Κεφάλαιο 11

230 24 3
                                    

Jasmine's POV
Φτάσαμε σπίτι... Δεν θα το άφηνα έτσι. Θα μου πει τι έχει ακόμα και να μου φωναζει, θα τον βοηθήσω να μην το έχει βάρος μέσα του. Μπήκαμε μέσα στο σπίτι, ο Zayn άνοιξε την πόρτα και μπήκαμε μέσα.. Πέταξε το μπουφάν του στον καλόγερο και αμέσως μετά έβγαλα εγώ το δικό μου. Καθίσαμε στον καναπέ, ο Zayn δεν τολμούσε να με κοιτάξει στα μάτια, είχε τα δάχτυλα του μπερδεμένα με τις τούφες των μαλλιών του. Τον κοιτούσα απεγνωσμένα κάνοντας τον να καταλάβει ότι νοιάζομαι πραγματικά για εκείνον..

"Zayn θα μου πεις τι έγινε με τον Liam? "

"Εμμ..Δεν είπαμε κάτι το σοβαρό.. "

"Όχι Zayn, ότι ψέματα μου έλεγες τότε ήταν αρκετά, τώρα μην ψάχνεις αφορμή. Πες μου τι σου είπε!!" Φώναζα και ας κάνοντάς τον να χάνει την ηρεμία του, ας τον νευριαζα μέχρι να μου έλεγε. Αλλά ότι θα μου μιλούσε άσχημα δεν θα το περίμενα..

"Πάψε δεν σου λέω! Άι τράβα μην τα ακούσεις εσύ τώρα!" Θα μου έλεγε ίσως κάτι χειρότερο, αλλά υποτίθεται με σέβεται. Πήγα επάνω στην κρεβατοκάμαρα και κλείδωσα την πορτα. Μπήκα μέσα στο πάπλωμα και τα μαξιλάρια βρίσκονταν πάνω από το κεφάλι μου. Έκλαιγα γοερά γιατί δεν άντεχα να μου μιλάει έτσι και να βλέπω πάλι μπροστά μου τον κακό και τρομοκράτη Zayn.. Δεν περίμενα έτσι και αλλιώς να έρθει να μου ζητήσει συγνώμη. Ήθελα μόνο την Linda, όσο βρίσκω τον εαυτό μου να κλαίει και αυτό ήταν κάτι που με έκανε ο Zayn να βρεθώ, νιώθω ότι ζω πάλι στις τότε μέρες επί ένα χρόνο που ζούσα όσο ήταν διαολεμένος. Πήρα τηλέφωνο τον Harry μιας και ήταν όλοι εκεί.

Η: Εμπρός?

J: Oh Harry σε παρακαλώ, έχει αναγνώριση το κινητό σου.

Η: Εντάξει πλάκα κάνω.. Πως είσαι? Εδώ η Linda έχει βρει την χαρά της με τόσους φίλους. Ένας βέβαια!

J: Ναι ξέρω... Εεε δεν είμαι και πολύ καλά..

Η :Γιατί τι έγινε?

J: Έλα σε παρακαλώ σπίτι μου.. Μην μάθει τίποτα η μικρή...

Η: Εντάξει έρχομαι γιατί έχω να σου πω και εγώ κάτι σημαντικό!

J: Εντάξει σε περιμένω..

Μετά από 20 λεπτά.
(το κουδούνι χτύπησε)

Ο Zayn πάει να ανοίξει την πόρτα και αντικρίζει τον Harry λαχανιασμένο και ο θείος ο Zayn τον κοιτούσε απορημένος...

Ζ: Τι θες εδώ Harry? Έπαθε κάτι το παιδί!?

Η: Όχι βέβαια! Μια χαρά περνάει! Την Jasmy ήρθα να δω.. Με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως ήθελε να έρθω..

Ζ: Αφού είμαι εγώ ο ίδιος σπίτι...

Η: Τι να σου πω, εμένα μου είπε πως με ήθελε..

Ζ: Πάμε επάνω μαζί να δούμε.

Ανέβηκαν και οι δύο επάνω στο δωμάτιο, άνοιξαν την πόρτα, με είδαν να κλαίω. Ο Zayn αφού με κοίταξε πήγε να με πλησιάσει αλλά του φώναξα να φύγει. Κοίταξε μελαγχολικά το πάτωμα και έφυγε... Ο Harry έμεινε να με κοιτάει. Έκλεισε την πόρτα και με πλησίασε με αργά βήματα. Ο Harry ήξερε ότι ο Zayn με χτυπούσε τότε και τώρα που με είδε να κλαίω υποψιαστηκε ότι έγινε κάτι τέτοιο.

Η: Τι σου έκανε?

J: Μου φώναζε και έβριζε ταυτόχρονα.

Η: Μα γιατί?

J: Πήγε στον Liam πριν και εγώ επειδή ανησύχησα μαντεψα ότι θα βρίσκεται εκεί έτσι πήγα να τον βρω.. Είχα κάτσει πίσω από ένα μαύρο αυτοκίνητο και άκουγα τον Zayn να του φωνάζει δυνατά και έλεγε κάτι για εμένα.. Ήμουν έτοιμη να βάλω τα κλάματα.. Πήγα να φύγω αλλά ακούστηκε ένας θόρυβος που έκανα κατά λάθος, ενώ είχε βγει ο ίδιος από το σπίτι άκουσε τον θόρυβο και πλησίασε το αμάξι.. Είδε εμένα, με έπιασε και έκλεγα στον ώμο του, τον ρώτησα τι έγινε με τον Liam και είπε πως δεν θέλει να το συζητήσει. Όταν φτάσαμε σπίτι, ήταν σκεφτικός. Τον ξαναρώτησα και μου φώναζε. Έλεγε να σκάσω, να πάω στο δωμάτιο και δεν θέλει να με δει...

Η: Πώς είσαι τώρα? (Με αγκάλιασε)

J: Νιώθω ότι ο Zayn θέλει να ξαναγίνει όπως ήταν κάποτε..

Η: Ξέρεις.. Μπορεί να είχε νεύρα και-

J: Ξέρω. Τον ρώτησα και ήθελε να ξεσπάσει επάνω μου.

Η: Αφού ξέρεις ότι ξεσπάει εύκολα. Λοιπόν, ήθελα να σου πω το νέο.

J: Η Linda πώς είναι?

Η: Με αυτό έχει να κάνει. Η Anti τα χει με τον Louis. Είναι όλοι σπίτι της Christine μαζί τους και ο Loui. H Linda έχει βρει την χαρά της μαζί του!

J: O Tomlinson έτσι? Αυτός που είπε ότι είμαι για πήδημα μπροστά στον Zayn ε?

Η: Ναι αυτός!

J: Aαα! Αν το μάθει ο Zayn!

H: Δεν θα το πούμε. Να το δει μόνος του. Το έχει ξεχάσει εντελώς ο Loui. Θέλετε να έρθετε σπίτι της Christine το βράδυ για πίτσες?

J: Δεν ξέρω.. Ανάλογα το κέφι. Ας έρθει μόνο o Zayn.. Να δει την κόρη του.

Η: Εσύ δεν θες?

J: Δεν είναι ότι δεν θέλω απλά δεν θέλω να δω τον Louis.

H: Όπως θες.. Εγώ θα σας περιμένω και τους δύο.

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Where stories live. Discover now