Κεφάλαιο 20

224 20 0
                                    

Πότε πρόλαβε και βρήκε διαμέρισμα εκεί;Χωρίς να το ξέρω;Τα αποφάσισε όλα χωρίς να μου πει τίποτα.Αυτό μου την σπάει υπερβολικά.Ευτυχώς δεν το αγόρασε ακόμα.«Πρέπει να σου πω επίσης πως το ζήτησα για αγορά.» το ξεστόμισε και νευρίασα.Χωρίς να πω τίποτα φεύγω ήρεμη και πάω στο δωμάτιο, βγάζοντας τα ρούχα μου για να μπω στο μπάνιο.Την στιγμή που έβγαλα την μπλούζα μου και έμεινα με τον στηθόδεσμο μπαίνει ο Zayn με φόρα και άρχισε πάλι.

«Μα καλά,έπρεπε να είσαι χαρούμενη,που έκανα αίτηση για να το αγοράσουμε!»

«Εγώ καλά-καλά δεν θέλω να πάω Αμερική και εσύ πας και αγοράζεις εισιτήρια,σπίτια,τι αλλο θα πάρεις στο τέλος!?»

Φώναζα χωρίς να υπολογίσω ότι η Linda μας άκουγε στο δωμάτιο και ήρθε να μας δει να μαλώνουμε.Ο Zayn δεν έλεγε τίποτα. Απλά με κοιτούσε στα μάτια, επειδή βαρέθηκα να στέκομαι όρθια, πήγα για μπάνιο. Νιώθω το ζεστό νερό να τρέχει στο σώμα μου και να ανακουφιζομαι απ'οτι με έχει ταλαιπωρήσει ψυχολογικά.Φοβάμαι πως η Linda θα πρέπει να μάθει μετά από καιρό τι έχω περάσει..Άσχημο χρόνο περνούσα πριν γεννηθεί.Αυτά που μου έκανε ο Zayn.. Μπορεί όλες στο σχολείο να καιγοντουσαν για εκείνον αλλά όντως, εμένα είχε βάλει στο μάτι.Δεν κατάφερε να με κερδίσει ενώ ο Liam μπορούσε άνετα να με έχει επειδή ήταν εκείνος ο γλυκός και τρυφερός James Payne.Από τότε ο Zayn με μισούσε και ήθελε να με καταστρέψει.Παρά λίγο να το κάνει κάποια μέρα αλλά έτσι και αλλιώς το έχει κάνει και ξέρω ότι έχει μετανιώσει και ότι έχει αλλάξει ρόλους με τον Liam.Να είναι αυτός που με μισεί και ο Zayn να είναι ο γλυκός και τρυφερός μαζί μου, οι σκέψεις μου σβήστηκαν όταν άνοιξε η πορτα του μπάνιου και μπήκε ο Zayn. Έβγαλα το κεφάλι μου από την κουρτίνα και με κοιτούσε μελαγχολικός την ώρα που έβγαζε την ξυριστική μηχανή του.
«Zayn μπορείς να μου δώσεις την πετσέτα;»

«Φυσικά!»
Μου απάντησε με ένα ελαφρύ χαμόγελο, με το ένα του χέρι πιάνει την μωβ πετσετα μου και μου την δίνει.Τον ευχαριστώ,  την φοράω γύρω από το στήθος μου και βγαίνω από την μπανιέρα.Με κοιτούσε με ένα βλέμμα φοβισμένο.Τι τον έπιασε;
«Zayn τι έχεις;» είπα και χαϊδεψα τον ώμο του.
«Εσύ τι έχεις;Είμαι έτσι επειδή νευριασες πριν.»

«Ωω,για πριν.. Με νευριασες επειδή έκανες πράγματα που δεν το συζητήσαμε καν.»

«Πρόκειται για το καλό μας και για το μέλλον της Linda.»

«Ας μεγαλώσει και μετά να μάθει τι περάσαμε μα πιο πολύ πώς επιβίωνα με εσένα όταν με κακομεταχειριζοσουν»

«Όχι!Σε παρακαλώ μην το πεις!»

«Δεν είναι ώρα να τα συζητήσουμε μέσα στο μπάνιο.Πρέπει να είμαστε μόνοι μας.Πάω να αλλάξω.»
Φάνηκε ο Zayn να μετάνιωσε. Το έχω καταλαβει πια αυτό το χαρακτηριστικο του, πήγα στο δωμάτιο μου και είδα την Linda να βλέπει τηλεόραση.Είχε παιδικό πρόγραμμα. Ήταν σκεπασμένη στο πάπλωμα.

«Ο μπαμπάς σου έβαλε τηλεόραση και σε σκέπασε;»

«Ναι μαμά!»
Πήρα τα μαύρα εσώρουχα μου και άλλαξα πίσω από το παραβάν μου.Πήρα την πετσετα στα χέρια  μου και μπήκα στο μπάνιο όπου ο Zayn έκανε μπάνιο.Ήθελε να επιβεβαιωθεί αν μπήκα εγώ στο μπάνιο ρωτώντας αν είμαι εγώ , αφού του ειπα ότι είμαι εγώ βγάζει το κεφάλι του από την κουρτίνα και σκαναρει το σώμα μου, από την κορυφή μέχρι τα νύχια.Πρόσεξα την έκφραση του προσώπου του που δάγκωσε το χείλος του και μουρμούρισε κάτι που δεν μπόρεσα να καταλάβω.Γύρισα από την πίσω πλευρά για να αφήσω την πετσέτα έχοντας εκείνος οπτικό πεδίο τα οπίσθια μου του χαμογέλασα πονηρα.

«Τι τρέχει Zayn? »του ειπα ενώ ξέρω τι έπαθε

«Τ-Τίποτα!Εντυπωσιαστηκα από τα εσώρουχα σου!»

«Υπερβολές!»

Πήρα το πιστολάκι για τα μαλλιά.Ο Zayn πήρε την πετσέτα του και την πέρασε γύρω από την μέση του, ο ζεστός αέρας θερμαινε τα μαλλιά μου και πήγα λίγο πιο πίσω ώστε να μπορέσει ο Zayn να ξυριστει. Έβγαιναν τα γένια του απαλά από το πρόσωπο του και αυτό τον έκανε νεότερο.Αφού τελειώσαμε και οι δύο τις υποχρεώσεις μας στο μπάνιο βγήκαμε και αφού μπήκαμε στο υπνοδωμάτιο μας είδαμε την Linda να κοιμάται.
«Λοιπόν Zayn,η κόρη σου είναι ίδια εσενα»

«Χάχα το έχω καταλαβει. »
Είπε και με φίλησε απαλά στον λαιμό, πήρα την Linda στο δωμάτιο της διότι είχα κάποιες δουλίτσες να... Κάνω με τον Zayn. Είχε βάλει μαύρο μποξερακι και κοιτούσα με προσήλωση την κάθε του κίνηση.Με κοίταξε. Ωχ καρφώθηκα.

«Τι κοιτάς;» μου είπε με πονηρό ύφος.

«Καταλαθος έγινε!»

Ειπα κάνοντας τον να μην καταλάβει ότι ευχαριστιομουν τις αργές κινήσεις του.«Άστα αυτά Jasmine Edward.Σε ξέρω καλύτερα από τον καθένα.»Την πάτησα.Ήρθε προς το μέρος μου και έβαλε τα μαλλιά να ακουμπάνε τα μαλλιά μου.Με φίλησε και με πήγε στο κρεβάτι.Λίγο ακόμα για να με ρίξει έπεσε επάνω μου και τελικά με έριξε.Περίμενα να μου κάνει κάτι γιατί ήθελα να τον προκαλέσω.«Χμμ,Jasmy μόλις βάλαμε εσώρουχα.Βαριέμαι να τα ξαναβαζω. » Νευρίασα η αλήθεια είναι αλλά εντάξει.Σηκώθηκε από επάνω μου και πήγε προς την ντουλάπα του, να διαλέξει τα ρούχα που θα βάλει για το βράδυ.
Δεν με έχει δει ακόμα!

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang