Ήθελα να φτιάξω την διάθεση του Zayn και νομίζω ήξερα πως... Τελείωσα το μπάνιο, στέγνωσα τα μαλλιά μου και φόρεσα μαύρα δαντελωτά εσώρουχα που ξέρω ότι του αρέσουν, είναι καιρός να τον κάνω να ευχαριστηθεί λίγο... Ξέρει ότι στεναχωριέμαι για την κόρη μας αλλα γνωρίζω ότι την έχω σε έμπιστα άτομα.
Βγήκα από το μπάνιο, τα γυμνά μου πόδια ακουμπούσαν το ξυλινο πάτωμα και αμέσως, έφτασα στο κρεβάτι, όπου ήταν εκεί ο Zayn γυρισμένος. Ξάπλωσα δίπλα του ακουμπώντας τις παλάμες μου στο χέρι του, έπιασε απαλά την παλάμη μου και γύρισε στη πλευρά μου. Με κοίταξε έκπληκτος και με την δικιά του παλάμη μου χάϊδευε την πλάτη μου και μου χαμογελουσε τρυφερά...
Ζ: Τι είναι αγάπη μου?
J: Θέλω... Εσύ? Εννοώ, είσαι καλά?
Ζ: Ναι.. Είμαι εντάξει..
J: Δεν είσαι...
Του χαμογέλασα πονηρά και στάθηκα στα γόνατα μου, και αμέσως έκατσα πάνω στον Zayn. Εκείνος περίμενε να κάνω εγώ την κίνηση και γι'αυτό πήρα εγώ τον έλεγχο, του έβγαζα την μπλούζα με αργές κινήσεις ενώ τον φιλούσα. Με κρατούσε σφιχτά στην αγκαλιά του. Είχε μείνει με το μποξερακι. Ήμουν σίγουρη τι θα έκανε, στάθηκε και αυτός γονατιστός στο κρεβάτι και φιλούσε απαλά τον λαιμό μου βγαζοντας με ελαφρές κινήσεις το σουτιέν μου.. Με ξάπλωσε, κάνοντας με να βρίσκομαι από κάτω του.βΜου δάγκωνε τον ώμο και άγγιζε με δύναμη το μπούτι μου, και εγώ περίμενα στην επόμενη του κίνηση.. Έτσι όπως χουφτωσε τα οπίσθιά μου, έφτασε στο από κάτω εσώρουχο... Με μια κίνηση μου το αφαίρεσε και εγώ τυλίχθηκα στο ημιγυμνό του σώμα. Κάποια φάση σηκώθηκε από το κρεβάτι και τρόμαξα, σκέφτηκα θα με παρατήσει έτσι?Μπαα..
J: Μωρό μου που πας?
Ζ: Έχω κάποιες εκκρεμότητες...
Είπε με πονηρό βλέμμα και σηκωμένο φρυδι, πηγαίνοντας μέχρι την πόρτα και την κλείδωσε, όπως πήγε και στην μπαλκονόπορτα.Έκλεισε τις κουρτίνες και χαμήλωσε το ρολό, εγώ καλυμμένη με την κουβέρτα τον περίμενα να έρθει... Έβαλε χαμηλό φωτισμό, κεράκια αναμμένα και πήρε το προφυλακτικό του.. Με πλησίασε και ξαπλωσε δίπλα μου, έτοιμος για ζωηρά παιχνίδια.
J: Ώωω,Zayn, έτσι έπρεπε να ήταν η πρώτη μου φορά... Ρομαντική...
Ζ: Ποτέ δεν είναι αργά μωρό μου... Αυτή η νύχτα θα είναι η καλύτερη σου.
J: Αν το λες εσύ...
Έβγαλε το μποξερακι σε φάση που δεν τον κατάλαβα, ήταν από πάνω μου και με φιλούσε παθιασμένα και σιγά-σιγά το εξόγκωμά του να ακουμπάει την περιοχή μου.. Αυτό μου είχε θυμίσει στο μπάνιο, αλλά είχα μια σκασίλα που με ρώτησε με βραχνιασμενη φωνή αν θέλω να συνεχίσουμε, φώναζα λέγοντας δυνατά πως θέλω κι έτσι μπήκε αργά και ομαλά μέσα μου κάνοντας με να φωνάζω το όνομα του με δυνατά. Αυτό που δεν υπολόγισα ήταν η ηδονή. Είχα σκίσει την πλάτη του ενώ εκείνος τραβουσε απαλά τα μαλλιά μου και δαγκωνοντας τον λαιμό μου με πάθος. Εμένα να ανασαίνω γρήγορα.. Βγήκε ήπια και ξαπλωσε δίπλα μου ιδρωμένος και λαχανιασμενος.. Αυτή η φορά ήταν μια από τις ελάχιστες παθιασμένα νύχτες που έχω ζήσει μαζί του. Ξάπλωσα στον θώρακα του και κοιμηθηκαμε αγκαλιά..Χωρίς να πούμε κουβέντα.
Ένα από τα καλύτερα μου βράδια.
JE LEEST
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanfictieΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...