Κεφάλαιο 12

204 22 0
                                    

Ο Harry έφυγε από το δωμάτιο και εγώ ξάπλωσα προσπαθώντας να κάνω τα δάκρυα μου να μην βγαίνουν ελεύθερα. Αλλά ακόμα και με το ζόρι βγαίνουν μετα βίας.

Zayn's POV
Δεν ήθελα να της φωνάξω και να την πληγωσω. Με πόνεσε που την είδα να τρέχει τις σκάλες με τα χέρια της στο στόμα να μην ακουστεί ο ήχος από το κλάμα της. Άκουσα να βαράει την πορτα.. Αυτό μου θύμισε τότε που την είχα χαστουκισει και έπεσε κάτω. Μετά από λίγο ήρθε ο Harry και θα ήθελε μάλλον η Jasmy να του πει τι έγινε. Αυτός και ο Niall είναι οι φίλοι που έχει...  Μετά από λίγο κατέβηκε ο Harry και με κοιτούσε έκπληκτος σαν να μην το περίμενε από εμένα. Με πλησίασε και τοποθέτησε το χέρι του στον ώμο μου.

Η: Είναι πολύ κρίμα να έχεις μια τέτοια άξια κοπέλα δίπλα σου και να της φέρεσαι έτσι οπότε θέλεις ακόμα και να της υπόσχεσαι ότι θα αλλάξεις.

Ζ: Αφού με νευρίασε.

Η: Είναι γυναίκα σου και πρέπει να την σέβεσαι. Νοιάζεται για εσένα και μην ξεχνάς ότι είναι γυναίκα και κρατάει την αξιοπρέπεια της σε κάθε τρόπο.

Ζ: Το ξέρω αλλά ξέρει ότι την αγαπάω;

Η: Το ξέρει. Απλά την στεναχώρησε ο τρόπος που της φερθηκες, λοιπόν θα πας να της μιλήσεις τώρα, σας περιμένουμε σπίτι της Christine για πίτσα. Και ότι σου είπα.

Ζ: Ανάλογα την διάθεση μας. Αλλά θα έρθω μόνο για την μικρη.

Ο Harry έφυγε κατευθείαν. Πήγα αμέσως επάνω στο δωμάτιο να δω σε τι συναισθηματικη κατάσταση βρίσκεται, άνοιξα την πόρτα και την είδα κουκουλωμενη στο πάπλωμα... Πήγα και έκατσα δίπλα της και άγγιζα το κορμί της το οποίο ήταν σκεπασμένο, ταρακουνηθηκε, ήθελε να μου πει πως δεν θέλει να την ακουμπήσω.

Ζ: Σε παρακαλώ βρε αγάπη μου, βγες από το πάπλωμα και άσε με να σου πω. Έλα σταμάτα να μου κρατάς μούτρα.

J: Όχι Zayn, δεν σου κρατάω μούτρα! Με πλήγωσε η συμπεριφορά σου απέναντι μου! Δεν έχω σκοπό να σε ξανα-

Εκείνη την στιγμή ήθελα πραγματικά να την αρπάξω στην αγκαλιά μου και να την φιλήσω γι'αυτό και το έκανα. Εκεί που μου έλεγε αυτά που είχε δίκιο την αρπάζω από τον λαιμό και την φιλάω παθιασμένα. Την λατρευω όμως πολύ γι'αυτό την χαϊδευα... Δεν μου είπε τίποτα. Απολάμβανε την στιγμή αντί να μου κάνει κάποια κίνηση. Αλλά αυτό είναι που με τρελαίνει επάνω της. Ότι έχει πείσμα.

"Με συγχωρείς?" της ψιθύρισα στο αυτί και μου κούνησε το κεφάλι καταφατικά.

Ζ: Μου είπε ο Harry να πάμε σπίτι της Christine. Θες να πάμε να δούμε και την Linda?

J: Ευτυχώς δεν ήταν σπίτι όταν μου φώναζες.

Ζ :Σου ζήτησα συγνώμη και ξέρεις ότι το εννοώ.

J: Από τότε όμως που βρέθηκε το συγγνώμη χάθηκε το φιλότιμο...

Ζ: Τελικά θες να πάμε ή όχι?

J: Όχι.. Την μικρή μου θέλω να αγκαλιάσω.

Ζ: Ίσως ναι γιατί και εγώ θέλω πολύ. Αν θες πάμε να την πάρουμε..

J: Εντάξει.

Jasmine's POV
Φόρεσα ένα φλοραλ φόρεμα και τα αγαπημένα μου μποτακια. Ο Zayn φόρεσε μια μαυρη μπλούζα κ ένα τζιν με συνοδεία μιας μπλε ζακετας και τα αθλητικά του. Μπήκαμε στο αυτοκίνητο ωστε να πάρουμε τον δρόμο για το σπίτι της Christine. Είχε αρκετή κίνηση γιατί μεθαύριο είναι Παραμονή Πρωτοχρονιάς και όλοι βγαίνουν για τα γιορτινά τους δώρα.

J: Zayn είμαστε τόσο ξεχασμένοι που πρέπει να πάρουμε δώρα για την Linda..

Z: Και εγώ για εσένα...
Είπε και σήκωσε το ένα του φρύδι.

Έχει πάντα βρώμικο μυαλό... Ξέρω που αναφέρεται.Όπως και να χει φτάσαμε σπίτι της. Μας υποδέχτηκε με ένα θερμό χαμόγελο και μας είπε να περάσουμε μεσα. Η Linda όταν μας είδε να μπαίνουμε μέσα έτρεξε στην αγκαλιά μου και την σήκωσα. Ήμουν τόσο χαρούμενη εκεινη την στιγμή.. Αλλά ο Zayn κοίταξε ενοχλημένος την παρέα κοιτώντας τον Loui. Με σκουντηξε και μου είπε χαμηλόφωνα ότι ο Loui βρίσκεται μαζί τους.
Περάσαμε στο σαλόνι και τους χαιρετησαμε όλους. Κάθισα στον ίδιο καναπέ με τον Zayn και η Linda κολλιτσίδα σε αυτόν τον άθλιο. Φαίνεται ότι η Linda ευχαριστιέται την ώρα της παίζοντας παιχνίδια μαζί του.

Ζ: Μπορώ να καταλάβω γιατί η κόρη μας παίζει με αυτόν!? Μου μιλούσε σιγανά σχεδόν μέσα από τα δόντια του.

J: Zayn.. Δεν ξέρω. Θα ρωτήσω την Anti.

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora