Κεφάλαιο 10

231 22 1
                                    

Zayn's POV
Δεν ήθελα να της πω ότι πήγαινα στον Liam.. Θα την τρομαζα και μετά θα μου έλεγε τα ίδια. Έχω το καθήκον να προστατέψω την οικογένεια μου, έπρεπε να αγνοήσω την Jasmy με οτιδήποτε και ελπίζω να μην ανησυχήσει...Έχω και απενεργοποιημένο το κινητό, δεν θα με διακόψει κάνεις εν ώρα συζήτησης με τον Payne... Αφού έφτασα στο σπίτι του, ήταν μια τεράστια μεζονέτα, σκέτο παλάτι. Χτύπησα την πόρτα του νευρικά και μου άνοιξε. Φορούσε ένα τζιν και μια άσπρη μπλουζα.. Το τσιγάρο πάντα στο στόμα...Εγώ δεν καπνίζω πια τόσο πολύ, έχω ένα παιδί σπίτι. Και τότε δεν σεβόμουν την Jasmine και κάπνιζα όλη την ώρα..

"Πέρνα μέσα Malik." πέρασα και έκατσα στο σαλόνι του..

L: Θες να σου προσφέρω κάτι?

Ζ: Όχι ευχαριστώ.

L: Ούτε τσιγαράκι?

Ζ: ΕΙΠΑ ΌΧΙ. Ήρθα να μιλήσουμε..

L: Τι να πούμε?

Ζ: Όταν ήρθες την προηγούμενη φορά σπίτι μου, ήσουν πολύ απότομος με εμάς μα πιο πολύ με την Jasmine.. Δεν μπορώ να καταλάβω.. Παλιά στο γυμνάσιο και το λύκειο την λατρευες. Τώρα έφτασες σε σημείο να την σκοτώσεις και μπροστά μου. Μπροστά μου της μιλούσες χυδαία. Το βράδυ έκλαιγε. Φοβάται!

L: Με έκλεισε φυλακή, με κάρφωσε μπροστά στους συναδέλφους μου, πήρε την ζωή μου στα χέρια της. Είχα κανονίσει κάτι μαζί της τότε που σε άκουγαν να την χτυπάς και να κλαίει, να σε παρακολουθήσει εκείνο το βράδυ και με πρόδωσε κάνοντας την εσύ να σε συγχωρέσει. Και εγώ ήθελα να την εκδικηθώ κάνοντας την να υποφέρει. (μιλούσε ειρωνικά)

Ζ: Είσαι άθλιος όμως. Παρε χαμπάρι ότι έχω μία οικογένεια. Σε προειδοποιώ, αν πάθουν κάτι η κόρη μου και η Jasmine θα φταις εσύ! Δεν θα σε στείλω στη φυλακή! Στον διάολο θα σε στείλω! Και να με φοβηθείς!

L: Θα κάνω την γυναίκα και το παιδί σου να υποφέρουν. Στο υπογράφω. Να ξέρεις πως... Δεν θα έχουν μεγάλο περιθώριο ζωής. Και κρίμα που η κόρη σου δεν θα έχει κλείσει ούτε τα πέντε.

Δεν ειπα τίποτα. Σηκώθηκα κλοτσωντας τα πράγματα που υπήρχαν γύρω μου και βγήκα από το σπίτι του. Υπήρχε ησυχία σε εκείνη την έρημη γειτονιά... Ξαφνικά είδα κάποιον να κουνιέται πίσω από ένα μαύρο αμάξι.Έκανε μπαμ αυτή η κίνηση και με έφαγε η περιέργεια να δω ποιος είναι εκεί.. Καθώς πλησίαζα ήσυχα, βλέπω καθισμένη στο πεζοδρόμιο την Jasmy.. Με κοίταξε τρομαγμένη. Το είδα στα μάτια της και της έδωσα το χέρι μου να σηκωθεί. Ανταποκρίθηκα, έπιασε το χέρι μου και σηκώθηκε, με πήρε σφιχτή αγκαλιά. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο την αγκάλιασα και εγώ σφιχτά αλλά την κατάλαβα να κλαίει στο στήθος μου.. Της χαϊδεψα τα μαλλιά και της σήκωσα το πιγούνι.

Z: Μωρό μου τι κάνεις εδώ; Με παρακολουθησες;

J: Όχι.. Ήθελα να μάθω που πήγαινες.. Νόμιζα πως πήγες στους γονείς σου και μου είπαν όχι. Μετά το μυαλό μου πήγε στον Liam..

Μιλούσαμε σε όλη τη διαδρομή με τα πόδια..

J: Τι έκανες στον Liam? Τι του είπες?

Ζ: Τίποτα ιδιαίτερο....

J: Μα ακούστηκες και κατάλαβα ότι έλεγες για εμένα..

Ζ: Δεν θέλω να το συζητήσω. Ας πάμε σπίτι..

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Where stories live. Discover now