Κεφάλαιο 19

239 23 0
                                    

Ήταν ενα σπάνιο φαινόμενο εδώ στην πόλη μας, παραμονή Πρωτοχρονιάς σήμερα και κοίταξα στο μεγάλο παράθυρο του δωματίου ενώ ο Zayn κοιμόταν ήσυχα, ότι χιονιζε ήπια. Δεν το βλέπεις συχνά στο Bradford. Έχει να χιονίσει εδώ και 8 χρόνια..Χαρά γέμισε το πρόσωπο μου και πήγα χαρούμενη να ξυπνήσω τον Zayn να του πω ότι χιονίζει. Αλλά όπως κάθε πρωί, δεν λέει να σηκωθεί. Βαριεστιμενα μου λέει «Όχι μωρό μου λίγο ακομαα» Αυτή τη φορά έπεσα επάνω του και γέλια με έπιασαν όπως και εκείνον, και πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση μου, κρατώντας με σφιχτά και έβαζε το κεφάλι του στον λαιμό μου γαργαλωντας με, με τα γένια που έχει στο πλάι.Ήθελα να σταματήσει αλλά ταυτόχρονα μ'αρεσε.Του έλεγα να κάνει ησυχία γιατί κοιμόταν η Linda αλλά καταφωνη μπαινει στο δωμάτιο χαρούμενη λέγοντας μου πως χιονίζει. Μας βρήκε σε θέση που καθόμουν πάνω στον Zayn και εκεινος ήταν ξαπλωμένος. Ήρθε στην μέση από εμάς και έπαιζε με τον μπαμπα της. Εγώ σηκώθηκα να τους αφήσω να παίξουν και πήγα στο μπάνιο να ετοιμαστώ. Έκανα ένα πρόχειρο κότσο το μαλλί μου και έπλυνα τα δόντια μου, ετσι και αλλιώς το βράδυ θα φύγουμε γιαυτό θα ετοιμαστώ από το μεσημέρι. Έχω να κάνω μπανιο την Linda,να κάνω εγώ, ο Zayn να φτιάξω τα μαλλιά μου, της μικρής και να την ντύσω, μέχρι τότε θα έχει πάει 9 το βραδυ.Όταν βγήκα από το μπάνιο και ξανά μπήκα στο δωμάτιο τους είδα να προσποιουνται ότι κοιμούνται. Ήταν τόσο ωραία εικόνα αυτή που είδα και ήθελα να την βλέπω όποτε ήμουν στεναχωρημενη.Η Linda ήταν σε απόσταση αναπνοής δίπλα στον Zayn και έπιανε το μάγουλο του,ενώ εκείνος την έπιανε από την πλάτη της.«Αφήστε τα ψέματα και σηκωθητε για να φάμε πρωινο! » είπα αυστηρά και πήγα κάτω στην κουζίνα να φτιάξω το πρωινό για ολους μας. Μετά από 10 λεπτά κατεβαίνει ο Zayn με την Linda να την έχει πάνω στους ώμους του και να γελάνε με τόση ζωντάνια, που ξεχάσαμε τον Liam.Γελούσα και εγώ και πραγματικά μου έφτιαχνε την διάθεση,όταν φτάσανε στην κουζίνα εγώ περίμενα στον πάγκο να ζεσταθεί το γάλα . Έτσι όπως ήταν και οι δύο, έρχεται ο Zayn και με φιλάει αρπαχτα στα χείλη.Η Linda έκλεισε τα μάτια της χαρούμενη και έκανε "Ωωωωω". Επιτέλους είχαμε καθίσει σαν άνθρωποι στο τραπέζι και φάγαμε το πρωινο ήσυχα αλλά η Linda μας έλεγε το περιεργο όνειρο που είδε το βράδυ.Ότι κοιμόταν σε ένα σύννεφο αλλά έσκασε και την έπιασε ένας μονοκερος με φτερά και την πήγε σε ένα παλάτι.Αφού τελειώσαμε και έβαλα τα πιάτα στο πλυντήριο, ο Zayn πήγε επάνω με την μικρή, ήθελε να παίξει αλλά μετά ξανά κατέβηκε ντυμένος με ένα τζιν μαύρο και ένα πορτοκαλί πουλόβερ και μαύρα άρβυλα. Ήταν τόσο γλυκός που ήθελα να τον αρπάξω στην αγκαλιά μου και να τον φιλησω. Έκανα την επιθυμία μου πράξη. Με κοιτούσε χαμογελαστός και άνοιξε τα χέρια του για να χωθώ στην αγκαλιά του. Έτρεξα και έμπλεξα τα πόδια μου ανάμεσα στους γοφούς του ενώ βρισκόμουν σκαρφαλωμενη επάνω του και τον φιλούσα.Όταν με κατέβασε τον ρώτησα που πήγαινε μές στο χιόνι.
«Εμ..Θα πάω να πάρω κάτι που χρειάζομαι.»

«Γιατί δεν μου λες;»

«Δεν σε ενδιαφέρει και τόσο πολυ»

«Ουφφ, καλά. Αντε γεια θα τα πουμε σε λιγο»

«Bye μωρό μου!»
Έφυγε και εγώ έκατσα στον καναπέ διαβάζοντας κάποιο περιοδικό. Ο ήχος κλήσης του κινητού μου ηχουσε σε όλο το σαλόνι και το σήκωσα.Ήταν ο Liam.

«Τι θες Liam?»

«Άκου να δεις Jasmine.Με έχουν δείξει οι τοπικές εφημερίδες και έκτακτα δελτία για πυροβολισμό την ώρα που ήσουν σπίτι μου και ήθελα να σε σκοτώσω. Αλλά μπήκε ο Zayn και δεν μπόρεσα.Ο πυροβολισμός που ακούστηκε ήταν για να σε σκοτώσω. Αλλά σε έχασα από το οπτικό πεδίο.Να ξέρεις πως ο χρόνος που έρχεται θα είναι και ο τελευταιος σου.Σε παρακολουθώ.»

Τρομοκρατηθηκα.Εκεί που τον ξέχασα για λίγο πάλι βρέθηκε. Με τα λόγια του, ιδρωνω και μου έρχεται να κλάψω.Δεν μπορώ να κάνω κάτι για να φανώ γενναία δίπλα στο πλευρό του Zayn? Δεν μπορώ να δείχνω αδύναμη.Πρέπει να του το πω.Αλλά δεν ξέρω την αντίδραση του.Πέρασε 1 ώρα και ο Zayn έκανε την παρουσία του στην πόρτα. Έρχεται στο μέρος μου και με φιλάει απαλά.Έκατσε δίπλα μου και έβγαλε ένα μικρό κουτάκι από το μαύρο παλτό του. Ήταν ένα διαμαντένιο δαχτυλίδι... Ήταν τόσο όμορφο που τον αγκαλιασα σφιχτά και τον ευχαριστουσα συνεχώς.
«Νομίζω πως σπάνια βλέπεις αυτά τα δώρα οπότε θα ήθελα να το βλέπεις πιο συχνά. Θέλω τόσο πολύ να το φορέσεις στην έξοδο μας το βράδυ»Μου έλεγε ντροπαλά κοιτώντας το στολισμένο με δαχτυλίδι χέρι μου. Του χαϊδεψα το μάγουλο και έφτασε να με κοιτάει στα μάτια. Πλησίαζε σιγά τα χείλη μου και το φιλί που δώσαμε ήταν ένα από τα πιο τρυφερά.Έδειξα αμηχανία μπροστά του και με ρώτησε με απαλή φωνή.

«Τι έχεις αγάπη μου;»

«Να..Όσο έλειπες, με πήρε ο Liam τηλέφωνο και μου είπε πως όταν ακούστηκε ο πυροβολισμός ήταν επειδή ήθελε να με σκοτώσει και αυτή η χρονιά που θα έρθει θα είναι και η τελευταία μου.Θα με παρακολουθεί..»
Εσφιγγε το σαλόνι του και τις γροθιές του.Του κράτησα το χέρι αλλά ξέσπασε φωνάζοντας πως δεν μπορούμε να περάσουμε κάποια στιγμή ήσυχοι χωρίς εκείνον και ότι θα μας απειλεί για μια ζωή οπότε θα πάμε στην Νέα Υόρκη. Αφού ηρεμησε μου είπε πως την δεύτερη μέρα της Πρωτοχρονιάς θα μασουμε τις κούτες. Μου είπε πως βρήκε ένα διαμέρισμα εκεί.

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Onde histórias criam vida. Descubra agora