Συνέχεια
Ζ: Όχι Jasmy, μην στεναχωριεσαι... Θα είναι ασφαλής η Linda μας...
J: Δεν θέλω να τον δει καν.
Ζ: Μην ανησυχείς, μιλάω με τον Harry και τον Niall. Εσύ άμα θες πήγαινε επάνω να κάνεις παρέα στην Linda που παίζει πάνω.
J: Εντάξει πάω.
Της έφτιαξα ένα τοστ και πήγα επάνω. Της το έφερα και την βοήθησα να το δαγκώνει αφού έβγαλε πρόσφατα και το πρώτο της δοντάκι.Έπαιζε τόσο ήσυχα με τα παιχνίδια της και με έκανε να νιώθω υπερήφανη για εκείνη. Πήγα στην κρεβατοκαμαρα μου και πήρα το ημερολόγιο του Zayn. Ήθελα να θυμηθώ τα παλιά χρόνια. Διάβαζα εκείνο που το έγραψε στις 12 Ιανουαρίου του 2013... Με έκανε πάλι να κλαίω.. Αλλά δεν περίμενα ότι ακούστηκα μέχρι το δωμάτιο της μικρής, εντάξει η πόρτα ήταν μισανοιχτη. Μου άρεσε όμως και η ατμόσφαιρα. Είχε σκοτάδι έξω, ήταν απογευμα και είχα χαμηλό φωτισμό στο δωμάτιο.. Ήταν πολύ ωραία. Μπήκε λοιπόν η μικρή μου και μου είπε με σιγανή φωνή: "Μανούλα κλαις?", της χαμογέλασα και της είπα πως έκλαιγα, αλλά είμαι εντάξει.. Της τραγουδούσα λίγο και ξανά κοιμήθηκε. Ξάπλωσα δίπλα της και έβλεπα λίγη τηλεόραση, όταν άκουσα την πόρτα από το σαλόνι να κλείνει. Λογικά θα έφυγε ο Harry και ο Niall.
Aνέβηκε ο Zayn μαζί μας στην κρεβατοκαμαρα και πήρε την μικρή στην μεγάλη πολυθρόνα του δωματίου μας, είναι η αγαπημένη της καρέκλα,της αρέσει να κοιμάται εκεί. Ξάπλωσε λοιπόν δίπλα μου και μου χάϊδευε την κοιλιά και μου φιλούσε τον λαιμό. Δεν έδειχνα να ικανοποιουμαι και του πήρα το κεφάλι από τον λαιμό μου. Δεν επέμεινε σε κάτι και σταμάτησε. Ήταν και εκείνος σκεφτικός και εγώ. Αλλά φοβάμαι... Ακόμα. Όχι για μένα, αλλά για την Linda που δεν φταίει σε τίποτα και δεν γνωρίζει τι έχω ζήσει με τον μπαμπα της.
Z: Λοιπόν μωρό μου, έτσι θα είμαστε?
J: Είμαι τρομοκρατημενη. Τώρα που βγήκε από την φυλακή θα μας κάνει κακό! Και θα βάλει στο μάτι την Linda!
Z: Όσο ζω, κάνεις, μα κανείς, δεν μπορεί να πειράξει την κορη μου.
J: Αυτό ακριβώς.
Ζ: Όσον αφορά εμάς?
J: Ναι,πιο απολα ?
Ζ: Ξέρεις...
J: Zayn, εδώ κινδυνεύει η ζωή μας κι εσύ εκεί μένεις; Δεν έχουμε καιρό για αυτά.
Ζ: Απλά ρώτησα.
J:Όχι. Zayn, πρέπει να προστατέψουμε την Linda. Φοβάμαι...
Ζ: Μην φοβάσαι. Θα πάνε όλα καλά.
Δυσανασχέτησα και ξάπλωσα στην αγκαλιά του. Ποτέ δεν θα μας αφήσει ήσυχους ο Liam. Είναι πολύ κακός. Ξαφνικά, χτυπούσε το κινητό μου με απόκρυψη. Τρομοκρατηθηκα ακόμα πιο πολύ. Πήρα το κινητό στα χέρια μου και κοίταξα τον Zayn φοβισμένη. Μου είπε να το ανοίξω. Τα χέρια μου έτρεμαν και το άνοιξα.
J: Ναι?
L: Βγήκα από την φυλακή. Το μωρό σας είναι καλά?
J :Το στόμα σου να μην πιάνει την κόρη μου.
L: Καλά ηρεμησε. Λοιπόν, βγαίνω από την φυλακή. Ετοιμαστείτε γιατί αυτήν την φορά δεν την γλυτώνεις ούτε εσύ ούτε ο Zayn. Το παιδί θα μου το δώσεις ή το βλέπεις την επόμενη μέρα στα κοινωνικά. Γεια.
Είπε απότομα κι έκλεισε το τηλέφωνο.
Ζ: Τι έγινε;
J: O Liam...
Z: Τι είπε!?
J: Θέλει την Linda! Αλλιώς είπε θα την σκοτώσει! Zayn δεν μπορώ, πάμε σε άλλη χώρα! Πάμε σε άλλη ήπειρο αν χρειαστεί, σε παρακαλώ θα μας σκότωσει όλους!
Ζ: Ας τολμήσει να πειράξει εσάς τις δύο,πάνω από το πτώμα μου ο αλήτης!
YOU ARE READING
This World; the sequel [Ζ.Μ GR]
FanfictionΟ Liam θεωρεί την Jasmine υπεύθυνη για την είσοδο του στην φυλακή. Μετά από κάποια χρονια, βγαίνει από την φυλακή με στόχο να καταστρέψει την Jasmine μα πιο πολύ τον Zayn, ώστε να χάσει τα αγαπημένα του άτομα. Ακόμα και να τους βασανίσει ανελέητα. |...