Κεφάλαιο 13

218 25 0
                                    

Αφού καθίσαμε στο σαλόνι ο Zayn κουνούσε νευρικά το πόδι του και δεν μιλούσε καθόλου, ούτε και εγώ μιλούσα μαζί τους απλά παρακολουθούσα την κουβέντα τους μα πιο πολύ τα μάτια μου ήταν κολλημένα στην Linda. Ήθελα να την πάρω και να φύγω...

Lou: Zayn, η κόρη σου είναι πολύ όμορφη! Σου μοιάζει!

Z: Ναι, ναι όντως μου μοιάζει.

Α: Λοιπόν να φέρω κάτι να πιουμε?

Ν: Και δεν φέρνεις?!

J: Θα σε βοηθήσω και εγώ.

Πήγα στην κουζίνα να την βοηθήσω με τα ποτήρια και εκεί που ήμασταν μόνες έπρεπε να της πω.

J: Τι δουλειά έχεις με τον Loui?!

A: Τα φτιάξαμε.

J: Μωρέ καλά κάνατε απλά δεν θέλω να παίζει με την Linda! Με περιέγραψε χυδαία μπροστά στον Zayn και μαλωσανε! Θέλω να πάρω την μικρή και να φύγω.

Α: Ε άμα θες φύγε. Δεν σε κρατάει κάνεις.

J: Και αυτό έχω σκοπό να κάνω.

Α: Έλα τώρα,πέρα από την πλάκα μην φύγεις! Περνάμε ωραία!

J: Όντως. Περνάτε. Εγώ δεν περνάω ωραία, ούτε ο Zayn.

A: Καλά για τον Zayn το έχω καταλαβει.Όλη την ώρα είναι μούγκα λες και παίζει σε βουβή ταινία.

J: Θέλουμε να πάρουμε την μικρή!

Πήγα στο σαλόνι και παιρνω χωρίς να μιλήσω την Linda από τα χέρια του Loui. Ο Zayn με κοίταξε και του έκανα νόημα να σηκωθούμε να φύγουμε.

Η: Εεεε γιατί φεύγετε? Σε λίγο θα δούμε θρίλερ!

J: Μπροστά στο παιδί; Είστε ανωμαλοι; Και εσύ Loui μην την ξανά ακουμπησεις!

Lου: Μιλάς και εσύ που καθόσουν και τις έτρωγες από τον Zayn.

O Zayn δεν κρατήθηκε, πήγε και τον σήκωσε από την μπλούζα που φορούσε και του είπε ότι θα του σπάσει τα χέρια ενώ όλοι μας προσπαθήσαμε να τους χωρίσουμε.

Ζ: Είναι δεύτερη φορά που σε ξανακούω να μιλάς για εκείνη έτσι! Στην τρίτη καίγεσαι!!

Lou: Καλά ντε συγνώμη!

J: Zayn ας' τον! Δεν θα ωφελήσει σε κάτι.

Τον άφησε και βγήκαμε από το σπίτι. Άνοιξε την πόρτα του αυτοκινήτου και τοποθέτησα την Linda στο πίσω καθισματακι ώστε να μπορεί να βολευτεί. Μιας και η ώρα πήγε 22:00 το βράδυ, μπήκαμε μέσα στο αυτοκίνητο και πήραμε τον δρόμο για..

J: Zayn δεν πάμε να δούμε τους γονείς σου?

Ζ: Άσε με μωρέ να πάω σπίτι μου να ξαπλώσω.

J: Η μικρή δεν βλέπει κάθε μέρα την μαμά και τον μπαμπά σου! Έχω και εγώ να τους δω πολύ καιρό εκτός από σήμερα που είχα πάει να δω αν ήσουν σπίτι τους.

Ζ: Οοοο, καλά.

J: Γονείς σου είναι.

Όταν φτάσαμε στα πεθερικά μου, η Linda είχε ήδη κοιμηθεί.

"Ορίστε κοιμήθηκε, τι να πάμε να τους δούμε?" μου έλεγε νευριασμενος.

"Σταμάτα όμως να είσαι συνέχεια οξύθυμος!!" δεν υπήρξε κάτι άλλο να του πω. Πήρε την μικρή στην αγκαλιά του και εγώ χτύπησα το κουδούνι, μας άνοιξε η κυρία Trisha και μας υποδέχτηκε με ένα πλατύ χαμόγελο, μας είπε να περάσουμε μεσα. Η Trisha αφού ζήτησε από τον γιο της να πάρει η ίδια την εγγονή της. Περάσαμε στο σαλόνι και είδαμε τον κύριο Yaser να σηκώνεται από τον καναπέ για να μας υποδεχτεί. Με φίλησε σταυρωτά και ρώτησε πώς πάει η καθημερινότητα μας. Πιο πολύ μιλούσε ο Zayn και ο πατέρας του, η κυρία Trisha με την Linda που είχε ξυπνήσει και έπαιζαν και εγώ εβλεπα τον Zayn να μιλάει αργά και με ενδιαφέρον. Με προκαλούσε χωρίς να το ξέρει και ήθελα να τον αρπάξω. Ξαφνικά χτυπούσε το κινητό μου.

"Ποιος είναι?" με κοίταξε ο Zayn σαν να υποψιαζοταν ποιος είναι.

"Εμμ,μισό λεπτό πάω λίγο έξω να μιλήσω αν δεν σας πειράζει."

"Ποιος είναι Jasmine? Σε ρωτάω!"

"Σκάσε Zayn έχει απόκρυψη!" Η Linda όταν το άκουσε γύρισε ταραγμένη στο μέρος μας.

Οι γονείς του έμειναν να με κοιτάνε απογοητευμένοι και ο Zayn με κοίταξε σφίγγοντας τα δόντια του.

Πήγα έξω στην αυλή. Σήκωσα το τηλέφωνο.

"Ναι?" Είπα τρομαγμένη.

"Ο Liam είμαι."

"Τι θες?"

"Θέλω εσένα γιατί υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να ξεκαθαρίσω μαζί σου"

"Που είσαι?" Ρώτησα.

"Στην οδό Welding Street 482"

ρχομαι."

"Ωραία σε περιμένω".

Πιστεύετε πρέπει να πάει ή όχι?Τι θα την περιμένει νομίζετε?

This World; the sequel [Ζ.Μ GR]Where stories live. Discover now