Κεφαλαιο 4

255 27 0
                                    

Φτάσαμε σπίτι και αφού της έβγαλα το μπουφάν και τα παπούτσια,τα μάτια της κατευθηνηθηκαν αμέσως σαν ακτίνες λέιζερ στις σακούλες. Ήταν πολύ χαρούμενη όταν είδε σακούλα από το μαγαζί παιχνιδιών.Με αγκάλιασε και με φίλησε.

L:Μαμά,τι μου πήρες?

J:Για άνοιξε την σακούλα..

Ανοίγει την σακούλα και βλέπει την κούκλα που μου ζητούσε καιρό.Προσπαθούσε να την ανοίξει και αφού δεν μπόρεσε έτσι την βοήθησα.Καθίσαμε μαζί στο σαλόνι και παίζαμε με τις κούκλες της και αφού είχε τα καινούρια επίσης ρούχα που της αγόρασα μου είπε πως με αγαπάει πολύ.Νιώθω ότι δεν μπορεί να μου το εξηγήσει.Αλλά το καταλαβαίνω.Μαγείρεψα λίγο πιο μετά το μεσημεριανό και της έβαλα να φάει. Έπειτα την πήγα επάνω στο δωμάτιο της,της έβαλα πιτζάμες και κοιμήθηκε το μωρό μου^^.Σε λίγο ερχόταν ο Zayn και ετοίμασα και γιαυτόν.Πέρασε μισή ώρα και άνοιξε η πόρτα.Μπήκε ο Zayn όπως πάντα κουρασμένος.Έβαλε το παλτό του στον καλόγερο και ήρθε σε μένα που βρισκόμουν στην κουζίνα.Μου έτριψε την πλάτη και με φίλησε λέγοντας "Μου έλειψες".Του χαμογέλασα και του είπα να κάτσει να φάει.Έτρωγε ήσυχος χωρίς να μιλάει.Ήξερα ότι ήταν κουρασμένος αλλά σήμερα ήταν εντελώς άγαλμα αμιλητο.

J:Αγάπη μου γιατί δεν μιλάς καθολου?

Ζ:Δεν είμαι και στην καλύτερη κατάσταση αυτή την στιγμή.

J:Έγινε κάτι στην δουλειά και δεν μου το λες?

Ζ:Όχι βέβαια,θα στο έλεγα απλά είμαι αρκετά κουρασμένος και έμαθα και κάτι που δεν θέλω να σου πω..

J:Γιατί να μην μου το πεις?

Ζ:Δεν θέλω να σε ταράξω.

J:Zayn με ταράζεις ηδη. Πες τι έγινε τώρα!!

Ζ:Μην τρομαξεις όμως εντάξει?

J:Εντάξει.Πες.

Ζ:Ο Liam βγήκε από την φυλακή.

Εκείνη την στιγμή γουρλωσα τα μάτια μου και έτρεμαν τα χέρια μου.Έπαθα κρίση και ετρεμα ακόμα και στα λόγια μου. Ο Zayn προσπαθούσε να με ηρεμήσει πέρνοντας με επάνω στο δωμάτιο μας και ξαπλωσε δίπλα μου δίνοντας μου ηρεμιστικά.Ο Liam με είχε ταράξει στην δεύτερη του εμφάνιση.Είχε κάνει κακό στην ζωή μου και φοβάμαι μήπως κάνει και κάτι στο παιδί μου.

J:Zayn φοβάμαι...Θα.. Θα-

Ζ:Ηρέμησε.Όλα θα πάνε καλά.Η Linda δεν θα κινδυνέψει καθόλου.Δεν νομίζω να εμφανιστεί ξανά σε εμάς..Πρέπει να καλέσω τον Harry και τον Niall για συμβούλιο το απογευμα.

J:Και η μικρή?Έχω προπόνηση το απόγευμα.

Ζ:Το ξέρω, αλλά δεν θα πας.Έπαθες κρίση πάλι.Μην φοβάσαι σε παρακαλώ, θα το διακινδυνευσουμε μαζί :')

J:Όχι Zayn.Δεν έχω την δύναμη που έχεις και εσυ!! Για την μικρη μας φοβάμαι!

Ζ:Κοιμησου.Όλα θα πάνε καλά...Ελπίζω...

J:Γιατί, εσύ δεν φοβασαι?

Ζ:Προσπαθώ να κρατήσω την ψυχραιμία μου και να φανώ ήρεμος.

J:Σε παρακαλώ, ξάπλωσε μαζί μου και πάρε με αγκαλιά...Το έχω ανάγκη...

Ζ:Βέβαια και θα το κάνω..

Ξάπλωσε δίπλα μου και με κρατούσε στην σφιχτή αγκαλιά του.Βέβαια,μου είπε ότι ήμουν κρύα από το άγχος μου και είχα μια υπερκόπωση από το νέο.Αλλά ότι και να γίνει το παιδί μου δεν το παίρνει ΚΑΝΕΙΣ.Οταν ξύπνησα, αντί για τον Zayn ήταν η Linda που με κρατούσε από πίσω μου. Κοιμόταν και εκείνη και γύρισα να την αγκαλιασω.Άνοιξε σιγά-σιγά τα ματάκια της και μου είπε "Γειά σου μανούλα"της ανταποκριθηκα με ενα φιλι και την αγκαλιασα σφιχτά

J:Που ειναι ο μπαμπας σου Linda?

L:Είναι κατω με τον θείο Harry και τον θείο Niall και μιλάνε.

J:Ωω,ναι ξέρω...Πήγαινε στο δωμάτιο σου να παίξεις με τις κουκλίτσες σου και θα σου φέρω να φας, εντάξει?

L:Ναι μαμάκα:)

Πήγε αμέσως στο δωμάτιο της(ναι εκεί που ήταν το δωμάτιο του Zayn με τα ημερολόγια) εγώ κατέβηκα κάτω και είδα τον Zayn να μιλάει με τον Harry και τον Niall.Ο Zayn γύρισε και με είδε στην χάλια κατάσταση μου και ήρθε στο μέρος μου.Με αγκάλιασε τόσο πολύ που έκλαψα στον ώμο του και μου φίλησε το μάγουλο. Μου είπε στο αυτι "Μην στεναχωριεσαι.."Τον κοίταξα και του είπα "Δεν είναι εύκολο.Έχουμε ένα παιδί πια.."

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Where stories live. Discover now