Κεφάλαιο 21

291 21 3
                                    

Φορούσα τις φόρμες που φοράω σπίτι και ισιωνα τα μαλλιά μου με την ιδιωτική, ο Zayn ήταν ξαπλωμένος στο κρεβάτι έχοντας στα πόδια του τον φορητό υπολογιστή και χάζευε το σπίτι που θα αγοράσουμε στην Νέα Υόρκη. Τα μαλλιά μου ήταν ίσια πια και αφού έβγαλα από την πρίζα το νεσεσέρ ξάπλωσα δίπλα του και με πήρε ο ύπνος.Τον κατάλαβα να κλείνει τον υπολογιστή και να με περνει αγκαλιά κλείνοντας και εκείνος τα μάτια του.Πέρασαν 4 ώρες περίπου και πήγε 7 το απόγευμα. Με ξύπνησε ο ήχος μηνύματος του κινητού του Zayn το οποίο ήταν δίπλα στο κομοδίνο του αλλά δεν ήταν δίπλα μου να δει.Πήρα το κινητό και είδα το μήνυμα.Ήταν από τον Harry.
*Στις 21:00 να είστε έτοιμοι.Θα πάμε με την λιμουζίνα μου.*
Ένα λεπτο!Δεν ήξερα ότι ο Harry είχε λιμουζίνα.Χμ..Θα κέρδισε το jackpot και θα μας το κρύβει..Καλά θα του πω μετά όταν συναντηθούμε.Πήγα στο δωμάτιο της Linda και την είδα να κοιτάει την μικρή ντουλάπα της.

«Μαμά τι θα βάλω; »

«Μικρή κυρία, έλα να σε κάνω μπανιο και θα σε ντύσω εγώ.»
Της είπα με αυστηρό τρόπο και την καθοδήγησα στο μπάνιο,την έβαλα να παίξει στην μπανιέρα της όση ώρα εγώ έβγαζα το επίσημο μαύρο φόρεμα από την μεγάλη ντουλάπα μου, το μπεζ καλσόν και τις μαύρες γόβες μου.Καμαρωνα το σιδερωμένο πουκάμισο του Zayn από την πλευρά του μαζί με το μαύρο λεπτό φουλάρι του...Αυτό του το είχα πάρει δώρο στα γενέθλια του πέρυσι.Είχε περάσει μισή ώρα και δεν άκουγα τον Zayn γιαυτό κατέβηκα κάτω στο σαλόνι.Ανησύχησα.. Βγήκα έξω και ευτυχώς τον είδα να μιλάει με έναν γείτονα.Με κοίταξε και ξαναμπήκα μέσα, ανέβηκα ξανά επάνω όταν η Linda με φώναξε ότι τελείωσε το παιχνίδι της, έτσι την ελουσα και την σαπούνισα, την πήγα στο δωμάτιο της να την ντύσω.Της στέγνωσα τα μαλλιά και της καθάρισα προσεχτικά τα αυτια. Δεν με ρώτησε αλλά κατάλαβα ότι ήθελε για το τι θα φορέσει.Πάω στην ντουλάπα της και της βγάζω το φόρεμα που της πήρε η νονά της. Ένα ροζ φόρεμα με λουλούδια στο κάτω μέρος και ένα άσπρο καλσόν με συνοδεία τα ροζ μποτάκια της.Με τα λίγα μαλλάκια που είχε της έκανα δύο λεπτά κοτσιδακια και ήταν έτοιμη.Της είπα να μην τσελακωσει το φόρεμα γιατί δεν θα είναι όμορφη.Έκατσε και περίμενε τον Zayn στην καρέκλα του δωματίου της, η Linda πήρε την χάρη του Zayn.. Είναι ίδιοι.Πήρε τα χαρακτηριστικα του ενώ από εμένα πήρε το σωματοτυπο μου, μικροκαμομεμη μέχρι στιγμής.
Φώναξα τον Zayn με το που ακούσα την πόρτα του σαλονιού να κλείνει. Ήρθε στο δωμάτιο της Linda και με ρώτησε τι θέλω.

«Ήθελε να την ντύσω, όταν ήσουν κάτω έστειλε μήνυμα ο Harry και είπε πως θα πάμε με την λιμουζίνα του στις 9.Τι ώρα είναι τώρα; »

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora