Κεφαλαιο 6

265 26 1
                                    

Είμασταν ακίνητοι όλη εκείνη την στιγμή. Μακάρι η Linda να μην μάθει κάτι κακό γιατί θα πεθάνω. Ο Zayn τρομοκρατημενος και αυτός πήρε αμέσως τηλέφωνο στον Harry για το τηλεφώνημα του Liam, σε εμένα για την απειλή. Μας είπε αν θέλουμε να φιλοξενησουμε εκείνον, τον Niall, την Christine και την Anti ώστε να είμαστε έτοιμοι για άμυνα. Φυσικά και δεχτήκαμε, μέσα σε μισή ώρα ήρθαν και οι τέσσερις. Τους υποδεχτήκαμε με μια αγκαλιά και έπειτα προχωρήσαμε στο σαλόνι. Τους μιλούσαμε για τον Liam και το μήνυμα που μου είπε και τρόμαξαν ακόμα και οι ίδιοι. Είμαστε ικανοί στο τέλος να φοβηθούμε ακόμα και την σκιά μας. Το βράδυ το περάσαμε τρώγοντας πίτσα, να περάσουμε λίγο καλύτερα αλλά μπουκιά δεν κατέβαινε στο στομάχι μου. Δεν είχα όρεξη να φάω. Ούτε και ο Zayn. Κοιτιομασταν σκεφτικοι και μου έσφιγγε το χέρι. Πήγε έντεκα η ώρα, λογικό, πέρασε ο χρόνος επειδή σχεδιάζαμε το πλάνο. Ο Harry κοιμήθηκε με την Christine στον ξενώνα που υπάρχουν δύο ξεχωριστά μονά κρεβάτια και ο Niall και η Anti κοιμήθηκαν μαζί στο δωμάτιο της Linda. Γιατί της πήραμε κρεβάτι, έχει σταματήσει να κοιμάται στην κούνια. Εγώ με τον Zayn στην κρεβατοκαμαρα και η Linda στην μέση με εμας.

Ο Zayn με κρατουσε αγκαλια ολο το βραδυ,δεν μπορουσα να κοιμηθω, ετρεμαν τα ποδια μου και κρυωνα... Τον καταλαβα που πηρε το χερι μου και το ζεστανε στις παλαμες του, καταλαβε οτι δεν κοιμομουν...Μιλούσαμε ψιθυριστά.

Ζ: Ξέρω οτι δεν κοιμάσαι... Γύρνα σε μενα.

J: Τι είναι;

Του είπα καθώς γύρισα.

Ζ: Φοβάσαι. Το νιώθω.

J: Bαλε λίγο την μικρή στην πολυθρόνα. Θα νιώσει πιο άνετα...

Ζ:Eνταξει..

Δέχτηκε και ξάπλωσε την κόρη του στην μεγάλη άνετη πολυθρόνα.

"Λοιπόν, μην ανησυχείς. Οι φίλοι μας θα μας βοηθήσουν..." Συνέχισε και ξάπλωσε πάλι δίπλα μου.

J: Δεν φοβάμαι να πεθάνω. Με ενδιαφέρει το παιδί που δεν φταίει σε τίποτα, πίστεψέ με.

Ζ: Σσσς, μωρό μου μην λες τέτοια.. Ξέρεις ότι σε αγαπάω πολύ.. Και την Linda. Αλλά μην ξεχνάς ότι εσύ μου έμαθες να αγαπάω σωστά. Περάσαμε τα δύσκολα και τα εύκολα. Βασικα, μόνο δύσκολα περάσαμε. Ο Liam δεν μπορεί να μας κερδίσει.

J: Μακάρι,πρέπει να δράσουμε όμως.

Ζ: Θα είμαστε σε επιφυλακή.

J: Zayn.. Σε λατρεύω.

Μου χαμογελασε και μου χάϊδευε το μάγουλο. Έπειτα με φιλούσε αργά και τρυφερά. Είχε βάλει το χέρι του μέσα από την μπλούζα της πιτζάμας μου και τραβουσε το κούμπωμα του σουτιέν μου. Τριβοταν στον λαιμό μου και εγώ του χαϊδευα την πλάτη. Σταματούσε διακριτικά, όταν συνειδητοποίησα ότι τυλίχθηκε στην αγκαλιά μου και εγώ στην δικιά του..

Το επόμενο πρωί ξύπνησα πρώτη από όλους. Ήταν 7 το πρωί, πήγα και στα άλλα δωμάτια να δω. Ακριβώς, όλοι κοιμοντουσαν. Κατέβηκα στην κουζίνα και έφτιαχνα πρωινό, όταν μετά από πέντε λεπτά κατέβηκε η Anti και η Christine. Μιλούσαμε ταυτόχρονα την ώρα που φτιάχναμε το πρωινό για ολους. Αφού ήταν όλα έτοιμα, ανεβήκαμε επάνω, πλυθηκαμε, ντυθήκαμε και ξυπνήσαμε τα αγόρια. Όταν πήγα στο δωμάτιο να ξυπνήσω τον Zayn, βλέπω την Linda να κοιμάται με τον ίδιο. Την κρατούσε σφιχτά και εγώ πήγα στο μέρος τους και τους ξύπνησα σιγά-σιγά. Ο Zayn τεντωθηκε και με φίλησε. Η Linda θέλησε να την πάρω αγκαλιά και έτσι έγινε. Την πήγα στο μπάνιο και την ετοίμασα.Ο Zayn έφτιαχνε το μαλλί του φορώντας μόνο το μαύρο του τζιν. Μπήκε μετά στο μπάνιο και πλυθηκε. Είμασταν όλοι στην κουζίνα και τρώγαμε πρωινό, όταν ξαφνικά ακούμε την πόρτα του σαλονιού να χτυπάει ...

Πήγε η Christine και είδε αρχικά από το ματάκι.

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Where stories live. Discover now