Κεφάλαιο 18

275 19 5
                                    

Zayn's POV
Μου είπε ότι άργησα αλλά πιστεύω είχα το δίκιο μου γιατί της έκανα πολύ ωραίο δώρο.Θα το δει αύριο που είναι παραμονή πρωτοχρονιάς.Άνοιξα το αυτοκίνητο με το κουμπί συναγερμού και μπήκαμε μέσα προσπαθώντας να της κρύψω την σακούλα δώρου.Από ολόκληρο μαγαζί "Victoria Secret" της αγόρασα εσώρουχα, δεν θα το δεχτεί; Απλά εκείνη κρατούσε περίφανη το δώρο που πηρε για εμένα, ενώ εγώ οδηγούσα χαρούμενος με ένα πλατύ χαμόγελο.

J:Zayn,γελας όλη την ώρα!Πες τι μου πήρες!;

Ζ:Θα δεις αύριο,και μην πέφτεις επάνω μου!Θα χάσω τον έλεγχο και θα πέσουμε πουθενά.

J:Καλά:(

Ήθελε να την λυπηθω για να της το πω,αφού είναι έκπληξη,δεν μπορώ να της αποκαλύψω αυτό που της πήρα.Όταν φτάσαμε σπίτι, μπήκαμε βασικά από την πίσω πόρτα που οδηγούσε στην αποθήκη, αφήσαμε τα δώρα και μπήκαμε κανονικά από την κανονική είσοδο, ώστε να μην καταλάβει οτιδήποτε η Linda. Την είδαμε να παίζει φιδάκι με τον Harry και τον Niall. Έτρεξε στην αγκαλιά μου και με εσφιγγε ενώ δεν μπορουσα να σταθώ, ευτυχώς δεν φορούσα γόβες. Φόρεσα τις μπότες μου γιατί έχω μια λατρεία με αυτές τον χειμώνα. Το καλοκαίρι είμαι ξυπόλυτη.

Ν:Μήπως έχετε κανονίσει τίποτα για την πρωτοχρονιά?

Ζ:Όχι,εδώ θα κάτσουμε σπίτι. Θα μαγειρέψει κάτι εδώ η Jasmy. Θέλετε να κάτσετε μαζί μας;Θα περάσουμε ωραία!

Ν:Εγώ δεν έχω πρόβλημα!

Η:Θα πάω σε μια εκδήλωση!!Δεν μπορώ να το ακυρώσω!Το διοργανώνει η δούκισσα Catherine καο πρέπει να την δω!

Ν:Harry,σκασε μην ακούσεις τίποτα.Θα κάτσεις με τους φίλους σου να περάσεις αυτή την βραδιά!

Η:Ναι,ναι χάρηκες Niall!Eιμαι vip guest, τόσα λεφτά έδωσα για να την δω!

Jasmine's POV
Τόση ώρα που μαλωνανε εγώ και ο Zayn κρυφο-γελουσαμε κοιτώντας ο ένας τον άλλον αλλά ο Zayn αποφάσισε να τους χωρισει."Λοιπόν,μιας και δεν μπορούμε να συννενοηθουμεο καθένας ας πάει όπου θέλει. Εμείς για τους φίλους μας είμαστε ανοιχτοί!"

Η:Γιατί δεν έρχεστε και εσείς?

Ζ:Τι λες ρε ηλιθιε!;Έχουμε και την μικρή!

Η:Μπορεί να έρθει και η μικρή!Δεν θα υπάρχει πλήθος!Θα είναι και άλλες οικογένειες, και να σας πω ότι υπάρχει χώρος για τα μικρά παιδιά. Παιδότοπος για τα πολύ μικρά μέχρι τα 10χρονα σε διαφορετικους παιδικούς θαλάμους και υπάρχει παιδαγωγός!

Ζ:Δεν ξέρω,εσύ τι λες Jasmine?

J:Πολύ καλό μου ακούγεται! Αλλά δεν θα έχουν τελειώσει οι θέσεις?

Ζ:Είναι μεγάλος ο χώρος για τους "μεγάλους" δεν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα,δεν κλείνουν και όλοι εκεί!Θα κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι εμείς.

J:Η Anti και η Christine?

N:Η Anti θα περάσει την πρωτοχρονιά με τον Loui και η Christine με τους γονείς της και την αδερφή της.

J:Ε,έλα εσύ για να μου κάνεις παρέα γιατί αυτοί οι δύο θα μιλάνε και εμένα θα με πάρει ο ύπνος.

Ζ:Μωρό μου τι λες?Αφού μαζί θα είμαστε πώς θα σε πάρει ο ύπνος;

Η:Εκεί έχουν και πίστα για να χορεύουν!

Πετάχτηκα με μεγάλο ενθουσιασμό και ρώτησα αν χορευοντας οριενταλ. Ο Zayn με κοίταξε αυστηρά σηκώνοντας το ένα του φρύδι ενώ ο Harry είχε πάρει φάτσα cupcake:)Τελικά κανονίστηκε.Μας είπε πως εκεί ντύνονται επίσημα.Έχω ένα επίσημο φόρεμα για κάποιες περιστάσεις, οπότε να η ευκαιρία.Θέλω να εντυπωσιασω μα πιο πολύ τον Zayn επειδή δεν με έχει δει να το φοράω ποτέ. Η Linda χάρηκε τόσο πολύ που θα βγει για πρωτοχρονιά στην πρώτη της έξοδο!Έχω ήδη στο μυαλό μου τι θα της βάλω.Το φόρεμα που της πήρε η νονά της η Lou(σ'αγαπαω).Έχει το καλύτερο γούστο, και πολύ καλή φίλη;)Αφού κανονίστηκε, είναι αύριο στις 9 το βραδυ έφυγαν τα αγόρια και η μικρή κοιμήθηκε ήσυχα στο δωμάτιο της. Εγώ με τον Zayn βάλαμε πιτζάμες και σχεδόν ποτέ δεν το έχω κάνει αυτό μαζί του.Καθίσαμε στο σαλόνι βλέποντας μια ρομαντική ταινία αγκαλιά.Μου έπιασε το πιγούνι και με κοίταξε μες στα μάτια με τα λαμπερά μάτια του.Με φίλησε απαλά αλλά εγώ επέμεινα πιάνοντας τον από τον λαιμό και ξαπλωσε επάνω μου κάνοντας τις δικές μας τρέλες. Ήταν τοποθετημένο ένα χαμόγελο στα χείλη μας και δεν χορταιναμε να φιλάμε ο ένας τον άλλον.Μετά είδαμε το λίγο της ταινίας ξαπλωμένοι στον καναπέ και ανεβήκαμε επάνω αφού κλείσαμε το dvd.Είχε περάσει η ώρα, ήταν 1 τα μεσάνυχτα.Αφού μπήκαμε στο υπνοδωμάτιο το οποίο έχει χαμηλό φωτισμό, ξαπλωσαμε και με πήρε αμέσως ο ύπνος αφού ο Zayn μου σιγο-τραγουδάει σχεδόν κάθε βράδυ για να νιώθω μοναδική, έχει τόσο ωραία φωνή σαν να είναι άγγελος, το πιο ωραίο σημείο που μου τραγουδάει είναι όταν χαϊδεύει το χέρι μου:') Και όταν κλείνω τα μάτια μου με φιλάει λέγοντας μου στο αυτι "Καληνύχτα..."

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz