Bölüm 7: Next Görümce
Bölüm şarkısı: Mustafa Sandal/ Aya Benzer
-İyi okumalar-
......
Melek aniden odama daldığında yatağımda uzanmış, kendi hayal dünyamı kaplayan derin düşünceler içerisinde telefonuma bakıyordum.
"Bukelemun çiftleşmesi izleme olasılığın yüzde kaç? Çünkü gözlerini tavşan gibi açıp bu kadar dikkatli başka bir şeye bakamazsın." demesine gözlerimi deviriyorum kardeşimin.
"Bukelemun çiftleşmesi ne be?" diyip ekliyorum. "Sen boş zamanlarında bukelemun çiftleşmesi mi izliyorsun?"
Kardeşim omuzlarını silkelerken "Hayvan belgeseli izlemeyi severim." diyor. Ama nasıl sakin ve umursamaz,sanki çok normal bir şeymiş gibi bahsettiği.
Yıllardır bu kızın sorununu ailecek çözememiştik. Meğer altında neler yatıyormuş. Vah kardeşim!
"Yiğit'e takip isteği gönderip göndermeme arasında kaldım. Ona bakıyordum." bunu derken işaret parmağımı uzatıp telefona değdirecek oluyorum, sonra da vazgeçip çok büyük bir hatadan dönmüşçesine hızla geri çekiyorum parmağımı. Bu işlem son on beş dakikadır sürekli kendini tekrarlıyor. Şimdi siz diyeceksin ki kendini o kadar rezil ettin, bu sana vız gelir, takla ata ata tırıs gider. Haklısınız da! Bu kadar rezilliğin üstüne ne yapsam bir üst seviyesine çıkabileceğimi düşünmüyorum.
Yiğit'i her şeyiyle tanımak istiyorum çiçeklerim. Sanırım bu hissi çok seviyorum ve onun peşine düşmekten de kendimi alamıyorum. Birileri için heyecanlanmak hoşuma gidiyor. Yiğit'i görünce beş km'lik kolu gidebileceiğim en hızlı şekilde almış gibi nefessiz kalıyor kalbim. Bu his önceden kafamda kurduğum cümleleri, üstüne düşündüğüm planları bir kenara koyuyor ve pervasızca saçmalamama sebep oluyor.
Dün Yiğit' e söylediklerimi düşündükçe delirecek gibi oluyorum. Kendimi yerlerde yuvarlayıp, nefessiz kalana kadar koşmak istiyorum. Camdan atlama fikri de aklımın bir köşesini yoklamıyor değil bu süreçte.
Yasemin'e iki gün önceki yaşadıklarımı görüntülü konuşmamızda anlattığımda arkadaşım "Nee!" diye çığırmıştı anlattıklarıma. "Adama evlenme mi teklif ettin? Affedersin arkadaşım ama yok artık!"
"Yüzüme vurma Allah aşkına! Zaten düşündükçe kalp spazmı geçiyorum. Kendimi camdan aşağı atacağım,o olacak."
Yasemin ilk tepkisinin ardından bir süre açık kalan ağzını kapatarak konuşmaya devam etti. "E sen öyle deyince o ne dedi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni Sev Romeo
Historia CortaEvet, o Romeo'ydu. Yalnız ben Juliet değildim. -Tamamlanmış hikayedir.- 27.11.20 #1 chick-lit ..... Kapak tasarımı @Tent_oria 'ya aittir