑝𝑜𝑣. 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎
Pierwsze co zrobilam,kiedy weszlam do pokoju to bylo podejscie do sciany,ktora cala byla ze szkla. Zaczelam przygladac sie panoramie miasta,tak jak zwykle robilam to nad Wisla. W pewnym momencie z tylu mnie pojawil sie Sebastian,zaczal mruczec mi do ucha:
-za chwile zachod slonca-zaczelam sobie wyobrazac jak moze wygladac zachod na tak wysokim pietrze...-Napuszcze wody do jakuzzi-powiedzial Sebastian i wlaczyl wode.
-Ale Sebastian ja nie mam...stroju
-Ja tez nie mam,znow wrocil do mnie,tym razem objal mnie od tylu w talii.
-Spojrz tam-wskazalam palcem -to Siekierkowski (most w Warszawie)
-Tak Paula,to jest Siekierkowski-Sebastian zasmial sie z mojego zainteresowania "zwyklym" mostem.Slonce juz zachodzilo,woda w jakuzzi byla juz pelna,dlatego chyba ten moment sie zblizal. Chcialam tego.
Ale troche sie balam.Sebastian zlapal za zamek mojej sukienki i zaczal ja rozpinac. Odwrocilam sie przodem do niego i zaczelam rozpinac guziki w jego koszuli.Pozniej pasek od spodni i rozporek. Przez ten caly czas ja bylam juz w samej bieliznie (jeszcze tej zwyklej-niegrzeczna byla w torbie)
Kiedy oboje zostalismy juz tylko w bieliznie,Sebastian zaczal sie mi uwaznie przygladac,sledzil kazdy centymetr mojego ciala,poczulam sie niekomfortowo dlatego zapytalam:
-Czy cos jest nie tak?
-Jestes piekna-powiedzial Sebastian.Ujal moja twarz w jego obie dlonie,i zblizyl nasze usta do siebie. Byl bardzo zachlanny,ten pocalunek byl inny od pierwszego,chcialam dac mu to czego oczekuje,dlatego nie zareagowalam.
Gdy nasze usta sie rozlaczyly,chlopak odwrocil mnie gwaltownie tylem do siebie.Rozpial moj biustonosz,ja pozwolilam na to by swobodnie spadl za podloge. Zaraz po tym zdjal moje figi. Wtedy poczulam sie bardzo niekomfortowo,lepiej bylo dopiero wtedy,kiedy Sebastian takze zdjal swoje bokserki.
Weszlismy do jakuzzi,usiadlam na Sebastianie okrakiem i poczulam jego przyjaciela. Zaczelam calowac usta Seby i wedrowac palcami po miescach jego ciala,ktore nie byly przykryte woda. Pocalowalam go w tatuaz Rockstar,na co jeknal z podniecenia.
White zaczal zajmowac sie moimi piersiami,caly czas piescil je jezykiem lub calowal, gdy doszedl do sutkow,zaczal je delikatnie przygryzac co bylo naprawde podniecajace.
𝙹𝚊𝚔𝚊 𝚗𝚒𝚎𝚜𝚊𝚖𝚘𝚠𝚒𝚝𝚊 𝚐𝚛𝚊 𝚠𝚜𝚝𝚎𝚙𝚗𝚊-pomyslalam.
𝑝𝑜𝑣. 𝑊ℎ𝑖𝑡𝑒 2115
Paulina byla niesamowita,nie moglem doczekac sie juz kiedy przejdziemy do lozka.
𝙼𝚞𝚜𝚣𝚎 𝚜𝚒𝚎 𝚘𝚙𝚊𝚗𝚘𝚠𝚊𝚌,𝚋𝚘𝚓𝚎 𝚜𝚒𝚎 𝚣𝚎 𝚣𝚊𝚛𝚊𝚣 𝚓𝚊 𝚜𝚔𝚛𝚣𝚢𝚠𝚍𝚣𝚎,𝚖𝚊 𝚌𝚒𝚊𝚕𝚘 𝚓𝚊𝚔 𝚣 𝚙𝚒𝚘𝚛,𝚖𝚞𝚜𝚣𝚎 𝚞𝚠𝚊𝚣𝚊𝚌 𝚋𝚢 𝚐𝚘 𝚗𝚒𝚎 𝚞𝚜𝚣𝚔𝚘𝚍𝚣𝚒𝚌.
Po niecalej godzinie pieszczot w wannie postanowilismy przeniesc sie do lozka. Paula poprosila mnie o jej torbe,ktora jej podalem.Weszla do lazienki a ja czekalem na kobiete mojego zycia.
Po kilku minutach Paulina wyszla z lazienki w cholernie seksownej bieliznie. Polozyla sie na mnie,a moj przyjaciel podniosl sie w konsekwencji jej zachowania.
Obrocilem ja tak,ze to ja teraz gorowalem.Zaczalem sciagac z niej ponczochy,biustonosz i majtki. Postanowilem ze pojde na calosc przywiazalem Pauline kajdankami do ramy lozka. Wszedlem w nia dosc agresywnie i poruszalem biodrami coraz szybciej.
𝑝𝑜𝑣. 𝑃𝑎𝑢𝑙𝑖𝑛𝑎
Sebastian zaczal poruszac biodrami coraz szybciej,myslalam ze eksploduje,po chwili to nie byla przyjemnosc tylko bol! Zaczelam krzyczec,zeby Sebastian przestal.
Z oczu zaczely splywac lzy bolu.Zobaczylam w oczach Sebastiana bol,widzialam ze nie chcial mnie skrzywdzic. Zrobilo mi sie przykro z tego powodu.
Przyblizylam sie do Sebastiana
-Przepraszam-szepnal i starl ostatnia lze z mojego policzka-ponioslo mnie,nie chcialem cie skrzywdzicprzytulilam sie do niego i pocalowalam go w usta:
-Nic sie nie stalo Sebastian...
-Tak?
-𝐶ℎ𝑐𝑖𝑎𝑙𝑎𝑚 𝑝𝑜𝑤𝑖𝑒𝑑𝑧𝑖𝑒𝑐 𝑐𝑖 𝑧𝑒 𝑐𝑖𝑒 𝑘𝑜𝑐ℎ𝑎𝑚...𝑖 𝑐ℎ𝑐𝑒 𝑏𝑦𝑐 𝑧 𝑡𝑜𝑏𝑎♡︎
CZYTASZ
1 𝐶𝑧𝑒𝑠𝑐 "𝑀𝑖𝑙𝑜𝑠𝑐 𝑃𝑟𝑧𝑒𝑧 𝐵𝑜𝑙"
Fanfiction𝑃𝑎𝑢𝑙𝑎 𝑑𝑜𝑠𝑡𝑎𝑗𝑒 𝑜𝑑 𝑠𝑤𝑜𝑗𝑒𝑔𝑜 𝑐ℎ𝑙𝑜𝑝𝑎𝑘𝑎 𝑛𝑎 𝑢𝑟𝑜𝑑𝑧𝑖𝑛𝑦 𝑏𝑖𝑙𝑒𝑡 𝑛𝑎 𝑘𝑜𝑛𝑐𝑒𝑟𝑡 𝑗𝑒𝑗 𝑢𝑙𝑢𝑏𝑖𝑜n𝑒𝑔𝑜 𝑟𝑎𝑝𝑒𝑟𝑎,𝑑𝑧𝑖𝑒𝑘𝑖 𝑐𝑖𝑎𝑔𝑢 𝑤𝑦𝑑𝑎𝑟𝑧𝑒𝑛 𝑝𝑜 𝑘𝑜𝑛𝑐𝑒𝑟𝑐𝑖𝑒 𝑡𝑟𝑎𝑓𝑖𝑎 𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑐𝑘𝑠�...