Κεφάλαιο 22

272 20 3
                                    

Πήγε 22:00 και μας έφεραν τα κυρίως πιάτα, νιώθω ανακούφιση που δεν μας είδε ακόμα.. Μπορεί να είχα κάποιο άγχος αλλά περνούσα καλά σε γενικές γραμμές, ο Zayn έπιασε το κρύο μου χέρι που ακουμπούσε το τραπέζι και μου το χάϊδευε παρηγορηματικά.. Πήγα με τον Harry να ελέγξω την Linda στο παιδικό πάρτι. Υπήρχαν πολλά παιδιά και μια κυρία να τα ψυχαγωγεί αν και ένιωσα δύο μάτια να με "ελέγχουν". Νομίζω ο Harry έφυγε από διπλα μου. Χαιρέτησα την Linda και ενώ ήμουν στον μικρό διάδρομο για το σαλέ όπου βρισκόμασταν κατάλαβα κάποιον να τρέχει από πίσω μου. Με αρπάζει και με πηγαίνει σε ένα δωμάτιο με μόνο ντεκόρ το κρεβάτι και το παράθυρο.
«Ξανασυναντιομαστε εε;»

«Όχι Liam!!Μην με αγγίξεις!!»

«Δεν έχω σκοπό. Λοιπόν; Με τον Zayn ήρθες;»

«Ναι...» μιλούσα τόσο τρομαγμένη που φοβόμουν τι θα μου έκανε..

«Οοο,, κρίμα δεν είναι να τρέξεις ενώ ξέρεις τι θα γίνει έτσι κι αλλιώς.»

«Μπορείς να μου εξηγήσεις τι θες από εμένα!;Τι σου έχω κάνει!;»

«Φυσικά.Με έχεις στείλει στην φυλακή λέγοντας σε όλους τι σου έκανα στην καλύβα, με παράτησες πριν χρόνια και τώρα θέλω να εκδικηθώ.»

«Και ποια είναι η εκδίκηση σου;»

«Να σε σκοτώσω φυσικά!» Είπε και έβγαλε ένα όπλο μέσα από το σακάκι του.

«Δεν θα το κάνεις έτσι;»

«Μιας και σε είδα έχω σκοπό να το κάνω. Ο Zayn θα μείνει χηρος και η κόρη σου ορφανό. Εκτός αν ο Zayn βρει άλλη και η μικρή θα έχει μητρια. »

«Δεν θα το έκανε ποτέ!Τον ξέρω καλύτερα από τον καθένα!»

«Δεν είναι τόσο χαζός να μείνει έτσι για το υπόλοιπο της ζωής του.Σε προειδοποιησα όμως πως αυτή η χρονιά θα ειναι και η τελευταια σου.»

Στο σαλέ

Ζ:Harry, που είναι η Jasmine?

H:Νόμιζα πως ήθελε να φύγω και έφυγα.

Ζ:Ο Liam είναι στο τραπέζι;

Ν:Εμ..Δεν τον βλέπω. Η Lou είναι και περιμένει.ΩΧ ΟΧΙ!!!

Z:ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΣ ΜΟΝΗ ΤΗΣ!?

Η:Πάμε να την βρούμε, Niall μείνε εδώ!

Zayn's POV
Ήταν τόσο χαζός o Harry να αφήσει την Jasmine μόνη της!?Περπατούσαμε σε έναν μικρό διάδρομο όταν ξαφνικά ακούστηκε ραγδαίος πυροβολισμός..Ο ήχος βγήκε από εκείνη την πόρτα...Έχασα την γη από τα πόδια μου η πόρτα ήταν κλειδωμενη αλλά με την βοήθεια του Harry την σπάσαμε και είδα τον Liam πάνω από την Jasmine να έχει ένα σατανικό χαμογελο και η ίδια η Jasmy να είναι σωριασμενη στο πάτωμα. Μέσα από τον πόνο και την δυστυχία μου δεν είχα την δυνατότητα να φανώ δυνατός βλέποντας την γυναίκα της ζωής μου νεκρή στο πάτωμα. Την πήρα στην αγκαλιά μου... Κυλούσε αίμα από τον θώρακα της... Έτρεχα μέσα στους διαδρόμους έχοντας την αγκαλιά μου κι ο Harry έμεινε διότι υπήρχε η Linda δεν ήθελα να μάθει τίποτα! Όλοι οι καλεσμένοι κοιτούσαν τρομαγμενοι. Ακουγόντουσαν σειρήνες περιπολικού και ασθενοφόρου. Φαίνεται υπήρξε κάποιος συναγερμός.. Βγήκαν όλοι οι guests έξω από το κτήριο, έβαλαν την Jasmine μέσα στο ασθενοφόρο και έπειτα μπήκα εγώ. Είναι δυνατόν, λίγες ώρες πριν το νέο έτος να είναι σε κώμα;;;Ο γιατρός δίπλα μου της έβαλε ορό και επιδεσμο στην πληγή..
«Γιατρέ, τι γίνεται τώρα!;»

«Είναι σε κώμα.. Δεν θα συνέλθει σίγουρα σε 3 μέρες.Δεν γνωρίζω. Πρέπει να της αφαιρεθεί η σφαίρα.»

«Δεν είναι δυνατόν! Δεν θα αντέξω αν πάθει κατι!!»

«Θα κάνουμε το καλύτερο.»

Φτάσαμε στο νοσοκομείο, την βάλανε αμέσως στην εντατική και εγώ έκανα όσες προσευχές ήξερα. Αν γίνει κάτι Θεός φυλάξει όπως παράδειγμα, πεθάνει,  δεν θα έχει νόημα να ζω. Η Linda? Στην ιδέα ότι δεν θα ξαναδεί την μητέρα της για το υπόλοιπο της ζωής της; Εγώ; Χωρίς εκείνη δεν μπορώ. Θα εκδικηθώ. Και ας πάω ξανά φυλακή, ακόμα και ισόβια. Η Jasmy όμως ήξερε πως είναι να πονάει κάνεις. Έχει ζήσει τα ζόρια.Έχει χάσει τους γονείς της, έχει υποφέρει εξαιτίας μου, πέρασε τα χρόνια της εγκυμοσύνης μόνη της και όλα αυτά εξαιτίας μου. Αν δεν ήμουν τότε το σκληρό καρύδι στο σχολείο, δεν θα γινόντουσαν όλα αυτά και ο Liam δεν θα την σκότωνε. Το να μείνει η Linda χωρίς μητέρα όμως είναι ότι πιο σκληρό. Με εμένα; Εμένα τι να με κάνει; Δεν θα έχει μια γυναίκα να λένε τα δικά τους. Εγώ δεν γνωρίζω κάτι τέτοια. Αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι θα την αγαπάω όσο μπορώ, θα την αγαπάω και για τους δύο μας. Για εμένα και την Jasmine,η οποία με έχει κάνει χαρούμενο όσο κανέναν. Τις λατρεύω και τις δύο.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ 3 ΜΕΡΕΣ
Δεν έχω κλείσει μάτι για 3 μέρες. Έχει μπει το νέο έτος και τις πέρασα στο νοσοκομείο... Η Linda μένει προσωρινά στο σπίτι του Harry και της Christine έμαθα ότι της πήρανε εκείνοι το δώρο οπότε τους είμαι ευγνώμων. Βγαίνει ο γιατρός από το χειρουργείο..

«Λοιπόν!?Πως είναι;»

«Το να την πυροβολήσει κάποιος στο στερνο, εκεί όπου βρίσκεται η μεγαλύτερη αρτηρία του σώματος είναι σοβαρή και δύσκολη επέμβαση. Δεν υπάρχουν ακόμα αποτελέσματα. Πολύ φοβάμαι πως μπορεί να πεθάνει...»

Δεν έκανα τίποτα..Γύρισα προς το παράθυρο του νοσοκομείου και έκλαιγα...

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Where stories live. Discover now