Αφού πήγα την μικρή στον παιδικό σταθμό, γύρισα σπίτι και είδα τον Zayn να πίνει τον καφέ του στην κουζίνα .Άφησα τα κλειδιά στο τραπέζι και έβγαλα το μπουφάν μου, και πήγα στην κουζίνα μαζί του, ώστε να φάμε πρωινο παρέα. Καθώς έπινα τον χυμό μου, ο Zayn με κοίταξε και μου έκλεισε το μάτι. Του ανταποκρίθηκα με ένα πλατύ χαμόγελο και του χαϊδεψα το μάγουλο.
Ζ: Ξέρεις τι μου έλειψε?
J: Τι?
Ζ: Η μέρα που γύρισα σε σένα. Όταν γέννησες την Linda.
J: Όχι Zayn μην μου το θυμίζεις.. Δεν περνούσα και τόσο ωραία τότε..
Ζ: Ναι ξέρω γιατί. Χαίρομαι όμως που είμαστε μια οικογένεια. Πως πάει με τις πολεμικές σου τέχνες?
J: Μια χαρά! Έχω προπόνηση σήμερα το απόγευμα :)
Ζ: Χαίρομαι πολύ για σένα! Τι έπαθες τώρα?Χλωμιασες.
J: Είμαι έτσι από τότε που φέραμε για πρώτη φορά την Linda σπίτι.. Φοβάμαι μήπως την χάσω.. Την μοναχοκόρη μας..
Ζ: Μα πως να την χάσεις? Δεν πρόκειται να γίνει κάτι!
J: Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει.
Ζ: Καλά... Εγώ πάω στην δουλειά. Θα τα πούμε το μεσημέρι, εντάξει?
J: Θα μείνω μόνη.. :(
Ζ: Πάρε τηλέφωνο κάποιον να έρθει.
J: Μπαα.. Θα πάω καλύτερα για ψώνια. Να πάρω τίποτα για την μικρή.
Ζ: Ω εντάξει όπως θες. Φιλάκια μωρό μου θα τα πούμε εντάξει?
J: Εντάξει, γειάα
Με φίλησε και έφυγε. Ανέβηκα πάνω πήρα κάποια χρήματα και έφυγα και εγώ. Πήγα με τα πόδια μέχρι το εμπορικό γιατί ο Zayn πήρε το αυτοκίνητο. Επιβεβαίωσα ότι κλείδωσα το σπίτι και πήρα την τσάντα μου. Όταν έφτασα στο εμπορικό είδα ότι είχε αρκετό κόσμο. Βέβαια, αφού έρχονται οι γιορτές σε λίγες μέρες και ναι,πρέπει να πάρω δώρο για την Linda. Και για τον Zayn επίσης. Είδα ένα ωραίο ρολόι για τον Zayn και επειδή ξέρω ότι του αρέσουν τα συγκεκριμένα του πήρα ένα. Είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσει.Μετά πήγα στο μαγαζί με τα παιχνίδια. Της πήρα μια Barbie γιατί τις λατρεύει.Της πηρα επίσης και ένα μπουφάν μαζί με ένα φόρεμα για τα Χριστούγεννα. Αύριο θα στολίσουμε και το δέντρο μας.. Θα περάσουμε και αυτή τη παραμονή υπέροχα! Μαζί με την παρέα μας :) Αφού έφυγα από το εμπορικο ένιωσα ένα ξαφνικό πονοκέφαλο. Πήγα τρέχοντας σπίτι μαζί με τις σακούλες στο χέρι. Άνοιξα την πόρτα,έβαλα τις σακούλες στον πάγκο υποδοχής και σωριαστηκα στον καναπέ και με πήρε ο ύπνος απότομα.
Μετά από δύο ώρες χτυπούσε το σταθερό. Έπεσα από τον καναπέ και αφού το σήκωσα είδα ότι ήταν από τον σταθμό. Πανικοβλήθηκα. Μου είπαν ότι δεν ήρθα να πάρω την μικρή!Ωχ που έχω το μυαλό μου?Ξέχασα να πάρω την Linda! Βγήκα σφαίρα από το σπίτι και πήρα τον δρόμο τρέχοντας μέχρι τον σταθμό. Όταν έφτασα είδα την έκφραση του προσώπου της μικρής να αλλάζει. Το πρόσωπο της έγινε ξανά φωτεινό και χαρούμενο:') Χαιρέτησα την δασκάλα της και φύγαμε για το σπίτι.
DU LIEST GERADE
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanfictionΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...